Citat:
Ursprungligen postat av
Harrywinston
Inget är mer patetiskt anti-vaxers som är på gränsen till att behöva respirator efter vad jag hört. Många gråter som barn. De ångrar sig bittert men då är det för sent.
Har hört från en nära vän som jobbar mitt i smeten. Tydligen frågar de ibland typ ”snälla hjälp mig”. Eller kommer jag att dö? Han förklarar då lugnt att det är upp till viruset nu. Varken du eller jag kan påverka slutresultatet. Det är viruset som bestämmer.
För det är tydligen så. Behandlingen som finns är inte särskilt effektiv. Det lindrar kanske inflammationen lite grann. Men till syvende och sist så är det viruset som bestämmer vad det tänker göra med dina lungor, hjärna, njurar, hjärta, blodkärl och ja - även testiklar.
Inget är så patetiskt som rökare, feta, asbestsjuka, radoncancerpatienter, trafikoffer, cykeloffer, mm som behöver akut vård. Många gråter som barn. Det gillar du va din lilla smutsiga fascist? Var inte svårt att locka fram fascisten i dig, bara för Aftonbladet att köra Covidartiklar dygnet runt om en totalt överdriven ”pandemi”. Bara kliar i dig att få heila och gå ut i grupp med andra vaccinerade och likt lågpannade talibaner piska icke-vaccinerade.
Och varför vill du stanna vid tvångsvaccinering och Covidpass? Du som är en så ansvarsfull medborgare borde väl kräva att vi för all framtid inför lag på social distansiering, skola på distans, kraftigt begränsad rörelsefrihet osv. Någon kan ju bli förkyld och dö. Men du kanske vill njuta lite av att se andra lida likt den psykopatiska taliban du är.
Jag undrar om människorna i din närhet vet vilken tyrannisk fascist du är. Förmodligen inte. Då låtsas du förmodligen vara en fin, varm liten gubbe.