Citat:
Jag är riktigt förbannad över det som har hänt med den här polisen som blev skjuten. Tycker det är helt sjukt med vad som har hänt vårt land. Har tänkt och alla jag löser mitt gräs av är invandrare. Så även fast jag inte vill det så sponsrar jag ändå gängen genom mitt cannabisbruk.
Vill fortsätta röka men jag hatar att det ger gängen som jag hatar mer pengar.
Hur tycker ni att jag ska göra?
Förresten staten borde legalisera cannabis nu bara så att gängen får mindre makt.
Vill fortsätta röka men jag hatar att det ger gängen som jag hatar mer pengar.
Hur tycker ni att jag ska göra?
Förresten staten borde legalisera cannabis nu bara så att gängen får mindre makt.
Staten borde legalisera men det vill man inte för utan kriminalitet så blir det svårt att ha 20,000 poliser på gatorna och kameraövervakning överallt.
Det blir även svårt att motivera signalspaning på nätet mot alla som skriver neger någonstans. Det var väl därför det var så förfärligt med piratkopiering en sväng. Då ökade ingreppen i våra privatliv. Nu ska man gå ännu längre med att riva upp post för att man misstänker kriminalitet i breven.
Det roliga är att detta även gäller krypterade paket på internet i form av datapaket. Det vill säga den trafik du och jag använder oss utav när vi skickar meddelanden. Oavsett vad dom innehåller.
Så dom använder sig av saker som låter legit och logiskt men dom är enbart ute efter att bo i våra skallar och läsa våra tankar. Det är det ultimata end game. Och det är bara en tidsfråga innan vi är där.
Kriminaliteten behövs för att staten ska ha kontroll över dig och mig.
Dom kommer aldrig att släppa på det där. Är du less på negrer så odla ditt eget. Är du lat så handla av dom. Det kommer göra varken till eller från.
)