Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Någon som vet ifall dessa är säkra att ta? Inte tagit tramadol på jättelänge vill bara vara säker.. Tamoll-X 225mg vita brytbara, går rätt lätt att bryta dom. Kolla gärna bilden

https://imgur.com/a/D5jkfgg

Japp Grattis till att du fått tag i dessa, dom är grymma.
Citera
2021-08-18, 12:19
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Någon som vet ifall dessa är säkra att ta? Inte tagit tramadol på jättelänge vill bara vara säker.. Tamoll-X 225mg vita brytbara, går rätt lätt att bryta dom. Kolla gärna bilden

https://imgur.com/a/D5jkfgg

Bland dom bästa på marknaden om du frågar mig. Gillar dom skarpt.
Citera
2021-08-18, 18:56
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Jag är nyfiken. När får man tramadol utskrivet? Det verkar ovanligt. Antar att det är populärt hos tattare och pundare.

Jag fick tramadol när jag var 18år. Hade gjort en magnetröntgen som visade två diskbråck. Började på 100mg/dag men trappades snabbt upp till 400mg och oxynorm vid behov. Så för mig var det rätt enkelt att få det utskrivet.
Kunde mer eller mindre be om vad som helst utan något snack.
Citera
2021-08-18, 18:59
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Någon som vet ifall Royal Tamoll-X 225mg vita och delbara i 4 är bra? Står även att de kommer från USA. Tramadol Hcl 225mg. https://imgur.com/a/D5jkfgg

Ja dom ska vara rätt potenta.
Citera
2021-08-19, 13:06
Medlem
Krackhauss avatar
Boostar Tradolan effekten av alkohol och vice versa?
Senast redigerad av Krackhaus 2021-08-19 kl. 13:32.
Citera
2021-08-19, 22:52
Medlem
1: Är det någon större skillnad på ruset när det gäller tabletter eller kapslar? (Alltså bortsätt från tiden till det slår)

2: fick tram av en kompis kompis, som senare visade sig kunna vara lyrica.. jätte dumt, bespara krafterna för moralpredikan. Om jag säger att jag drömde vaken, tappade balans, upplevde allting i vågor, ville inte göra någonting förutom att ”drömma”, ingen ångest dock bakis i form av balansen var skev och huvudvärk. Låter det som tram eller lyrica? Första gången och älskade det så vill gärna veta vad det var 😂
Citera
2021-08-19, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baraflisan
1: Är det någon större skillnad på ruset när det gäller tabletter eller kapslar? (Alltså bortsätt från tiden till det slår)
Samma substans samma rus såvida det ena inte är Depot. Då tar det flera timmar till full effekt.
Citera
2021-08-20, 05:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

2: fick tram av en kompis kompis, som senare visade sig kunna vara lyrica.. jätte dumt, bespara krafterna för moralpredikan. Om jag säger att jag drömde vaken, tappade balans, upplevde allting i vågor, ville inte göra någonting förutom att ”drömma”, ingen ångest dock bakis i form av balansen var skev och huvudvärk. Låter det som tram eller lyrica? Första gången och älskade det så vill gärna veta vad det var 😂

För mig låter det som Lyrica när du nämner ”tappade balans” iaf.
På lyrica kände jag mig rejält berusad, t.o.m. sluddrade när jag pratade (vilket var rätt pinsamt på t.e.x arbetet då jag har mycket direkt kundkontakt), hade även svårt med balansen som sagt, jag tappade fokus och synen blev ”dimmig” så dom var inget för mig, och läkaren bytte till Tramadol istället.

När jag väl tog tramadol blev jag pigg som tusan, handlingskraftig, gladde mig åt minsta lilla (bara det med att ta veckans 🧺 gjordes med ett leende på läpparna och i en sällan tidigare skådad hastighet), jobbet gick som en dans, blev (om möjligt..😂 ) ännu mer social!
Dvs bara ”fördelar”, om jag höll mig till förskriven dosering då vill säga.
Tog jag nån extra blev jag istället noddig vilket jag inte gillade.

Var försiktig, tramadol är ett förrädiskt preparat just eftersom man mår så förtvivlat bra på dom precis som du själv beskriver ”första gången och älskade det”.

Det kan ganska snabbt bli den värsta kärleksrelation du gett dig in i, och som är otroligt svår att avsluta.
För hög dos innebär risk för kramp (men man kan givetvis krampa på lägre doser också), och när du väl behöver högre och högre dos och toleransen skjuter i höjden som den kommer göra (när trammen inte ”hjälper” mer), då är det lätt att man går över till tyngre piller, ex OxyContin, allt för att få tillbaka ”den där” känslan igen som tramadolen från början gav en.

Så tänk efter ett varv till, att bli fast i ett opioidberoende är det sista du vill..

Lycka till 🍀
Citera
2021-08-20, 16:36
Medlem
Vad tycker ni om krka t3 rosa? Tycker dom funkar bra.
Citera
2021-08-21, 00:12
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Vad tycker ni om krka t3 rosa? Tycker dom funkar bra.

Cirkulerat mycket fake som är verkningslösa av just T3. Ladda upp en bild på framsida och baksidan av kartan så kanske jag kan avgöra kvaliteten.
Citera
2021-08-21, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
För mig låter det som Lyrica när du nämner ”tappade balans” iaf.
På lyrica kände jag mig rejält berusad, t.o.m. sluddrade när jag pratade (vilket var rätt pinsamt på t.e.x arbetet då jag har mycket direkt kundkontakt), hade även svårt med balansen som sagt, jag tappade fokus och synen blev ”dimmig” så dom var inget för mig, och läkaren bytte till Tramadol istället.

När jag väl tog tramadol blev jag pigg som tusan, handlingskraftig, gladde mig åt minsta lilla (bara det med att ta veckans 🧺 gjordes med ett leende på läpparna och i en sällan tidigare skådad hastighet), jobbet gick som en dans, blev (om möjligt..😂 ) ännu mer social!
Dvs bara ”fördelar”, om jag höll mig till förskriven dosering då vill säga.
Tog jag nån extra blev jag istället noddig vilket jag inte gillade.

Var försiktig, tramadol är ett förrädiskt preparat just eftersom man mår så förtvivlat bra på dom precis som du själv beskriver ”första gången och älskade det”.

Det kan ganska snabbt bli den värsta kärleksrelation du gett dig in i, och som är otroligt svår att avsluta.
För hög dos innebär risk för kramp (men man kan givetvis krampa på lägre doser också), och när du väl behöver högre och högre dos och toleransen skjuter i höjden som den kommer göra (när trammen inte ”hjälper” mer), då är det lätt att man går över till tyngre piller, ex OxyContin, allt för att få tillbaka ”den där” känslan igen som tramadolen från början gav en.

Så tänk efter ett varv till, att bli fast i ett opioidberoende är det sista du vill..

Lycka till 🍀

Ja, men vad exakt är nodda för dig? För flög verkligen mellan medvetande och inte kändes det som. Kändes nästan som att jag hallucinerade fast i en dröm, skit skumt att förklara. 😂
Citera
2021-08-21, 05:14
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ja, men vad exakt är nodda för dig? För flög verkligen mellan medvetande och inte kändes det som. Kändes nästan som att jag hallucinerade fast i en dröm, skit skumt att förklara. 😂

Jo men lite så ungefär..
Jag blev så ”dimmig” i huvudet så kunde bara ligga i soffan och befann mig nånstans mellan vaken/sovandes, flöt iväg i tankarna liksom.
Jättesvårt att beskriva 😂..

Dock inget jag gjorde med flit, tog mer tramadol för att bli smärtstillad men blev som ett dreglande kolli på soffan istället. Ungefär så 🤭😂.

Så jag fick byta till OxyContin istället, det hjälper mycket effektivare mot min värk/smärta.
Och jag slipper ligga på soffan och dregla 🛋🤤..!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in