Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-12-20, 11:30
Medlem
Tänker att hela den familjen är ute och cyklar, sas.

De framstår som omogna, korkade och naiva men någonstans kan man ana en utstuderad strategi.

På ett sätt bekommer det mig inte men det blir obehagligt.
Citera
2021-12-25, 14:42
Medlem
Smegmas avatar
Denna inavelsfamilj slår ta mig fan alla rekord. Nu skriver fjanten Benjamin att hans mediahora till morsa har köpt en sexleksak till sin mor. Christina, 83 år, står och håller i en dildo.

Vilken hemskt jävla äcklig familj. Hur fan kan man nedvärdera sig så som dom gör gång efter annan? Obegripligt.
Citera
2021-12-25, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Denna inavelsfamilj slår ta mig fan alla rekord. Nu skriver fjanten Benjamin att hans mediahora till morsa har köpt en sexleksak till sin mor. Christina, 83 år, står och håller i en dildo.

Vilken hemskt jävla äcklig familj. Hur fan kan man nedvärdera sig så som dom gör gång efter annan? Obegripligt.

Fy fan... 🙈
Citera
2021-12-25, 18:04
Medlem
Klickiss avatar
Citat:

Dom har ingen koll, inga gränser, inga filter och det blir vidrigt!
Citera
2021-12-25, 23:06
Medlem
Citat:

Haha Vad blev du mest kränkt över? En dildo eller att det var en 83 årig kvinna som fick den? Chilla Gunilla ! Det var nog mest en plojgrej, ett skämt (som ni oinsatta inte fattar) så ta ett djupt andetag o andas vetja.
Jag blir mer kränkt av att ingen av Er krösamajor inte blivit kränkta av att CB firar julafton med ”bara” den yngsta dottern. Var är äldsta dottern? Var är barnbarnen? Skiter han i dem? Har dom ingen kontakt? Eller vad ? Va va va? Nå, vad har ni för teori ang detta?
Citera
2021-12-25, 23:11
Medlem
Citat:

Ja det är ta mig fan obegripligt. Men det är är ju på det sättet de blivit kändisar. Inte på grund av talang.
Citera
2021-12-26, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ja det är ta mig fan obegripligt. Men det är är ju på det sättet de blivit kändisar. Inte på grund av talang.
Nu ljuger du allt! Ingen talang?! Nu får du allt tala sannng
Citera
2021-12-26, 02:21
Medlem
Citat:

Hon är ju så patetisk, så man blir mörkrädd. Inga filter eller integritet överhuvudtaget!
Citera
2021-12-26, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAndersson21
Och rummen gick för 14000 natten. Hon har för mycket pengar. Hon är för mycket. Hon blir för mycket. Allt är bara för mycket med den där tanten som lajvar Bianca.

Hon har för mycket pengar och betalar ändå inte för sig.
Citera
2021-12-26, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hon har för mycket pengar och betalar ändå inte för sig.

Vem betalar inte för sig ??
Citera
2021-12-26, 09:11
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Du är dummare än en dörr, denna familj är ju inget annat än talangfulla.
Att de sedan delar med sej av sitt privatliv är ju bara uppiggande.
Citera
2021-12-26, 17:37
Medlem
Linus och Pernilla på instagram:

”Incest är okej, så länge det hålls inom familjen”. Hihi.

Vilka #%^} %^*%< varelser!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in