2021-08-19, 19:39
Medlem
kulturstrategs avatar
Programledaren grät över att han aldrig kommer att få uppleva äkta romantik när dom heterosexuella paren bedyrade sin kärlek för varandra. När bögarna gjorde detsamma grät han inte. Det var inte rörelse utan sorg i hans ögon.

Så var den mest menlösa realityserien i historien till ända. Inte ens i sista avsnittet hände något av värde. Det var verkligen en DDR version av typ Paradise Hotel vi fick se - som SierraBlue skrev.
Paradise Hotel kommer väl förövrigt att likna "Vi eller aldrig" nu när man stoppar programmet för att lansera ett ”uppdaterat format” 2022 med fokus på jämlikhet och mångfald...
Citera
2021-08-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Felica har ju öppnat upp sin Instagram och svarar på frågor. Hon fortsätter med allt är Matteos fel. Såklart att det inte är svart eller vitt. De blev tydligen tillfrågade att vara med...

Jonte är ju fortsatt läskigt svartsjuk.
Nej det är Felicias fel. En person som inte kan erkänna att hen kan ha fel ska inte vara i ett förhållande med någon, förutom sig själv. Noll självinsikt. Noll empati. Nej det handlar uppenbarligen inte om
klippningen utan om att hon är egoistisk.
Citera
2021-08-19, 22:05
Medlem
Någon som vet hur det gick för Carl och ”hans tjej” som jag glömt namnet på. Det stod inget om dom i eftertexten
Citera
2021-08-19, 22:52
Medlem
Crapmagics avatar
"Pekoralkiten det är ju förfan din åsikt"

"Du är strösslet på min glass", nån annan än jag som fick otäcka bilder av Jonas & Chris där
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-19 kl. 23:06.
Citera
2021-08-19, 23:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Programledaren grät över att han aldrig kommer att få uppleva äkta romantik när dom heterosexuella paren bedyrade sin kärlek för varandra. När bögarna gjorde detsamma grät han inte. Det var inte rörelse utan sorg i hans ögon.

Så var den mest menlösa realityserien i historien till ända. Inte ens i sista avsnittet hände något av värde. Det var verkligen en DDR version av typ Paradise Hotel vi fick se - som SierraBlue skrev.
Paradise Hotel kommer väl förövrigt att likna "Vi eller aldrig" nu när man stoppar programmet för att lansera ett ”uppdaterat format” 2022 med fokus på jämlikhet och mångfald...
Blev du inte ens lite smyg-upphetsad när hon page-frisyren friade till sin Jonas
Citera
2021-08-20, 02:08
Medlem
https://www.hant.se/noje/vi-eller-aldrig-2021-svt-sa-gick-det-sen/7780382

Är man nyfiken på hur det gått kan man läsa här. Tyvärr inget mer om Karl och Julia.
Citera
2021-08-20, 04:15
Medlem
RunningFreees avatar
Provocerande hur dåligt det här programmet var och att jag faktiskt fortsatte att kolla på det. Blir så trött på mig själv.
Citera
2021-08-20, 16:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojojo52

Är man nyfiken på hur det gått kan man läsa här. Tyvärr inget mer om Karl och Julia.
Av alla jävla par valde om en bögpuss på bilden, för att provocera sådana som DIG och mig

Citat:
Ursprungligen postat av citrus.sinensis
Så som jag fått lära mig så är meltdowns en explosion av känslor, oftast på grund av att man inte lyckas kommunicera fram det man vill och det drabbar både tjejer och killar vad jag vet. Sen tror jag verkligen inte att Hedda fick en meltdown i programmet, vill jag vara tydlig med.
Vad jag har läst så var meltdown att man kan ha svårt att ta in instruktioner pga av för mycket stimuli, men det var antagligen ett vinklat svar där jag läste in för mycket då jag försökte lösa ADD-gåtan

Citat:
Ursprungligen postat av citrus.sinensis
Hedda har väl för övrigt så mycket svart på sig för att det var deras "parfärg".
Tror du att Hedda är typen som går runt i grella pastellfärger hemma?
Citera
2021-08-20, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"Du är strösslet på min glass", nån annan än jag som fick otäcka bilder av Jonas & Chris där

Nä, jag tycker bögparet var absolut trevligast och normala. Jonas verkar genomsnäll
Citera
2021-08-20, 20:37
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojojo52

Inte mycket i den artikeln stämde, däremot i slutet av sista avsnittet fick man se hur det gick.

Kolla här då, vad är det de inte har fattat? De bytte ju inte bokstavligt talat partner, de fick sitta och prata vänskapligt för att få nya perspektiv på saker! Absolut var han svartsjuk!

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ja3yve/kaja-och-jonte-vi-kanner-oss-lurade
Citera
2021-08-20, 20:52
Medlem
swimmingpools avatar
Har dom snott Filip & Fredriks programidé ”Ska vi göra slut?”
Citera
2021-08-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Alltså Felicia tar priset. Hon lägger sig i hur många gånger Matteo får skita på toan. Det är inte normalt att skälla på sin partner för att bajs luktar bajs.Hon borde INTE skaffa barn...
Fast nä, är inte normalt att skita fem gånger om dagen. Men en del ska ju in och trycka efter de har ätit oavsett, istället för att bra skita när det trycker på ordentligt. Samma sak som sådana som måste göra det övertydligt, jösses vi vill inte höra, säkert samma klientel som fiser och rapar högljutt, "det är ju naturligt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in