2021-08-17, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Suck. Det är inte samma saker alls. Smink är något som för övrigt är allmänt accepterat i samhället och som brukar vsra uppskattat av män, att kvinnor gör sig fina för dem.

Det går alldeles utmärkt att också fråga en potentiell dejt om att skicka naturliga bilder utan smink. Om de vägrar skicka, så kan man ju då dra öronen åt sig.

Jag skickar ofta naturliga bilder utan smink till exempel, på eget initiativ, även utan att bli tillfrågad.

Smink har ju inte någon funktion som kan göra att det rent fysiskt och mekaniskt blir ett avsevärt sämre sexuellt fungerande i praktiken så det är inte samma sak.

Men visst om man verkligen vill se en tjej utan smink för att man vill se naturligt, så är det ju bara att fråga. Inget problem alls liksom.

Svara gärna på det topic gäller mer specifikt istället…

Fast det kan ju vara extreeeemt stor skillnad på en brud som är sminkad/osminkad
Kan se ut som en riktig jäkla runkuggla. Det är rätt sjukt
Men man ser ju vad som går att göra med smink. Kolla bara på alla dessa zombieserier, oftast är det bara smink på skådespelarna
Citera
2021-08-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
nej de mest nyfikna , blev stamkunder vågar fan inte nämna hur länge

men allvarligt om detta , har alltid varit jävligt öppen och ärlig om storlek , vad jag gillar för sex och hur jag är i sängen ,

långt före det blivit något seriöst av det , har inte märkt nå nackdelar med det alls
och då är jag inte en som visar upp till allt och alla

tror kvinnor uppskattar detta rätt mycket att de vet vad de får i god tid

Dom som hittar på då?

Kanske många har gjort det, det vet jag inte. Någon skickade till o med en bild som kanske var tillgjord. 😹
Citera
2021-08-17, 22:50
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det är sant.
Det har jag märkt. Även fast man inte frågar så måste dom på något sätt nämna det ändå, för att dom vill man ska veta.

Japp, det är standard att de nämner det om de är stora. På ett eller annat sätt droppar de in det i konversationen.

Tyvärr verkar det ju nu som om det även kan användas på fel sätt, så att folk ska lura i en att det är 50% större än vad det är, vilket ju alltid kommer sluta i att allt blir ”pannkaka”. En tråkig trend och hoppas att den trenden dör ut. Trodde att det bara var jag först, tills jag googlade och fann termen ”cockfishing” som en faktisk företeelse….

Citat:
tänk efter lite

har aldrig visat min lilleman på bild ,
de som frågat har fått svar att vill du veta så är det IRL som gäller

vissa drar och andra blir rätt nyfikna

nej att fejka om detta blir rätt misslyckat .

Exakt, bra, du har fattat galoppen! Honesty is the best policy.
Citera
2021-08-17, 22:53
Medlem
Citat:
Japp, det är standard att de nämner det om de är stora. På ett eller annat sätt droppar de in det i konversationen.

Tyvärr verkar det ju nu som om det även kan användas på fel sätt, så att folk ska lura i en att det är 50% större än vad det är, vilket ju alltid kommer sluta i att allt blir ”pannkaka”. En tråkig trend och hoppas att den trenden dör ut. Trodde att det bara var jag först, tills jag googlade och fann termen ”cockfishing” som en faktisk företeelse….

Ja, alltid. Finns inga undantag, dom som har stor ska på något sätt få med det in i konversationen, typ ’råka’ nämna det eller något.
Citera
Bannlyst
Citat:
Dom som hittar på då?

Kanske många har gjort det, det vet jag inte. Någon skickade till o med en bild som kanske var tillgjord. 😹

du borde kunna syna de skojarna , innan det blir nått , på deras sätt att framföra storleken de drömmer om

de flesta killar har ytterst normala , samma som tjejer , så om du tror att du missat drösvis med elefantsnablar , är nog inte så troligt
Citera
Medlem
Ja, det är ju väldigt dumt att skicka dickpics är åtalbart.

Enda resultatet är att kvinnor blir lidande då de inte blir glatt överraskade.
Citera
2021-08-17, 22:55
Bannlyst
Citat:

Exakt, bra, du har fattat galoppen! Honesty is the best policy.

fattade redan som liten palt
Citera
2021-08-17, 23:02
Medlem
Citat:
du borde kunna syna de skojarna , innan det blir nått , på deras sätt att framföra storleken de drömmer om

de flesta killar har ytterst normala , samma som tjejer , så om du tror att du missat drösvis med elefantsnablar , är nog inte så troligt

Jo, det kan vara bra att veta inför framtiden 😸
Citera
2021-08-17, 23:04
Bannlyst
Citat:
Jo, det kan vara bra att veta inför framtiden 😸

ja låt inte kärleken göra dej blind
Citera
2021-08-17, 23:09
Medlem
Citat: