Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Kvinnorna är inte här 🙂

Tror att fler är inne och kikar (utan att skriva). Har sett en del kommentarer på hennes blogg.
Citera
2021-08-17, 20:25
Medlem
Citat:
Kvinnorna är inte här 🙂

Jodå, vi är här men tänker att vi kan inget göra. Det blir vad det blir.

Kan ju vara så att Christian och Pernilla är som skapta för varandra eller så blir det pannkaka av allt ihop. Vi lär märka vilket med tiden
Citera
2021-08-17, 21:38
Medlem
Citat:
Plåstren var för mycket för mig 😂
Om jag fattat rätt. Fick hon plåster på knäna efter skavsår då hon stått på alla fyra när han tog henne bakifrån?
Citera
2021-08-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Om jag fattat rätt. Fick hon plåster på knäna efter skavsår då hon stått på alla fyra när han tog henne bakifrån?

Det hintas att det var därför, ja. 🙈
Citera
2021-08-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Det hintas att det var därför, ja. 🙈

Det är nog årets mest pinsammaste grej, och att inte ens försöka dölja det. Hon verkar inte ha brytt sig (pga den omtalade bubblan som hon befinner sig i), men hennes barn måste ju ha skämts ihjäl. Känns som att det är mycket hon kommer ångra.
Citera
2021-08-18, 03:55
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Tänker att P borde mer än ana att relationen till hans barn är knas.
Yngsta dottern är ju endast med när det är gratis middagar på stan och något annat gratis evenemang.Ingen vardag där inte.

Jag hoppas att P är som många andra kvinnor är. Undrar vad som är grundfel när relationen till barn inte är som de ska.

Hur fan vet du det? Haha.

Oavsett, varför beter hon sig som en fjortis? Tal- och skrivsätt som "alltså, omg orkar inte", och allt annat skit hon drar sig med. Jag kan inte tänka mig något mer avtändande. Man vill ju ofta ha en jämlike, betyder detta att C också är en mentalt efterbliven bimbo?
Citera
2021-08-18, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det är nog årets mest pinsammaste grej, och att inte ens försöka dölja det. Hon verkar inte ha brytt sig (pga den omtalade bubblan som hon befinner sig i), men hennes barn måste ju ha skämts ihjäl. Känns som att det är mycket hon kommer ångra.

Ja... Han drar ju ner henne i skiten och sedan när det verkligen skiter sig (om omgivningen börjar ifrågasätta) skäms hon så mycket och då är han den som finns där för henne. Det är ett sätt att isolera offret och en variant av "du och jag mot världen". I det här fallet lär han göra det snyggt, dock, då "världen" är hennes levebröd och ingen kommer att ifrågasätta i första taget. Fördel CB - han får fritt spelrum.

Det är också en läskig grej i detta: det är så många som är beroende av henne (vare sig de varit polare i 40 år eller inte) så VEM skulle ifrågasätta CB?! Det är shower, poddar, umgänge med publicitet, gratisevenemang, osv.

Skulle ni säga till er biljett in i kändisvärlden att den nya darlingen verkar vara narcissist...? I senaste podden säger PW att hon numera inte umgås med "falska människor". Intressant.
Citera
2021-08-18, 08:46
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hur fan vet du det? Haha.

Oavsett, varför beter hon sig som en fjortis? Tal- och skrivsätt som "alltså, omg orkar inte", och allt annat skit hon drar sig med. Jag kan inte tänka mig något mer avtändande. Man vill ju ofta ha en jämlike, betyder detta att C också är en mentalt efterbliven bimbo?
Som jag skrivit i tidigare inlägg så har jag kopplingar till hans ex bla.
Citera
2021-08-18, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja... Han drar ju ner henne i skiten och sedan när det verkligen skiter sig (om omgivningen börjar ifrågasätta) skäms hon så mycket och då är han den som finns där för henne. Det är ett sätt att isolera offret och en variant av "du och jag mot världen". I det här fallet lär han göra det snyggt, dock, då "världen" är hennes levebröd och ingen kommer att ifrågasätta i första taget. Fördel CB - han får fritt spelrum.

Det är också en läskig grej i detta: det är så många som är beroende av henne (vare sig de varit polare i 40 år eller inte) så VEM skulle ifrågasätta CB?! Det är shower, poddar, umgänge med publicitet, gratisevenemang, osv.

Skulle ni säga till er biljett in i kändisvärlden att den nya darlingen verkar vara narcissist...? I senaste podden säger PW att hon numera inte umgås med "falska människor". Intressant.

Oj, snacka om att vara en dålig människokännare om hon tar bort ”falska människor” och behåller C. Hon behåller ju den falskaste av dem alla. Det här börjar bli riktigt skrämmande.

Hon måste förstå att människor vill henne väl och sluta intala sig att folk vill henne illa, ljuger etc. Patetiskt att gömma sig bakom det, eller är det C som matar henne med det? Hur som så är det riktigt illa.
Citera
2021-08-18, 13:04
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Tycker så jäkla synd om inblandade barn.
Fy sjutton, hoppas de verkligen inte läser/lyssnar på något av detta.
Citera
2021-08-18, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Tycker så jäkla synd om inblandade barn.
Fy sjutton, hoppas de verkligen inte läser/lyssnar på något av detta.

Ja, de står utanför och kan bara se på utan att kunna göra något. Måste vara frustrerande.
Jag trodde folk var avundsjuka när de påpekade saker om mitt ex. Jag kan tänka mig att P.W kanske tänker så med, C.B har kanske också intalat henne det. Tror hon att folk är avundsjuka så avskärmar hon ju sig mer från omgivningen.
Hoppas att det inte är så. Men som några här tidigare skrivit om C.B så kan det vara så, och då har han snart lyckats.
Citera
2021-08-18, 14:27
Medlem
Citat:
Var står detta någonstans? Att P plåstrar sina knän alltså..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in