Du får försöka bli bättre på att koda av mäns utstrålning(även i textkommunikation)och det hippa BDE-fenomenet helt enkelt. Det i kombination med att checka helheten av övriga kroppsdelar som sticker ut och går att mäta. Lägg ned det här med fotokrav och vänta in hints från mannen eller flika in själv när det känns som rätt läge. Orkar inte leta länkar just nu men det har varit conventional wisdom ett bra tag att majoriteten män ljuger uppåt en eller ett par tre centimetrar på nätet.(15--->17-18 lär vara någon sorts legio.) Trollkarlen till kukphotoshoppare du stötte på i det här fallet tippar jag tillhör extremerna.
Senast redigerad av karamazow 2021-08-17 kl. 20:37.
Har redan besvarat det - men okej igen: det är absolut inte samma sak. Det manliga organet har en fysisk, mekanisk funktion att uppfylla vid sex, som det inte fysiskt kan göra, om en person till exempel har micropenis, men säger sig ha 20 cm stort organ.
En sådan lögn är jämförbar med att jag t.ex. skulle ljuga och låtsas vara född biologisk kvinna men jag egentligen är shemale som ännu ej opererats. Dvs jag har inget kvinnligt kön som mannen kan förvänta sig, när vi ses.
Det är den nivå av lögn, dvs det går ej att ha sex med personen, utifrån att könet inte finns.
Det är helt väsensskilt ifrån lite smink osv.
Fy fan vad du snackar skit.
En äkta skönhet är bästa afrodisiakumet.
Det får kuken att bli riktigt hård.
Sedan om det är hinkfitta får man hitta på annat.
Jag försvarar inte de som fejkar att det har 22 cm utan jämför det med brudar som är fejk.
Sedan har du en barnslig syn på sex.
Allt är inte fysik utan mycket av sex sitter mellan öronen.
Men som sagt jag försvarar det inte men det är precis som att en tjej med hela kitet av Fullers, lösögonfransar, ett ton smink blir en sjua men egentligen är en fyra.
För all del fråga nästa snubbe om han kan skicka en bild på sin kuk intill en linjal.
Men tror att många skulle bli creeped out av det.
Precis som att jag gärna skulle vilja se hur min tindermatchnings bröst ser ut utan bh men om jag skulle fråga om hon kan skicka en bild så skulle hon med stor sannolikhet bli creeped out och ta bort mig. Jag får helt enkelt vänta tills det blir dags, precis som hon.
Du får överväga vad som är viktigast.
Jag kommer ju inte spontant fråga det. Eller ”kräva” nånting alls. Han får väl ha lite brains för att tänka ut hur han ska charma mig till en dejt, om han finner mig intressant. Jag går igång på smarta och drivna män. (Förutom stor penis)
Men om han drar en story om att han verkligen är nöjd med sin då den är så stor och typ 18 cm och bla bla bla… Ja då kanske jag lite försynt säger att ”Ja det låter ju härligt om det är så”. Och sen kanske jag berättar min cockfishing story in return. Så får man helt enkelt se hur han reagerar.
Jag är inte mkt för att ställa krav eller ultimatum eller nåt sånt där alls, innan man träffats. Jag är lite mer erfaren än så, trots allt. Det bästa är att bara observera hur den andre bemöter saker man säger och gör.
har aldrig visat min lilleman på bild ,
de som frågat har fått svar att vill du veta så är det IRL som gäller
vissa drar och andra blir rätt nyfikna
nej att fejka om detta blir rätt misslyckat .
Hehe, och de nyfikna blev besvikna eller? 😝
Känns som det borde bli misslyckat, men det bryr dom sig nog inte om. Det är väl planen, sen är dom nöjd för dom fick det dom ville av någon som blev intresserad av det. Så kanske dom märker det funkar och fortsätter så.
Känns som det borde bli misslyckat, men det bryr dom sig nog inte om. Det är väl planen, sen är dom nöjd för dom fick det dom ville av någon som blev intresserad av det. Så kanske dom märker det funkar och fortsätter så.
nej de mest nyfikna , blev stamkunder vågar fan inte nämna hur länge
men allvarligt om detta , har alltid varit jävligt öppen och ärlig om storlek , vad jag gillar för sex och hur jag är i sängen ,
långt före det blivit något seriöst av det , har inte märkt nå nackdelar med det alls
och då är jag inte en som visar upp till allt och alla
tror kvinnor uppskattar detta rätt mycket att de vet vad de får i god tid
En kukbild förändrar hur man ser på killen long term. Han kan bli mer attraktiv om kuken är bra och vice verca. Men annat som doft och hur bra kropparna synkar med varandra är också viktigt (att man typ inte blir "allergisk" mot kuken). Och attraktion så klart. Vibbar..
Vibbar och attraktion är det absolut viktigaste!
Men jag värderar också relativt mycket framför allt ärlighet.
Och en stor härlig en är ju inte fel heller…
Men blir man blåst på båda de två sista grejerna jag skrev, så blir man ju ganska avtänd på personen efter det.. trist. Hoppas dock att det inte blir så i det fortsatta dejtandet. Man får hitta något smidigt sätt att sålla.
Jag är absolut inte ute efter att kränka någon eller få någon att må dåligt. Förstår det som att en del män blir otroligt provocerande av tråden. Så för att förtydliga:
Det finns säkert massor av kvinnor som gillar de mindre killarna. Man har ju läst trådar tex här på FB och andra forum om ”alla varianter”. Vissa stora killar till och med längtar efter någon som skulle uppskatta/dyrka deras stora, då de upplevt att många tjejer inte klarar det. Och vissa små killar vill träffa en tjej som får för ont av stora och föredrar små. Osv.
Så jag vill ju bara att det ska bli bra match ifrån båda. Jag brukar därför i min tur vara väldigt ärlig, skicka osminkade bilder osv osv. Man hoppas man kan få samma ärlighet tillbaka.
Men jag värderar också relativt mycket framför allt ärlighet.
Och en stor härlig en är ju inte fel heller…
Men blir man blåst på båda de två sista grejerna jag skrev, så blir man ju ganska avtänd på personen efter det.. trist. Hoppas dock att det inte blir så i det fortsatta dejtandet. Man får hitta något smidigt sätt att sålla.
Jag är absolut inte ute efter att kränka någon eller få någon att må dåligt. Förstår det som att en del män blir otroligt provocerande av tråden. Så för att förtydliga:
Det finns säkert massor av kvinnor som gillar de mindre killarna. Man har ju läst trådar tex här på FB och andra forum om ”alla varianter”. Vissa stora killar till och med längtar efter någon som skulle uppskatta/dyrka deras stora, då de upplevt att många tjejer inte klarar det. Och vissa små killar vill träffa en tjej som får för ont av stora och föredrar små. Osv.
Så jag vill ju bara att det ska bli bra match ifrån båda. Jag brukar därför i min tur vara väldigt ärlig, skicka osminkade bilder osv osv. Man hoppas man kan få samma ärlighet tillbaka.
är du så storleksfixerad och letar efter stora , så va öppen med det , de som lungt nämner att deras nog duger då , är nog den du ska försöka få till nått med
skulle du flörta med mej och fråga samma , så blev svaret från mej , tyvärr jag har bara en snuskig normal att låna ut till den rätte
och fast jag har normal , så har jag bara lyckats få tag i trånga kvinnor , tillfällighet ? vet ej ?
men tror nog att de flesta kvinnor är i den storleken helt ärligt
Senast redigerad av minddevil 2021-08-17 kl. 22:44.