Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Om vederbörande på ett verklighetstroget sätt har photoshoppat kukbilder och haft sig så faller det under kategorin duktig på att bedra. Helt klart. Psykopatiska drag vet jag inte. Det är att ta i tycker jag, snarare drag av för mycket fritid.
Jag tror inte att det kommer att bli en ökande trend. Jag vet inte, men om vi pratar Tinder och annat så brukar inte kukstorleken komma på tal innan träff. Annat är det med Grindr och Scruff. Där vet att jag att det visas upp och diskuteras flitigt innan träff. Du kanske skulle kolla där?
Vet inte, men vid nätdejting så visar man väl upp sig från sin bättre sida. Det är inte så att man exponerar allt dåligt man har det första man gör. Det gör ingen. Oavsett kön. Det får man ha med i beräkningen när man håller på med sådana aktiviteter.
Men som sagt; videosamtal med PET-flaska är mitt absolut bästa tips. Om det är så att du känner att din förmåga att läsa av BDE är svajig.
Jag menade inte att de psykopatiska dragen bara baserade sig i just den delen, så klart. Som jag skrev så är det i efterhand när jag tänkt tillbaka på våra
interaktioner, som jag börjat se de psykopatiska dragen.
Dvs det här med bedrägeriet om storleken var ju bara en liten del i de psykopatiska dragen, så klart. Psykopater ljuger och bedrar utan att blinka, för egen vinning, det är ett av deras drag. Medan det fanns annat också som visade på obehagliga drag, så klart. Men sånt är ofta svårt att se initialt utan lättare att se i efterhand, som tur var avslutades ju kontakten snabbt iaf.
Som sagt, jag utgår från att alla man träffar kommer vara lite mindre attraktiva än sina bilder. Jag är inte naiv på det sättet,

Men det här var på en helt annan nivå. Det var även andra saker som inte stämde.
Videosamtal med Liten PET-flaska är ju bra, dock tror jag inte man kommer vara bekväm med att göra så med precis varje person man kanske bara vill gå ut på en dejt med..

(Då det ju kräver att doningen är erigerad. Inte så ofta man känner sig bekväm med så pass ”aktiv” sexuell interaktion så, innan man setts kanske…)
Men, ett alternativ är ju en stillbild i en app med linjal. Det finns ju appar där man ser att det är en livebild som tas i stunden, så att säga.