Citat:
Ursprungligen postat av
sting4488
Magnus Betnér och Helena Sandklef separerar efter 15 år..
Här är Helena Sandklefs text på Instagram..
” Ibland blir det ju inte precis exakt som man tänkt sig. Livet. Och efter topp två bästa döttrar i världen, tusen och åter tusen resor, och lika många äventyr, hotell och gapflabb, har jag och @magnusbetner bestämt oss för att separera.
Men vi är vuxna och behöver varken ta fokus från de fruktansvärda som just nu sker i Afghanistan eller klimatfrågan som måste lösas asap.
Vi är ledsna, men som vänner. Så nu kan det lösa skvallret upphöra.
Det finns nåt fint i allt. I allt som varit, allt som är, och allt som komma skall❤️”
Magnus Betnér skriver på sin insta..
” Ett 15 år långt äventyr är slut. Tusen resor, projekt och galet massa kul har vi haft jag och Helena men nu flyttar vi isär. Det gör vi som vänner och hon är kanon på alla sätt och vis.
Så det inte blir några spekulationer om något annat. Var snälla mot henne annars får ni med mig att göra.”
Nån som vet nåt mer om varför dom separerar?
Kommer Betnér nu gå samma väg som sin vapendragare Soran Ismail och ge sig ut på en Våldtäkts turné?
För vi vet alla att han är lika stort äckel som Soran Ismail 👮🏽♀️🇸🇪✌️🤮
Hm, varför skriver båda om "tusen resor"? Jättekonstigt. En av dom (Betnér) har verkligen inte släppt greppet om den andra och behövde uttrycka sig likadant med "tusen resor" för att visa samhörighet - som inte längre existerar. Utåt vill dom att det ska se bra ut med en lättsam text men helvete vilket kaos det förmodligen har varit i hemmet under en längre tid samt i deras huvuden och känslor med sömnlöshet, aggressioner, bråk, ont i magen, awkward situationer osv. Jag njuter, myser och ryser av det.
Afghanistan och klimatfrågan är helt irrelevanta och har inget med deras separation att göra, men till och med i en separation så försöker dom köpa PK-poäng. Vilka jävla idioter. Notera hur Betnér också lite krystat försöker leka riddare "annars får ni med mig att göra". Vilket svagt jävla dödsryck, som att hon skulle bli impad och komma tillbaka till honom, haha!
Så den misslyckade och av många hatade fjanten Magnus Betnér blev till slut en incel, och hans hora till fru kommer antagligen gå över till en mörkare modell av betahanne.
Maximalt mys!