Citat:
Ursprungligen postat av
Motavisgossar
Vem försöker du lura genom ditt påstående härunder du tillskriver mig?
Genom min kommentar på ditt inlägg #6662 "Har inte ställt några frågor." använder du nu att tillskriva mig något som inte är sant.
Detta är ordningen som skett efter min kommentar #6661 (återgiven längst ner):
Din kommentar #6662
som jag svarade med (inlägg #6663):
och som du sedan kontrar med (inlägg #6664):
-----
Min (Motavisgossar) kommentar
Du bekräftar ju bara det jag skrev, uppenbarligen blev du mållös. Det påstod jag efter att du svarat på mitt inlägg som bla innehöll två frågor genom att skriva ”har inte ställt några frågor”. Det var allt du besvarade. Då verkar det ju som att du inte hade så mycket att komma med gällande resten av mitt inlägg och mina frågor. Då trodde och hoppades jag att poletten äntligen trillat ner hos dig med

mitt inlägg som du besvarade med fem ord var detta:
”Kort och gott så är svaret på din fråga i det här fallet ja. Självklart går det inte att svälja mammans berättelse med hull och hår. Det är väldigt vanligt att det överdrivs och hittas på i vårdnadstvister. Självklart kan man inte döma pappan på enbart mammans berättelse. Hon var uppenbarligen så pass sjuk att hon mördade sina egna barn, säger inte det något om hennes trovärdighet?
Oavsett vad du vill eller hoppas på så finns faktumet kvar att kvinnor också kan vara psykopater, mördare, sexbrottslingar och våldsverkare. Du hittar inte bara massa psykfall bland männen. Kanske drevs mamman av ett hämndbegär, kanske var hon bara psykiskt sjuk eller så gjorde hon detta för att hon inte såg en annan utväg (får väl hamna under psykiskt sjuk det också då hon kunde lämnat över barnen innan hon tog sitt liv och iallafall gett dom en chans till ett bra liv). Varken du eller jag vet vad hennes syfte var.
Precis, jag skrev att kvinnor går igenom betydligt värre saker utan att mörda sina barn. Du tolkade det som att jag ser detta med mina egna ögon utan att anmäla? Du ser ju själv vilka skeva fantasier du knåpar ihop.”