2021-08-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Nånting som talar emot att hon var helt besatt av honom är att hon hade väl inga bilder på han på fb?
Hennes fb är låst för allmänheten. Hon har 2-3 bilder som är öppna ung.

Sens näe uttrycker man kärlek med bilder? Har många vänner som inte lägger ut bilder på deras bar/hus/partner pga privatliv. Betyder inte att man hatar sina barn eller partner.😂
Citera
2021-08-14, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Jag tänker i exakt likadana banor och har gjort från första början. Jag tror helt enkelt att pappan träffat en ny tjej. Därför gjorde mamman detta för att straffa honom genom att han inte skulle få ha barnen mer. Bara en känsla jag har, hon fick ett utbrott av ilska/svartsjuka.
Jag lider verkligen med pappan, han måste sörja något jävulskt. 😩

Om det nu var så, varför skulle hon då behöva bo på skyddat boende? Eller var det bara ett påhitt att hon gjort det?
Citera
2021-08-14, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
hon har mer än en facebookprofil

Det vet jag och jag pratar om den senaste där hon bara hade 17 vänner, de syns inte längre
Citera
2021-08-15, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfsdick
Om det nu var så, varför skulle hon då behöva bo på skyddat boende? Eller var det bara ett påhitt att hon gjort det?

”Skyddat boende” ca 500 meter bort, och halva stan (inkl maken) visste var hon bodde? Nånting osar riktigt surt i denna härva!
Citera
2021-08-15, 17:53
Avslutad
Vad händer? Ni som bor inom närområdet, har det varit någon dödsannons? Något nytt?
Citera
2021-08-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Vad händer? Ni som bor inom närområdet, har det varit någon dödsannons? Något nytt?

Totalt knäpptyst har det varit!
Citera
2021-08-15, 23:43
Medlem
Tror absolut inte hon var besatt av sitt ex! Efter vad han verkar ha utsatt henne och barnen för ville hon nog bara skydda dom från honom. Men otroligt vad tyst det är, någon borde väl känna till något om dom! Hennes pappa verkar mest vara en partygubbe. Otroligt att inte verka bry sig mer om en sån här tragedi 😢
Citera
2021-08-16, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Du tror inte att man har frid efter döden?
O om man mördar har man ju ändå inte sina barn. Inget skydd.

Vad vi tror om efter döden är inte relevant här.

Vad menar du med "O om man mördar har man ju ändå inte sina barn. Inget skydd."
Att man har frid efter döden? Tror på Gud, Allah och andra gudar?

Eller menar du att om hon hade mördat pappan så hade hon inte fått vara med sina barn i efterblivet?
Citera
2021-08-16, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Fister
Vad vi tror om efter döden är inte relevant här.

Vad menar du med "O om man mördar har man ju ändå inte sina barn. Inget skydd."
Att man har frid efter döden? Tror på Gud, Allah och andra gudar?

Eller menar du att om hon hade mördat pappan så hade hon inte fått vara med sina barn i efterblivet?

Ja att sitta i fängelse är inget alternativ.
Citera
2021-08-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jösses, nu kom Hitler som jämförelse. Nå, foliehattarna tröttnar aldrig. Och andra får inte ha åsikter än du. Lite respekt för andra trådskribenter vore ju nice.

Om hälften är sant som mamman sagt så har barnens far drivit henne i döden. Nej, hon borde inte blandat in barnen, men jag begriper hur hon tänkte.
Haha oj, hade du verkligen läst mammans påståenden innan du kastade ur dig det där?

Tur att det inte är så många som har ett så svagt psyke som du verkar lida av. Då hade människan varit en utdöende art.

Om man tar mammans berättelse och multiplicerar den med 100 så är hon fortfarande ensam ansvarig för att ha mördat barnen.

Att du begriper hur hon tänkte är skrämmande och det får mig att hoppas att du inte har några egna barn som kan fara illa om du skulle bli utsatt för brott. En förälders uppgift är att skydda sina barn, inte mörda dom. En frisk förälder skulle aldrig döda sina egna barn OAVSETT vad man blivit utsatt för. Synd att ingen hann upptäcka hur olämplig kvinnan var som mamma.
Citera
2021-08-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Haha oj, hade du verkligen läst mammans påståenden innan du kastade ur dig det där?

Tur oatt det inte är så många som har ett så svagt psyke som du verkar lida av. Då hade människan varit en utdöende art.

Om man tar mammans berättelse och multiplicerar den med 100 så är hon fortfarande ensam ansvarig för att ha mördat barnen.

Att du begriper hur hon tänkte är skrämmande och det får mig att hoppas att du inte har några egna barn som kan fara illa om du skulle bli utsatt för brott. En förälders uppgift är att skydda sina barn, inte mörda dom. En frisk förälder skulle aldrig döda sina egna barn OAVSETT vad man blivit utsatt för. Synd att ingen hann upptäcka hur olämplig kvinnan var som mamma.
Att kunna sätta sig in i andras känslor och hur de tänkte innebär inte att man har samma tänk. Det handlar om empati och det handlar om insikt, om människors utsatthet och inte döma någon ohörd. Fundera på det.God kväll på dig.
Citera
2021-08-16, 23:12
Medlem
Det är väl fullständigt självklart att även om hennes inlagor med anklagelser till tingsrätten stämmer så försvarar det inte hennes handlingar.
Det är en 100% no-brainer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in