Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-19, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calau
Hans hus ligger på blocket nu för uthyrning . Stackars P. Måtte han behandla henne väl...

Nä, fy fan. Då är har han mer än hela inne, mao.

Å andra sidan sitter hon själv på lyxkrog ikväll och äter kaviar med champagne - samtidigt som hon gör reklam för Viktväktarna.

De kanske förtjänar varandra...?! 🙈
Citera
2021-08-19, 22:29
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Hans hus ligger på blocket nu för uthyrning . Stackars P. Måtte han behandla henne väl...
Ja morgon lär det stå i pressen att de nu är officiella sambos.

Jag & min man satt nu i kväll och pratade om detta. Vet vem C är som skrivits tidigare.

Om vi skulle skilja oss och träffa nya partners som har barn.
Vi frågade varandra hur vi skulle tänka.
Skulle vi reagera om det gick väldigt snabbt fram? Skulle vi reagera om vi märkte att kontakten med barn var näst intill obefintlig, förutom några middagar här & där?
Skulle vi reagera om det inte alls fanns någon kommunikation med mamman/mammorna till barnen?
Skulle vi reagera om den nya integrerade med våra vänner på ett väldigt typ kärleksfullt sätt?
Skulle vi reagera om den nya partners arbetssituation såg väldigt brokig ut?
Mm mm

Vi kom fram till, självklart skulle vi båda reagera. Skulle fråga fråga fråga. Varför allt detta är på det viset.
Oavsett kärleksbubbla.
Citera
2021-08-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Ja morgon lär det stå i pressen att de nu är officiella sambos.

Jag & min man satt nu i kväll och pratade om detta. Vet vem C är som skrivits tidigare.

Om vi skulle skilja oss och träffa nya partners som har barn.
Vi frågade varandra hur vi skulle tänka.
Skulle vi reagera om det gick väldigt snabbt fram? Skulle vi reagera om vi märkte att kontakten med barn var näst intill obefintlig, förutom några middagar här & där?
Skulle vi reagera om det inte alls fanns någon kommunikation med mamman/mammorna till barnen?
Skulle vi reagera om den nya integrerade med våra vänner på ett väldigt typ kärleksfullt sätt?
Skulle vi reagera om den nya partners arbetssituation såg väldigt brokig ut?
Mm mm

Vi kom fram till, självklart skulle vi båda reagera. Skulle fråga fråga fråga. Varför allt detta är på det viset.
Oavsett kärleksbubbla.

Samma här! Är man i en kärleksbubbla när man är 20 år och oerfaren så kör man på. Men är man 50+ och varit med om det ena och det andra så är man mer vaksam och lyhörd. Alltså Bauer, vilket enormt skämt.
Citera
2021-08-19, 22:51
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Samma här! Är man i en kärleksbubbla när man är 20 år och oerfaren så kör man på. Men är man 50+ och varit med om det ena och det andra så är man mer vaksam och lyhörd. Alltså Bauer, vilket enormt skämt.
Jag hoppas verkligen att sanningen om Christian Bauer kommer fram. Att det blir krasch. Att P kommer helskinnad ut ur relationen. Att hon snart ser bortom all manipulation.
Citera
2021-08-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag hoppas verkligen att sanningen om Christian Bauer kommer fram. Att det blir krasch. Att P kommer helskinnad ut ur relationen. Att hon snart ser bortom all manipulation.

Sanningen kommer alltid fram, det bör Bauer ha i åtanke. #karma.
Citera
2021-08-20, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nä, fy fan. Då är har han mer än hela inne, mao.

Å andra sidan sitter hon själv på lyxkrog ikväll och äter kaviar med champagne - samtidigt som hon gör reklam för Viktväktarna.

De kanske förtjänar varandra...?! 🙈
Nä det tror jag inte. Kaviar är helt ok att äta även om man gå på viktväktarna
Citera
2021-08-20, 09:24
Medlem
Citat:
Nä det tror jag inte. Kaviar är helt ok att äta även om man gå på viktväktarna

Ok, då. Men kollar man hennes mage på Skansen och när hon fotas för VV så ser man ju att hon drar in magen och typ håller andan. Fejk, fejk, fejk.

Helt allvarligt - jag tycker att hon gått ner sig. Rasat lite. Ser mer ut som en medelålders tanta som försöker vara sexig och het. Det är klart att en "hunk" passar in i den bilden, som hon har av sig själv.

Problemet är bara att CB verkar vara en gränslös parasit och en skitstövel, vilket framgår ganska tydligt i den här tråden.

Först när jag såg honom kunde jag förstå PW även om han inte är min typ alls. Men nu när jag läst här ser jag bara en looooooooser. Ganska töntig, dessutom. Det kanske passar henne. En tönt.
Citera
2021-08-20, 10:25
Medlem
Citat:
Ok, då. Men kollar man hennes mage på Skansen och när hon fotas för VV så ser man ju att hon drar in magen och typ håller andan. Fejk, fejk, fejk.

Helt allvarligt - jag tycker att hon gått ner sig. Rasat lite. Ser mer ut som en medelålders tanta som försöker vara sexig och het. Det är klart att en "hunk" passar in i den bilden, som hon har av sig själv.

Problemet är bara att CB verkar vara en gränslös parasit och en skitstövel, vilket framgår ganska tydligt i den här tråden.

Först när jag såg honom kunde jag förstå PW även om han inte är min typ alls. Men nu när jag läst här ser jag bara en looooooooser. Ganska töntig, dessutom. Det kanske passar henne. En tönt.
P klär sig medelålders, eller vad man ska kalla det för, mamma CS är fräschare än dottern.

Jag tror för övrigt att båda föräldrarna ser vad *Stormästaren* går för, men håller god min för sin enda dotters skull då P haft mkt elände tidigare med misshandel och otrohet från sina män.
Citera
2021-08-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
P klär sig medelålders, eller vad man ska kalla det för, mamma CS är fräschare än dottern.

Jag tror för övrigt att båda föräldrarna ser vad *Stormästaren* går för, men håller god min för sin enda dotters skull då P haft mkt elände tidigare med misshandel och otrohet från sina män.

Tror jag med - de har inte hjärta att säga något.

#vibrytertystnaden
Citera
2021-08-20, 10:35
Medlem
Citat:
Tror jag med - de har inte hjärta att säga något.

#vibrytertystnaden
Samma med de tre bröderna. N verkar skärpt, likaså lillebror L.

Vad säger man till sin syster liksom..?
Citera
2021-08-20, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Samma med de tre bröderna. N verkar skärpt, likaså lillebror L.

Vad säger man till sin syster liksom..?

Det ligger nog något i det. Samtidigt som det måste göra ont i dem att se hur allt upprepar sig.
Citera
2021-08-20, 11:19
Medlem
Citat:

Just beskrivningen tönt är så klockrent! Exakt så upplevde jag honom när vi var på samma arbetsplats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in