2021-08-21, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Fast nä, är inte normalt att skita fem gånger om dagen. Men en del ska ju in och trycka efter de har ätit oavsett, istället för att bra skita när det trycker på ordentligt. Samma sak som sådana som måste göra det övertydligt, jösses vi vill inte höra, säkert samma klientel som fiser och rapar högljutt, "det är ju naturligt".

För att skita fem gånger om dagen så är han hyfsat lönnfet...
Citera
2021-08-21, 14:52
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Av alla jävla par valde om en bögpuss på bilden, för att provocera sådana som DIG och mig

Vad jag har läst så var meltdown att man kan ha svårt att ta in instruktioner pga av för mycket stimuli, men det var antagligen ett vinklat svar där jag läste in för mycket då jag försökte lösa ADD-gåtan

Tror du att Hedda är typen som går runt i grella pastellfärger hemma?

Hon hade grälla färger på sin klänning i sista avsnittet.
Citera
2021-08-21, 15:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Kolla här då, vad är det de inte har fattat? De bytte ju inte bokstavligt talat partner, de fick sitta och prata vänskapligt för att få nya perspektiv på saker! Absolut var han svartsjuk!

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ja3yve/kaja-och-jonte-vi-kanner-oss-lurade
Ha Ha! Jonte har inte kommit så väl ut i serien har dom insätt i efterhand, för det rör sig ju inte om en isolerad händelse, hon skäms för hans klängande, insikten om att han bör bo med sig själv i en madrasserad cell ska hon nu rationalisera bort inför sig själv
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-21 kl. 15:57.
Citera
2021-08-21, 16:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Nej det är Felicias fel. En person som inte kan erkänna att hen kan ha fel ska inte vara i ett förhållande med någon, förutom sig själv. Noll självinsikt. Noll empati. Nej det handlar uppenbarligen inte om
klippningen utan om att hon är egoistisk.
Instämmer. Och åter igen grinar hon äver att hon "framställts som en häxa", buhuu.
Felicia, du ÄR en häxa! Och fet och ful dessutom. Gör världen en tjänst, och skaffa aldrig några barn.
Citera
2021-08-21, 16:54
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunningFreee
Provocerande hur dåligt det här programmet var och att jag faktiskt fortsatte att kolla på det. Blir så trött på mig själv.

Har själv bara haft skiten på i bakgrunden vid tillfällen, men produktionen var under all jävla kritik ja.
Citera
2021-08-21, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tror du att Hedda är typen som går runt i grella pastellfärger hemma?

Hahaha, nä, du har en poäng. Hon känns inte så färgglad.

Är det någon som kan berätta vad Kaja och Jonte säger i aftonbladet-artikeln? Det är en plusartikel.
Senast redigerad av citrus.sinensis 2021-08-21 kl. 18:04.
Citera
2021-08-21, 20:52
Medlem
Citat:
Fast nä, är inte normalt att skita fem gånger om dagen. Men en del ska ju in och trycka efter de har ätit oavsett, istället för att bra skita när det trycker på ordentligt. Samma sak som sådana som måste göra det övertydligt, jösses vi vill inte höra, säkert samma klientel som fiser och rapar högljutt, "det är ju naturligt".

Kanske inte normalt, nej. Men om hon varit uppriktigt oroad över hans tarmhälsa hade hon kunnat ta upp det på ett ödmjukt sätt. Inte ta upp det på sitt vanliga ”ameh Matteeeeoooooo”-gnäll.
Klart man ändå kan förstå att hon ogillar att toaletten konstant har en odör av bajs… men hon får ju ha lite förståelse och ta upp det på ett finare sätt.
Citera
2021-08-21, 21:09
Medlem
Det är något otäckt med Jonte…. Hans klängiga, svartsjuka sätt gör att stora varningsflaggor hissas. Han känns som en person som vägrar låta Kaja ha vänner av motsatt kön och kanske till och med är svartsjuk på hennes kvinnliga vänner. Han är nog en sån som skulle kunna hota med självmord om hon vill göra slut?
Citera
2021-08-21, 22:31
Medlem
Yepsters avatar
Alltså jag måste få höra era tankar eller helst fakta om Chris..Är han född till kvinna men bytt kön? Skägget ser implanterat ut även hårlinjen då benan ser underlig ut..
Citera
2021-08-22, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yepster
Alltså jag måste få höra era tankar eller helst fakta om Chris..Är han född till kvinna men bytt kön? Skägget ser implanterat ut även hårlinjen då benan ser underlig ut..

Det tror jag inte. Men han vårdar väl sitt utseende, och ansar diverse hårväxt, lite mer än gemene heterosexuella män. Han har dessutom babyhullet kvar i kinderna vilket kan ge ett feminint utseende även till unga heteromän. Män och kvinnor med runda kinder, utan övervikt blir ofta snyggare med några år på nacken, tillskillnad från avlånga, smala ansikte som brukar åldras snabbt och skoningslöst.

Tycker iallafall att Chris och Jonas var trevliga mot varandra jämfört med tex Felicia mot Matteo.
Citera
2021-08-22, 13:30
Medlem
Citat:

Men det är inte heller normalt att bråka om sin partners skitvanor. Jävla skitssak att tjafsa om. Med betoni g på SKIT
Citera
2021-08-22, 16:35
Medlem
fitz-humes avatar
Slutkommentar kring serien.

- Felicia och Matteo. Det stora samtalsämnet. Efter Aftonbladets uppföljning är det uppenbart att Matteo fick stöd från sin familj när de framför tv-apparaterna insåg vilken satmara Felicia är. De talade honom till rätta och hjälpte honom att ta steget att lämna. Det är en sak att vara trevlig när man ses över en fika, men att det förekommer trakassering och mobbning i förhållandet är inte alltid uppenbart för omgivningen. Troligen har Matteo tidigare valt att dölja och se det som ett privat problem. Men nu kom allt fram i ljuset. Felicia fortsätter att tycka synd om sig själv och meddelar glatt att hon minsann har en ny (stackars) pojkvän på gång.

- Steffi och Marcus. Nykära var de övertygade att de minsann inte hade några problem alls och lämnade i förtid. Bara veckor senare tog det slut när de väl insåg att de hade olika planer. Konstigt att detta inte hade kommit fram i ljuset tidigare.

- Hedda och Jonas. Det par som jag tror har bäst förutsättningar att lyckas, trots Heddas underliga inställning till tvåsamhet.

- Steffi och Markus. Framkom under "parväxlingen" att Markus minsann kan tala för sig själv, och inte bara agera gråtkudde åt Steffi. Han kom fram på ett helt annat sätt med Hedda. Det visade att förhållandet med Steffi inte är helt sunt, att Steffi tar för mycket plats.

- Kaja och Jonte. Här visar Jonte uppenbar brist på tillit och ett kontrollbehov. Han fortsätter att gnälla efter serien och ångrar sin medverkan, kanske inte så konstigt. Att skylla på orättvis klippning låter ihåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in