Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-18, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Om jag fattat rätt. Fick hon plåster på knäna efter skavsår då hon stått på alla fyra när han tog henne bakifrån?
Denne *stormästare* måste vara en mkt kåt man, herre gud alltså.. 🙈
Citera
2021-08-18, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Var står detta någonstans? Att P plåstrar sina knän alltså..

PW har med stolthet berättat i sin och Sofia Wistams podd att skavsåren på knäna absolut kan komma från en matta eller ett altangolv efter sexlek med CB. På Instagram eller på podden har jag sett en bild av henne sittandes på en stol med...plåster på vardera knä. 🙈

Inte ens som tonåring hade jag slängt den sk "meriten" omkring mig om det nu hade hänt - inga skavsår på knäna här, inte.

Det får mig att tro, att PW tidigare kanske inte varit "tonåring", mycket tack vare hennes karriär och barn i tidiga år. Då kanske man lättare sveps med en omogen player även om han är 55 år gammal och man själv är 53. 🤔
Citera
2021-08-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
PW har med stolthet berättat i sin och Sofia Wistams podd att skavsåren på knäna absolut kan komma från en matta eller ett altangolv efter sexlek med CB. På Instagram eller på podden har jag sett en bild av henne sittandes på en stol med...plåster på vardera knä. 🙈

Inte ens som tonåring hade jag slängt den sk "meriten" omkring mig om det nu hade hänt - inga skavsår på knäna här, inte.

Det får mig att tro, att PW tidigare kanske inte varit "tonåring", mycket tack vare hennes karriär och barn i tidiga år. Då kanske man lättare sveps med en omogen player även om han är 55 år gammal och man själv är 53. 🤔
Men att berätta om sina eskapader.. Pinsam hon är ibland 🙉
Citera
2021-08-18, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00

Sant vissa detaljer håller man för sig själv. Tror inte heller någon därute är särskilt brydd i deras lekar. Den mannen har ju även varit runt på div kvinnor både på hemmaplan samt utomlands så tror inte någon är särskilt avundsjuk, snarare tvärtom. Extremt osmakligt.
Senast redigerad av Someone1 2021-08-18 kl. 17:00.
Citera
2021-08-18, 21:46
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hallå hej! Denna Stormästare ser ut att vara en hejare på kallskuret. Ni som har insyn…. kan han laga mat?
Citera
2021-08-18, 23:06
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Sant vissa detaljer håller man för sig själv. Tror inte heller någon därute är särskilt brydd i deras lekar. Den mannen har ju även varit runt på div kvinnor både på hemmaplan samt utomlands så tror inte någon är särskilt avundsjuk, snarare tvärtom. Extremt osmakligt.
Jag tycker allt detta är så konstigt.
Det skrivs kommentaren på P blogg ang C. Hon tar bort dem och blockar.
Det skrivs saker på kommentarerna på hennes IG, hon tar bort och blockar.
Följare/fans skriver att hon inte ska bry sig om allt som skrivs om C, att det är avundsjuka ex/kollegor mm som bara pratar skit.
Förstår inte hur man kategoriskt kan bara inte bry sig. Gäller P själv och hennes följare/fans.
Om man ser upp till någon (som fans gör tänker jag) vill man inte skydda P då. Inte säga ”strunta i varningssignaler”
Och Hur kan P bara blunda & blocka.
Förstår inte alls. Visst hon är i en bubbla men samtidigt…
Om nu bara hälften av detta som står här på FB är sant så skulle jag reagera/kolla upp/fråga. Nu är inte bara hälften sant utan mycket mer. Vi här har flera gemensamma nämnare. Vi bekräftar vad som skrivs.
Önskar jag eller någon annan kunde ringa henne och vänligen be henne att vara försiktig i relationen till C.
Citera
2021-08-18, 23:07
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hallå hej! Denna Stormästare ser ut att vara en hejare på kallskuret. Ni som har insyn…. kan han laga mat?
Varför kallas han stormästare?
Citera
2021-08-18, 23:09
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Varför kallas han stormästare?
Han säger det själv, kan ju vara ändrat på IG
Citera
2021-08-19, 07:28
Medlem
Citat:

Han har en grandios självbild. Något skrev skulle man kunna säga....Det här med stormästare förklarar han som ett skämt med tiden men han nyttjade det friskt på arbetet och menade på fullaste allvar att han just har en sådan, stormästare.
Sanningen var dock att han gjorde minimalt och gärna tog åt sig cred för andras arbete. Skapade konflikter mellan människor genom att ljuga mm. Mycket manipulerande. Som tur var såg några chefer tillslut vem han var. Då blev det ohållbart att stanna för honom.
Och återigen: varför ska han ljuga om att han inte sett WV tidigare? En helt meningslös lögn kan tyckas. Antar dock att han med det ville verka som att han var obrydd om familjens kändisskap. Stackars Pernilla som blir matad med det ena efter det andra.
Min syster och fler kollegor har mycket dåliga erfarenheter av denna man. Inte på ett romantiskt plan utan yrkesmässigt.
Han kärleksliv var dock allmänt känt på arbetet (bland de som jobbade nära honom) då han var mycket osmaklig med detaljer, sina eskapader mm. En dålig kvinnosyn som han försökte dölja genom att på ytan vara charmerande (läs onaturligt lismande).
Senast redigerad av Ninalina 2021-08-19 kl. 07:32.
Citera
2021-08-19, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Han har en grandios självbild. Något skrev skulle man kunna säga....Det här med stormästare förklarar han som ett skämt med tiden men han nyttjade det friskt på arbetet och menade på fullaste allvar att han just har en sådan, stormästare.
Sanningen var dock att han gjorde minimalt och gärna tog åt sig cred för andras arbete. Skapade konflikter mellan människor genom att ljuga mm. Mycket manipulerande. Som tur var såg några chefer tillslut vem han var. Då blev det ohållbart att stanna för honom.
Och återigen: varför ska han ljuga om att han inte sett WV tidigare? En helt meningslös lögn kan tyckas. Antar dock att han med det ville verka som att han var obrydd om familjens kändisskap. Stackars Pernilla som blir matad med det ena efter det andra.
Min syster och fler kollegor har mycket dåliga erfarenheter av denna man. Inte på ett romantiskt plan utan yrkesmässigt.
Han kärleksliv var dock allmänt känt på arbetet (bland de som jobbade nära honom) då han var mycket osmaklig med detaljer, sina eskapader mm. En dålig kvinnosyn som han försökte dölja genom att på ytan vara charmerande (läs onaturligt lismande).

Å det märktes ganska omgående!! Fattar inte hur hon kan gå så "all in" vare sig han är ett asshole eller inte. Måste man gå från 0 till 100 bara för att kroppen skriker efter kärlek? I det här fallet hade hon nog tjänat på att ta det lugnt...

Håller det inte blir det ju ruggigt pinsamt för både henne och hennes hov. Även han är ju rökt efter detta - vilket jag iofs inte bryr mig om.
Citera
2021-08-19, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag tycker allt detta är så konstigt.
Det skrivs kommentaren på P blogg ang C. Hon tar bort dem och blockar.
Det skrivs saker på kommentarerna på hennes IG, hon tar bort och blockar.
Följare/fans skriver att hon inte ska bry sig om allt som skrivs om C, att det är avundsjuka ex/kollegor mm som bara pratar skit.
Förstår inte hur man kategoriskt kan bara inte bry sig. Gäller P själv och hennes följare/fans.
Om man ser upp till någon (som fans gör tänker jag) vill man inte skydda P då. Inte säga ”strunta i varningssignaler”
Och Hur kan P bara blunda & blocka.
Förstår inte alls. Visst hon är i en bubbla men samtidigt…
Om nu bara hälften av detta som står här på FB är sant så skulle jag reagera/kolla upp/fråga. Nu är inte bara hälften sant utan mycket mer. Vi här har flera gemensamma nämnare. Vi bekräftar vad som skrivs.
Önskar jag eller någon annan kunde ringa henne och vänligen be henne att vara försiktig i relationen till C.

Fattar inte heller - hennes image kan ju skadas när det visar sig att han är det han är. Falsk och kletig.
Citera
2021-08-19, 08:56
Medlem
Citat:

Ok, så då följer du honom på IG?

Tänkte på att PW la ut hans inlägg från när Theo spelade padel eller tennis...

Nu ska han in där och spela den mysiga "bonuspappan" också vilket PW garanterat tycker är härligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in