2021-08-16, 22:03
Medlem
spermaoffrets avatar
Lägga in en brasklapp om Afghanistan när man skiljer sig på Instagram.

Ja det säger ju en del om hur viktig man känner sig i nyhetsflödet och i världen. 🤣
Senast redigerad av spermaoffret 2021-08-16 kl. 22:05.
2021-08-16, 22:16
Medlem
Vem fan bryr sig!
Skvallret är att båda individerna är dumma i huvudet och verklighetsfrånvända.

Spelar något annat roll?
2021-08-16, 22:51
Medlem
Lite fakta kring äktenskap:

Citat:
Hur avslutas äktenskapen?*
Ett äktenskap kan ta slut antingen genom skilsmässa eller genom att någon i paret dör. Genomsnittslängden för alla äktenskap som upplöstes 2020 var 31,1 år. De som upplöstes genom skilsmässa hade varat i 11,5 år, och de som tog slut genom dödsfall hade varat i 47,2 år

https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/skilsmassor-i-sverige/

Kan inte tänka mig att yngre generationer håller samman som de äldre, som ofta skills åt genom döden. Ett äktenskap är 10-15 år, that's it, därefter skillsmässa när barnen blivit stora nog. Ofta är förhållandet redan dött sedan många år tillbaka, men man håller ihop för ungarna. Hatar den där jäveln, så allt som är uppförsbacke i hans liv glädjer mig. Få se hur länge han håller fast vid feministvurmandet när hon vill sno åt sig av tillgångarna han har stått för mestadels.
2021-08-16, 23:10
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Magnus Betnér och Helena Sandklef separerar efter 15 år..

Här är Helena Sandklefs text på Instagram..

” Ibland blir det ju inte precis exakt som man tänkt sig. Livet. Och efter topp två bästa döttrar i världen, tusen och åter tusen resor, och lika många äventyr, hotell och gapflabb, har jag och @magnusbetner bestämt oss för att separera.
Men vi är vuxna och behöver varken ta fokus från de fruktansvärda som just nu sker i Afghanistan eller klimatfrågan som måste lösas asap.
Vi är ledsna, men som vänner. Så nu kan det lösa skvallret upphöra.
Det finns nåt fint i allt. I allt som varit, allt som är, och allt som komma skall❤️”

Magnus Betnér skriver på sin insta..
” Ett 15 år långt äventyr är slut. Tusen resor, projekt och galet massa kul har vi haft jag och Helena men nu flyttar vi isär. Det gör vi som vänner och hon är kanon på alla sätt och vis.
Så det inte blir några spekulationer om något annat. Var snälla mot henne annars får ni med mig att göra.”

Nån som vet nåt mer om varför dom separerar?
Kommer Betnér nu gå samma väg som sin vapendragare Soran Ismail och ge sig ut på en Våldtäkts turné?
För vi vet alla att han är lika stort äckel som Soran Ismail 👮🏽‍♀️🇸🇪✌️🤮

Hm, varför skriver båda om "tusen resor"? Jättekonstigt. En av dom (Betnér) har verkligen inte släppt greppet om den andra och behövde uttrycka sig likadant med "tusen resor" för att visa samhörighet - som inte längre existerar. Utåt vill dom att det ska se bra ut med en lättsam text men helvete vilket kaos det förmodligen har varit i hemmet under en längre tid samt i deras huvuden och känslor med sömnlöshet, aggressioner, bråk, ont i magen, awkward situationer osv. Jag njuter, myser och ryser av det.

Afghanistan och klimatfrågan är helt irrelevanta och har inget med deras separation att göra, men till och med i en separation så försöker dom köpa PK-poäng. Vilka jävla idioter. Notera hur Betnér också lite krystat försöker leka riddare "annars får ni med mig att göra". Vilket svagt jävla dödsryck, som att hon skulle bli impad och komma tillbaka till honom, haha!

Så den misslyckade och av många hatade fjanten Magnus Betnér blev till slut en incel, och hans hora till fru kommer antagligen gå över till en mörkare modell av betahanne.

Maximalt mys!
Senast redigerad av PC-Dator 2021-08-16 kl. 23:24.
2021-08-16, 23:24
Moderator
Carlboms avatar
Det är verkligen till att göra sig märkvärdig när man tar upp Afghanistan i ett inlägg om sin skilsmässa. Vilka tror de att de är egentligen?
2021-08-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Magnus Betnér och Helena Sandklef separerar efter 15 år..

Här är Helena Sandklefs text på Instagram..

” Ibland blir det ju inte precis exakt som man tänkt sig. Livet. Och efter topp två bästa döttrar i världen, tusen och åter tusen resor, och lika många äventyr, hotell och gapflabb, har jag och @magnusbetner bestämt oss för att separera.
Men vi är vuxna och behöver varken ta fokus från de fruktansvärda som just nu sker i Afghanistan eller klimatfrågan som måste lösas asap.
Vi är ledsna, men som vänner. Så nu kan det lösa skvallret upphöra.
Det finns nåt fint i allt. I allt som varit, allt som är, och allt som komma skall❤️”

Magnus Betnér skriver på sin insta..
” Ett 15 år långt äventyr är slut. Tusen resor, projekt och galet massa kul har vi haft jag och Helena men nu flyttar vi isär. Det gör vi som vänner och hon är kanon på alla sätt och vis.
Så det inte blir några spekulationer om något annat. Var snälla mot henne annars får ni med mig att göra.

Nån som vet nåt mer om varför dom separerar?
Kommer Betnér nu gå samma väg som sin vapendragare Soran Ismail och ge sig ut på en Våldtäkts turné?
För vi vet alla att han är lika stort äckel som Soran Ismail 👮🏽‍♀️🇸🇪✌️🤮

Gapskrattar. Han var tvungen att avsluta med något manligt... tvärbögen från Stockholm som förkroppsligat ”politiskt korrekta lattepappa”. Ingen skulle väl attackera hans fru? Det finns ju en hel harang med orsaker till varför man kan kritisera Betnér men han har ju slutat välpa ur sig dumheter som han gjorde förr när SD var rätt nya i politiken. Nu känns det som om att dom är lite för stora för att någon på allvar kan kritisera dom längre. En pikant detalj är väl att allt de varnat och sagt för 15 år sedan är vad som hänt och alla andra partier rört sig mot.
2021-08-16, 23:37
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:

Fy fan vilken hycklare!
Om hon hade brytt sig, hade hon inte ens gått ut med det offentligt.
PK-folket försöker att rädda sin ”PK-kofta”.
Pretentiösa jävlar!
Senast redigerad av GormDenGamle 2021-08-16 kl. 23:41.
2021-08-16, 23:44
Medlem
BaraBiffens avatar
Ser framför mig hur alla flashbackare kommer matcha med henne på tinder och sedan gå på dejt och fråga om hon tar den i 2an.
2021-08-16, 23:58
Medlem
Stones avatar
Har det inte att göra att han gillar killar också? Skulle inte kunna tänka mig många brudar gillar att hav en bög till pojkvän.
2021-08-16, 23:59
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tashkent
Han kom ju ut som bi för många år sen så det behövs inga mer bevis för den delen.

Han har väl aldrig ens varit med en kille? Så jag vet inte om jag ska tro på att han är bi, tror många kändisar kommer ut som bi fastän de aldrig skulle kunna vara med en av samma kön. Tidigare i år kom ju Sophie Turner ut som bi.
Senast redigerad av 2n00b4U 2021-08-17 kl. 00:07.
2021-08-17, 00:01
Medlem
spel för gallerierna, finns inga orsaker att skilja sig eller göra om att är så jävla fint och bra och gullegull som de utger.. nått är det, garanterat att magnus har knullat några för många på turné.
2021-08-17, 00:05
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pensive
spel för gallerierna, finns inga orsaker att skilja sig eller göra om att är så jävla fint och bra och gullegull som de utger.. nått är det, garanterat att magnus har knullat några för många på turné.

Killar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in