2021-08-21, 16:01
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Att du har problem med läsförståelse och lider av bristande intelligens är uppenbart. "kan ha" är inte samma sak som fakta.

Hypokondriker, mentalt svaga och andra inbillningssjuka som tar varje chans att slippa jobba. Där har du problemet, inte långstidscovid.

Själv hade jag 39,5 i feber tidigare i år (inte covid) Drog i mig alvedon och ipren och gick till jobbet.
Jälva kärringar är vad ni är.

Läste du ens den andra länken där de är diagnosticerade?
Citera
2021-08-21, 16:07
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offermod
Vaccinpass?
Smitta fast vaccinationer ?
Några jag kommer på på rak arm.

Aldrig funderat varför man måste använda bitchute ? Eller ska jag förklara för dig?

Jo det är för att allt kritiskt censureras, vi tar den där streamen där doktorer pratar om microproppar .. Varför censureras det bort? Varför kollar man inte upp detta ordentligt så man kan avfärda detta , mig veterligen har man bara avfärdat detta.

Detta är som att skjuta sig självi foten , det som händer är att man byter till andra nätverk helt tex tor ..

Vaccinpass har det nog funnits en rädsla för hos dem som inte gillar vaccin. Smitta trots vaccination har ju varit fakta från början.

Jag använder inte bitchute så du behöver inte förklara det.
Citera
2021-08-21, 16:08
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Att du har problem med läsförståelse och lider av bristande intelligens är uppenbart. "kan ha" är inte samma sak som fakta.

Hypokondriker, mentalt svaga och andra inbillningssjuka som tar varje chans att slippa jobba. Där har du problemet, inte långstidscovid.

Själv hade jag 39,5 i feber tidigare i år (inte covid) Drog i mig alvedon och ipren och gick till jobbet.
Jälva kärringar är vad ni är.

Knappast coolt att smitta ner sina kollegor. Jag skulle kalla det för respektlöst.
Citera
2021-08-21, 16:09
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Hur vet du att min feber var smittsam? Det var den inte. Berodde på andra orsaker.
Det var ju inte så lätt att veta att du inte var smittsam med något bara för att du visste att det inte var covid-19 när du hade 39,5 gr feber. Det är ju väldigt ovanligt att ha 39,5 gr feber utan att vara sjuk och smittsam.
Citera
2021-08-21, 16:12
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Det har aldrig funnits någon pandemi. Att testas positivt är inte detsamma som att vara sjuk. Knappt någon dör av covid längre. Hade bättre mediciner använts redan från början och riskgrupperna isolerats hade många människoliv sparats.
Hade människor världen över fått rådet att på olika sätt stärka sitt immunförsvar hade också många människoliv sparats.
Bara en idiot som du är dum nog att gå på propagandan att människans naturliga immunförsvar helt plötsligt skall ersättas med ett oprövat vaccin där ingen har en aning om långstidseffekterna.

Lägg till fusk med statistik där alldeles för många som dött med covid räknas in fast dom inte borde.
PCR-test var aldrig tänkt att användas för detta ändamål vilket du hade vetat om du lyssnat på Kary Mullis skaparen av PCR-test. Testet är inte pålitligt och ger alldeles för många positiva felsvar.
Lägg till att olika länder kör olika antal cykler vilket förvärrar det hela.

Ditt bluffvaccin har snart ingen effekt alls och har aldrig fungerat särskilt bra. Folk blir både sjuka och sprider smittan vidare. Mot delta har ditt bluffvaccin ytterst svag effekt.

Prova lyssna på en kritisk röst från någon som till skillnad från dig vet vad han talar om ärthjärna.

https://www.facebook.com/pandemicdebate/videos/333725758316346/

Nürnbergrättegångar och arkebusering kommer i framtiden tillämpas på alla som likt dig pushar för detta vansinniga experiment.

Noll fakta i en vetenskapstråd, igen. I Sverige kör vi 35 cykler på PCR, vad andra länder har vet jag inte, går säkert att kolla upp. Det finns konspirationsforumstrådar för dig. Vaccinet fungerar även mot Deltavarianten om än något lägre skyddseffekt.
Citera
2021-08-21, 16:13
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Håller med, bra du styr upp oss.
Tror du det funkar?
Citera
2021-08-21, 16:13
Medlem
Citat:
Vaccinpass har det nog funnits en rädsla för hos dem som inte gillar vaccin. Smitta trots vaccination har ju varit fakta från början.

Nu säger jag lite att du ska använda det heller.. men du måste se båda sidorna av ett argument innan du kan bilda dig en vettig uppfattning. Där brister det för många! Du har väldigt svårt att se de från andra perspektiv än ditt egna. Därför blir väldigt svårt att ha en öppen diskussion. Du vill ha korrekt fakta men vad är korrekt fakta? Det svarade du aldrig på

Smitta fast vaccinationer har inte varit en sanning sedan början, det vart en smäll för många som kom på det nyligen iaf de jag har pratat med i verkligheten.
De flesta var införstådd att det skulle behövas 2 sprutor och sedan var det över, vart inte riktigt så
Senast redigerad av Offermod 2021-08-21 kl. 16:18.
Citera
2021-08-21, 16:15
Medlem
Citat:
Noll fakta i en vetenskapstråd, igen. I Sverige kör vi 35 cykler på PCR, vad andra länder har vet jag inte, går säkert att kolla upp. Det finns konspirationsforumstrådar för dig. Vaccinet fungerar även mot Deltavarianten om än något lägre skyddseffekt.
Vart hittar du information om hur många cykler man kör?
Citera
2021-08-21, 16:23
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:

Citat:
Nu säger jag lite att du ska använda det heller.. men du måste se båda sidorna av ett argument innan du kan bilda dig en vettig uppfattning. Där brister det för många! Du har väldigt svårt att se de från andra perspektiv än ditt egna. Därför blir väldigt svårt att ha en öppen diskussion. Du vill ha korrekt fakta men vad är korrekt fakta? Det svarade du aldrig på

Smitta fast vaccinationer har inte varit en sanning sedan början, det vart en smäll för många som kommer på det nyligen iaf de jag har pratat med i verkligheten
Oavsett var något skrivs bör man ju värdera vad som är rimligt och vettigt och vad som kan anses vara ett bevis för något och framför allt vad som inte är ett bevis.

Många skulle helt uppenbart behöva läsa på lite om vetenskapsteori.

Ett exempel.
Bara för att man kan lura covidtester genom att använda dem på felaktiga sätt betyder ju inte det att covidtester inte fungerar när de används på rätt sätt.

Det blir ju lite som att hävda att en bensinmotor inte fungerar eftersom den inte går om man fyller tanken med diesel.
Citera
2021-08-21, 16:26
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Du kör samma stil som många andra pro-vaxxare..
Motfråga där.. är det värt att förklara för en person
som inte har något intresse av att ens försöka förstå? ( syftar på dig i detta fall) Vill man ödsla den energin?
Jag har ett enormt intresse av att förstå, men hur skall man kunna förstå när det enda som kommer är en massa trams utan minsta substans? Kom gärna med lita fakta, men det kommer ju aldrig någonting.
Citera
2021-08-21, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Oavsett var något skrivs bör man ju värdera vad som är rimligt och vettigt och vad som kan anses vara ett bevis för något och framför allt vad som inte är ett bevis.

Många skulle helt uppenbart behöva läsa på lite om vetenskapsteori.

Ett exempel.
Bara för att man kan lura covidtester genom att använda dem på felaktiga sätt betyder ju inte det att covidtester inte fungerar när de används på rätt sätt.

Det blir ju lite som att hävda att en bensinmotor inte fungerar eftersom den inte gåt om man fyller tanken med diesel.

Jo visst är det väl så .. angående pcr testen så vet jag inte så mycket mer än att det inte visar pågående infektion. En viss felmarginal antar jag finns vore absurt annars. Men jag hittar fortfarande inte vart man kan se hur många cykler man kör, vissa säger 40 andra 28 osv osv

Pcr förväxlas med antiGEN testerna har jag märkt
Citera
2021-08-21, 16:35
Medlem
LukeRhineharts avatar
Citat:
Det har aldrig funnits någon pandemi. Att testas positivt är inte detsamma som att vara sjuk. Knappt någon dör av covid längre. Hade bättre mediciner använts redan från början och riskgrupperna isolerats hade många människoliv sparats.
Hade människor världen över fått rådet att på olika sätt stärka sitt immunförsvar hade också många människoliv sparats.
Bara en idiot som du är dum nog att gå på propagandan att människans naturliga immunförsvar helt plötsligt skall ersättas med ett oprövat vaccin där ingen har en aning om långstidseffekterna.

Lägg till fusk med statistik där alldeles för många som dött med covid räknas in fast dom inte borde.
PCR-test var aldrig tänkt att användas för detta ändamål vilket du hade vetat om du lyssnat på Kary Mullis skaparen av PCR-test. Testet är inte pålitligt och ger alldeles för många positiva felsvar.
Lägg till att olika länder kör olika antal cykler vilket förvärrar det hela.

Ditt bluffvaccin har snart ingen effekt alls och har aldrig fungerat särskilt bra. Folk blir både sjuka och sprider smittan vidare. Mot delta har ditt bluffvaccin ytterst svag effekt.

Prova lyssna på en kritisk röst från någon som till skillnad från dig vet vad han talar om ärthjärna.

https://www.facebook.com/pandemicdebate/videos/333725758316346/

Nürnbergrättegångar och arkebusering kommer i framtiden tillämpas på alla som likt dig pushar för detta vansinniga experiment.
Hoppsan, ännu ett klappmongo som aldrig borde ha lämnat Konspirationer och alternativa teorier. Riktigt foliehattsbingo på ditt inlägg; oprövat bluffvaccin, PCR-testet är inte pålitligt, för högt antal cykler, "bättre mediciner". Allting totalt fel. Men du får gärna börja med att förklara ditt mest debila påstående – att det inte finns någon pandemi. Jag är genuint nyfiken på hur du resonerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in