Citat:
Ursprungligen postat av
killawife
Det roligaste jag nånsin hört i relation till detta var en tjejkompis till mig som berättade att en kille hon dejtade han sagt att han hade 20cm lång pille, men sen när hon mätte så var den bara 15cm. Han hade alltså överdrivit med 5 cm. Han fick ligga ändå men det jag hängde upp mig på var att hon mätte den? Jag frågade om hon brukade göra det och det gjorde hon tydligen alltid med alla hon låg med. Men ingen annan tjej jag har varit med har gjort det. Inte som jag har märkt iallafall men en del har garvat när jag nämnt denna historien.
Hon kanske bara hade varit utsatt för väldigt mycket cockfishing, helt enkelt?

Det där kanske blir jag i framtiden, får ha en liten linjal i handväskan..
Tror att killar garvar mindre och mindre om många män kör denna taktiken. (Cockfishingen alltså). Detta då jag tror att det leder till att kvinnor blir mer och mer skeptiska till att tacka ja till en dejt.
Märker redan nu av att killar tycker det är jobbigt att det är svårt för dem att få dejter. Så cockfishing är en kontraproduktiv taktik, som leder till att män kommer få ännu färre dejter. Så män borde alltså bli tvärarga på andra män som kör denna taktik, då det förstör för alla män.
Lite som den där jobbiga grabben i skolan som alltid skulle trycka på brandlarmet, så att alla andra grabbar som oskyldigt stod bredvid, också fick kvarsittning….
Citat:
Ursprungligen postat av
massuppfittaren
Det är väl det du tänker att du ska kräva av snubbarna, bild på könet, så du inte slösar din tid? 😅 Tänkte bara som ett litet tankeexperiment för fröken.
Har inte sagt att jag ska kräva nån sån bild och tycker inte det borde behövas… Uppenbarligen är det ju svårt att kunna lita även på bilder. Men har frågat mig att ”ska man behöva kräva det”? och ja det kanske man måste, om nu det ska börja ljugas så här.
Om jag ska skicka? Det beror väl på. Om han uttryckte sig väldigt hårt, att han ”ska ha intima bilder, annars blir det ingen dejt”, då skulle jag nog dra öronen åt mig.
Nån enstaka gång om det är nån man trivs väldigt bra med, så kanske man byter nån enstaka lättklädd bild (utan ansikte). Men då går det nog ”smidigt”, dvs att båda känner att det är okej och att man vill skicka.
Jag tror faktiskt det räcker för en reko välutrustad kille att höra att man blivit cockfished, för att han ska vara självmant villig att visa sin äkthet. Dvs om han är sugen på en.