2021-08-17, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Japp 🙂 och endast 18+ duger.

tum ?

1 tum är =2,54cm
Citera
2021-08-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
tum ?

1 tum är =2,54cm

Haha 😺 tumstocken kommer finnas redo. Vi kan inte gå på såna som ska försöka hitta på sin storlek. Då är det bara gå hem igen.
Citera
2021-08-17, 23:23
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
är du så storleksfixerad och letar efter stora , så va öppen med det , de som lungt nämner att deras nog duger då , är nog den du ska försöka få till nått med

skulle du flörta med mej och fråga samma , så blev svaret från mej , tyvärr jag har bara en snuskig normal att låna ut till den rätte

och fast jag har normal , så har jag bara lyckats få tag i trånga kvinnor , tillfällighet ? vet ej ?

men tror nog att de flesta kvinnor är i den storleken helt ärligt

Den attityd du har visat i tråden är en hälsosam och humoristisk attityd - väldigt vinnande. Det är en förebild för många andra män. Man bör helt enkelt acceptera att alla har sin smak.

Jag blir inte heller ”sur” om en kille skulle ha specifika önskemål om utseende som jag inte passar in i - då får väl han leta vidare i så fall. Skulle aldrig få för mig att ljuga och försöka catfisha honom, för att passa in i nån annans drömbild.

En person som har ”tusen” olika krav, kommer ju ändå snart märka att de får svårt att hitta någon osv.

Men några få önskemål måste man få ha. Jag är t.ex inte superkräsen i övrigt ang. utseende osv. Så där har jag nog ”lägre” krav än många andra tjejer….
Citera
2021-08-17, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Den attityd du har visat i tråden är en hälsosam och humoristisk attityd - väldigt vinnande. Det är en förebild för många andra män. Man bör helt enkelt acceptera att alla har sin smak.

Jag blir inte heller ”sur” om en kille skulle ha specifika önskemål om utseende som jag inte passar in i - då får väl han leta vidare i så fall. Skulle aldrig få för mig att ljuga och försöka catfisha honom, för att passa in i nån annans drömbild.

En person som har ”tusen” olika krav, kommer ju ändå snart märka att de får svårt att hitta någon osv.

Men några få önskemål måste man få ha. Jag är t.ex inte superkräsen i övrigt ang. utseende osv. Så där har jag nog ”lägre” krav än många andra tjejer….

jag är singel just nu , men har nog för liten snusk
för att passa någon här
Citera
2021-08-17, 23:34
Medlem
Skulle ljuga om jag inte berättade att denna tråd gav mig lite ont i magen.
Tycker det är lite som filter-kvinnor, tillhör liksom gejmet så att säga.

Nåja, om man tar alla män som bor i Sverige vilket jag läste mig till skulle vara 5.195.814 stycken.
man tar också den berömda genomsnittliga längden(world wide) på 14,4 cm i beaktning.

Om man tar exempelvis 20 cm som någon påvisade här tidigare så är det statistiskt sätt precis under 3.000 män i Sverige som besitter en sådan, då det inte finns någon forskning som visar att yngre män har större penis än gamla gubbar så betyder det alltså att det gäller alla svenska män i samhället.

Detta betyder alltså att det endast finns några få per stad om ens någon i vissa städer som besitter en drule med längden > 20.2cm.

Så om storleken är så himla viktig(???) så är det nog så att du får bredda ditt sortiment från åldern
18 - döda gubbar för att ens ha en någorlunda chans att hitta en riktig 20 cm penis. happy hunting.

Webbplatsen jag saxat informationen ifrån.

https://calcsd.info/
Citera
2021-08-17, 23:43
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hippey
Skulle ljuga om jag inte berättade att denna tråd gav mig lite ont i magen.
Tycker det är lite som filter-kvinnor, tillhör liksom gejmet så att säga.

Nåja, om man tar alla män som bor i Sverige vilket jag läste mig till skulle vara 5.195.814 stycken.
man tar också den berömda genomsnittliga längden(world wide) på 14,4 cm i beaktning.

Om man tar exempelvis 20 cm som någon påvisade här tidigare så är det statistiskt sätt precis under 3.000 män i Sverige som besitter en sådan, då det inte finns någon forskning som visar att yngre män har större penis än gamla gubbar så betyder det alltså att det gäller alla svenska män i samhället.

Detta betyder alltså att det endast finns några få per stad om ens någon i vissa städer som besitter en drule med längden > 20.2cm.

Så om storleken är så himla viktig(???) så är det nog så att du får bredda ditt sortiment från åldern
18 - döda gubbar för att ens ha en någorlunda chans att hitta en riktig 20 cm penis. happy hunting.

Webbplatsen jag saxat informationen ifrån.

https://calcsd.info/

Tror inte du behöver ha ont i magen alls.

Tråden handlar ju i grunden om ärlighet - Vs. att dra till med en total lögn - och då ju ändå tappa den firren man trodde att man just fångat… Och göra någon väldigt besviken över den tid de investerat i lögnaren.

Stor måste inte vara ”20” för övrigt. 17 och över i längd tycker nog de flesta är ”stort”. Och det finns nog hyfsat många däromkring. Sen är längden inte viktigast, utan en vanlig ”svennebanan” (ursäkta uttrycket) 15 lång med lite extra kraft och omkrets, kan ju också vara superbra…

Kontentan: Just.Don’t.Lie. Like, seriously.
Citera
2021-08-17, 23:52
Medlem
När det gäller den här typen av dejting får man nog acceptera att folk ljuger och överdriver. Utan att ha någon direkt erfarenhet av det så känns som det att det är en del i spelet. Ungefär som att man måste acceptera att risken att man blir lite blåst är rätt hög när man köper gräs.
Citera
2021-08-18, 00:01
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
När det gäller den här typen av dejting får man nog acceptera att folk ljuger och överdriver. Utan att ha någon direkt erfarenhet av det så känns som det att det är en del i spelet. Ungefär som att man måste acceptera att risken att man blir lite blåst är rätt hög när man köper gräs.

Vet inte vad du menar med ”den här typen av dejting” - vi diskuterar i princip all typ av dejting och nätdejting. Vet inte om det undgått dig kanske.. men den vanligaste typen av dejting idag är nog sannolikt just - nätdejting.

Och nej, bara för att det är nätdejting bör det inte vara acceptabelt med totala bedragare och lögnare, som i detta fall. Inte i min bok i alla fall. Det är ändå mycket tid man investerar i varje person som man försöker lära känna.

Om bedragarna ändå finns så får de ”walk the plank” direkt förstås. Och förhoppningsvis läser folk lusen av dem, när sånt här än händer, så att de blir avskräckta från att totalblåsa oss ärliga dejtare.
Citera
2021-08-18, 00:08
Medlem
Citat:
Vet inte vad du menar med ”den här typen av dejting” - vi diskuterar i princip all typ av dejting och nätdejting. Vet inte om det undgått dig kanske.. men den vanligaste typen av dejting idag är nog sannolikt just - nätdejting.

Och nej, bara för att det är nätdejting bör det inte vara acceptabelt med totala bedragare och lögnare, som i detta fall. Inte i min bok i alla fall. Det är ändå mycket tid man investerar i varje person som man försöker lära känna.

Om bedragarna ändå finns så får de ”walk the plank” direkt förstås. Och förhoppningsvis läser folk lusen av dem, när sånt här än händer, så att de blir avskräckta från att totalblåsa oss ärliga dejtare.

Jag menar när man pratar om saker som kukstorlek innan man träffas. Inte nätdejting generellt.
Citera
2021-08-18, 00:09
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Jo, det fanns som sagt andra lite märkliga drag också som jag lade märke till mer och mer, allt eftersom.

Nej, jag vill helst inte behöva ha någon så pass aktiv sexuell interaktion såsom video, med någon jag ej träffat. Åtminstone inte med varje potentiell date, haha. Det skulle bli väldigt obekvämt.

En stillbild skulle dock vara ganska okej dock. Då behöver det inte bli så intimt och aktivt liksom. Och ja det finns flera appar, där man kan få en stillbild tagen i själva appen, så man vet att det är taget ”nu” och inte någon redigerad bild osv. Det kan vara en bra lösning, om man blir osäker.

Ska också lyssna mer på min intuition, tror jag. Det slår ju sällan fel egentligen, om man bara verkligen lyssnar på det mer noggrant. Vissa personer är dock extremt manipulativa och får ju en att tvivla lite på sin egen uppfattning osv. Man får vara lite mer försiktig.

Ja! Lyssna till intuitionen! Den guidar en rätt oavsett vad.

Men ja, det kommer alltid att finnas manipulativa as som får en tvivla på sig själv och den egna perceptionen. Men vad gäller just ljug om kukstorlek så bör man som sagt ganska enkelt kunna läsa av situationen.

Jag tror på dig!
Senast redigerad av empoisonne 2021-08-18 kl. 00:11.
Citera
2021-08-18, 00:11
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Jag förstår inte riktigt det här inlägget. En normalintelligent person har ju ett korrekt ögonmått, tänker jag. Låt vara att det kan diffa på någon halvcentimeter.

Hursomhelst en väldigt konstig anledning till att ljuga, då det lär finnas många som har ett åtminstone någotsånär korrekt ögonmått och iaf kan skilja på tex 9 och 15 cm…. Förutom att det ju så klart inte är okej att ljuga med en så pass stor lögn. Särskilt inte när det inte är en vit lögn för att skona någon annans känslor, utan tvärtom, en lögn rent för egen vinning…

Är det någon som annonserar med 9 cm? Problemet du beskriver är att många överdriver. Vad händer då med de ärliga som irl har större? De missar du pga av att du nappar på de som överdriver eller?
Citera
2021-08-18, 00:16
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Men skulle inte det tala i motsatt riktning, att om han sa att den var 20, och TS uppskattar den till 10, så är den egentligen 6 cm? Eller menar du att det därmed är ok att bre på lite om storleken för att tjejen lär gå på det ändå? Ja, antagligen... men bara till en viss punkt, som tråden visar. Eller om det är någon form av psykning. "Men den här är ju inte 20 cm" "Jooo den är exakt 20 cm ser du dåligt eller?!" "Men den är ju kortare än mitt lillfinger" "Du borde fan gå och skaffa glasögon, alla andra ser att den är 20 cm"

Om alla höll sig till sanningen så har jag inget problem. Jag är helt nöjd med min size. Det är problem med spiral när man går i botten för de trådarna som finns för att dra ut den irriterar ollonet. Att ha ännu längre låter som mer problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in