2021-08-17, 19:07
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppstrutsig
Står ingenstans i deras inlägg att de åkte flygplan. Man kan resa långt med lådcykel.
Jädrans långt om det är en El-lådcykel

Jag sprang på dem bägge med deras barn på Arlanda för något (några? tiden springer iväg) år sedan.
De såg ut som de småbråkade/gnällde på varandra.
Har för mig de hade typ två barn med sig (tror det var två. minns inte säkert).

Så nej, inga lådcyklar...
Trodde du verkligen på det själv eller?..
2021-08-17, 19:21
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Vilken vettig människa står ut med någon som för evigt fastnat i sin högstadiepersona? Jämför Betnér med någon som Bill Burr så inser man hur kass han är. Totalt oförmögen att ta in andras perspektiv och utvecklas.

"högstadiepersona".
Bra beskrivande ord.
Är precis så han är.

Var som kul 5 minuter tills man hade hört honom prata med exakt samma sarkastiska/irnoniska tonläge om precis varenda tema som finns på denna jord...

ja, du är sååååå jävla cool. vi fattar lixom..kan du hålla käft nu någon gång? tack!

Mannen med en enda sträng på sin lyra...
2021-08-17, 19:50
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Kvinnor respekterar aldrig en feministisk betahanne.

Nej, feminister går inte hem hos kvinnorna. Kvinnor säger ju öppet att cucks är extremt avtändande.
2021-08-17, 19:58
Medlem
LiKaShings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Tusen resor och sedan framhäva klimatet? Snacka om dubbelmoral.
”Tusen resor”… är väl livsresor det handlar om?
2021-08-17, 20:00
Medlem
Jag hade tänkt att svara, men vill inte ta fokus från Afghanistan eller klimatfrågan, SÅ LÄS INTE DEN HÄR KOMMENTAREN! Sluta! Tänk inte på mig!
2021-08-17, 20:07
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
När Betnér om några år vill synas för att kicka igång en avsomnad karriär så kommer det bli intervju i nån PK-blask om hur hatet mot honom knäckte förhållandet och att han ville skydda sina barn mot allt hat han fått utstå.

Sen, av en händelse, så kommer han strax därefter att lansera en turné som heter "Skild och Hatad men tryggare än nånsin". Där blir det som vanligt, entoniga monologer över hur dumma SD-are är.
HAHAHAHA! Så jävla bra titel!
På pricken hur han och liknande idioter skulle kunna lansera en turné, en bok eller skiva.

Jag skrattar fortfarande!

Hur kan en sådan människa ha en publik?
Vad är det för typ som är "ett fan" av Betner och skrattar åt hans skämt? Det är ett mysterium som jag vill ha en lösning på.
2021-08-17, 20:44
Medlem
000wtf000s avatar
Jotack henne har man ju satt på medan han var på scen.
Tvivlar på att jag är ensam, haha.
Nån småhåla och hon raggade upp mig för att få K.
Många år sen nu, men rätt kul o se att det var hon.
Rätt kasst ligg, men hon gnällde hela tiden om att hon ville ha ett finger i rumpan, som hon inte fått innan.
Verkade inte bry sig alls om att killen stod på scen samtidigt heller
Tvärtom, verkade vara hennes grej, att ragga upp nån random i hotell-baren, medans han gjorde annat.
Senast redigerad av 000wtf000 2021-08-17 kl. 20:58.
2021-08-17, 20:52
Medlem
Wajis avatar
Tror Magnus kört med Helena. Hos mig har du aldrig varit tryggare och vet ni vad. Han hade fel även här. Att vara tillsammans med en sån självupptagen PK-människa måste ta ut sin rätt. Stackars Helena men nu är du fri så grattis

PS Vore bra om Betnér börja supa igen för det är en av Sveriges ryggdunkare som lever på följa strömmen enligt PK-media.
2021-08-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
HAHAHAHA! Så jävla bra titel!
På pricken hur han och liknande idioter skulle kunna lansera en turné, en bok eller skiva.

Jag skrattar fortfarande!

Hur kan en sådan människa ha en publik?
Vad är det för typ som är "ett fan" av Betner och skrattar åt hans skämt? Det är ett mysterium som jag vill ha en lösning på.

Ofast äre det normalbögar av värsta graden som man inte direkt kunde gissa gillade tönten men från ingenstans säger dom ska "se han i helgen"

Flashback är en liten bubbla i en liten bubbla som kallas sverige.
2021-08-17, 21:30
Medlem
Ograsts avatar
Fint ändå att de inte ville stjäla fokus ifrån klimatfrågan eller utvecklingen i Afghanistan.
2021-08-17, 22:34
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Fint ändå att de inte ville stjäla fokus ifrån klimatfrågan eller utvecklingen i Afghanistan.
Verkligen osjälviskt att inte ta fokus ifrån klimat och afghanfrågan. Vi vet ju hur de brinner för dessa livsavgörande frågor. Magnus kan nu ta sig en afghansk älskare och Helena kan se fram emot klimakteriet och hennes stundande menopaus.
2021-08-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 000wtf000
Jotack henne har man ju satt på medan han var på scen.
Tvivlar på att jag är ensam, haha.
Nån småhåla och hon raggade upp mig för att få K.
Många år sen nu, men rätt kul o se att det var hon.
Rätt kasst ligg, men hon gnällde hela tiden om att hon ville ha ett finger i rumpan, som hon inte fått innan.
Verkade inte bry sig alls om att killen stod på scen samtidigt heller
Tvärtom, verkade vara hennes grej, att ragga upp nån random i hotell-baren, medans han gjorde annat.

Den fetmarkerade känns som en lögn och därför brister hela din kommentar sin trovärdighet i mina ögon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in