Citat:
Ursprungligen postat av
Wonderingy
Hej, tänkte se om någon här kan hjälpa mig med denna fråga:
Har en blisterförp med 200mg mylan tramadol retard. Ser oerhört legit ut, och i blister som sagt. Ska enligt källan vara från eu-land. När jag tuggade en så smälte den ihop till en slemklump direkt, efter en tugga i stort sett. Aldrig vart med om det förut. Får även känslan från effekten att det kanske inte är tram. Är det någon som har en liknande erfarenhet med dessa, eller vet något om dem?
Har själv Mylan kartor hemma, helt jävla värdelösa. Mår bara jävligt dåligt på dem, inget rus alls utan blir typ sjuk, hjärtat rusar, darrningar i benen, svettningar, högt blodtryck. Även om jag tar en 1/4 del bara och då har jag käkat cirka 800mg om dagen i 2-3 år nu.
Pga dessa värdelösa hemgjorda Mylan som verkar vara dom enda man får tag på nu så har jag för första gången kört en cold turkey och varit utan tram i snart 3 veckor och då har jag ändå som sagt flera kartor av dom tyvärr hemma, men ATen har varit lättare att hantera (även om jag mått piss) än mående jag fick utav dom.
Varnar alla er som älskar tram att INTE köpa dessa vita 200mg tramadol (saknar skåra) då jag kan garantera att dom är skit och de flesta som säljer dom påstår att det är svenska tramadol, men Mylans 200mg slutade man att sälja i Sverige för 8-9år sen (källa Fass).