2021-08-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentOstskog
Sa jag någonstans att de som vaccinerat sig var smartare för att de vaccinerat sig? Min gissning är att det är någon form av eget komplex som ger dig den idén.

Jag är högutbildad och kommer inte vaccinera mig. Så ditt påstående stämmer inte.
Citera
2021-08-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Istället för att kommunicera med dumma emojis får du gärna visa mig ett annat vaccin som testats lika grundligt. Det där med fakta är som sagt inte antivaxxarnas grej, det är helt klart...

Your move.

Du får göra själv leta fram fakta och läsa på. Jag tänker inte göra det åt dig. Dumma emojis är till för korkade kommentarer.
Citera
2021-08-17, 15:38
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndAllThat00
Du får göra själv leta fram fakta och läsa på. Jag tänker inte göra det åt dig. Dumma emojis är till för korkade kommentarer.
Ok. Pfizers fas 3. 43,000 personer https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-and-biontech-conclude-phase-3-study-covid-19-vaccine

Fas 4 lär inbegripa tiotals miljoner människor. Det närmaste du kan komma är antagligen Polio som testades i fas 4 på 1.3 miljoner barn på 50-talet. En tiondel, ungefär.

*hihi*
Senast redigerad av korrektamund0 2021-08-17 kl. 15:44.
Citera
2021-08-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ok. Pfizers fas 3. 43,000 personer https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-and-biontech-conclude-phase-3-study-covid-19-vaccine

*hihi*

Vi får se vad du har att säga om ett par år när långtidsbiverkningar börjar visa sig. *hihi*
Citera
2021-08-17, 15:44
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndAllThat00
Vi får se vad du har att säga om ett par år när långtidsbiverkningar börjar visa sig. *hihi*
Är det fakta? *doh*
Citera
2021-08-17, 15:49
Medlem
Varför ens bry sig om var andra gör med sin egen kropp? Sköt dig själv. Om du är rädd för viruset vaccinera dig. Men sitta och peka finger på andra och berätta hur de ska göra ska du skit i.
Citera
2021-08-17, 15:52
Medlem
Citat:
Är det fakta? *doh*

Fakta om vad det är du har sprutat i din kropp får du leta fram själv. Eller så väntar du. Det kommer att visa sig efter ett par år.
Citera
2021-08-17, 15:55
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agrymmi
Varför ens bry sig om var andra gör med sin egen kropp? Sköt dig själv. Om du är rädd för viruset vaccinera dig. Men sitta och peka finger på andra och berätta hur de ska göra ska du skit i.
Vem är det som pekar finger åt andra?
Citera
2021-08-17, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Hej mina vänner!

Har en fråga.

Idag har över 81% av alla svenskar över 18 år fått sin första dos. Siffran ökar naturligtvis ständigt och allt pekar på att vi kommer landa runt 90%.

Dvs 9 av 10 svenskar över 18 år kommer vaccinera sig. Men vilka är dessa som inte gör det?

Om vi bortser ifrån invällare och negrar ifrån tredje världen som förpestar samhället vilka är resten?

Det finns ju gravida och folk som är allergiska eller skrivna utomlands etc.

Det återstår ju fortfarande 5%, många av dessa är på Flashback. Är det mest IQ-befriade individer som gått särskolan? Är det folk som borde ha en god man?

Allt pekar på att det är mentalt handikappade individer som spekulerar i allt ifrån att vaccinet ska ta död på dom till att Bill Gates vill chippa dom.

Hur bör samhället hantera dessa 5% utav samhället?

Vissa av dom finns på https://kavlaner.se/ men hur ska man hantera resten?

Känner nå någon av dessa galna konspirationsteoretiker?

Har dom klimatångest också? Vurmar dom för att vi ska ta emot en massa slöder från bananländer som Afghanistan?

Det är de som sitter i riksdagen och jobbar hos vaccintillverkarna din verklighetsfrånvarande vaccinmupp!
Citera
2021-08-17, 16:17
Medlem
KentOstskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Hej mina vänner!

Har en fråga.

Idag har över 81% av alla svenskar över 18 år fått sin första dos. Siffran ökar naturligtvis ständigt och allt pekar på att vi kommer landa runt 90%.

Hur bör samhället hantera dessa 5% utav samhället?
Tillbaka till en av huvudfrågorna från TS.

Jag tycker.
Inget vaccin =
Stopp på resturant
Stopp på bar
Stopp på teater
Stopp på flygplats
Stopp inresa EU-land
Osv.

Saker som inte är mänskliga rättigheter där man kan smitta andra.

Man har ett fritt val att vaccinera eller inte, men om man inte gör det får det vissa konsekvenser.
Precis som allt annat här i livet.
Citera
2021-08-17, 16:25
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Fas 4 lär inbegripa tiotals miljoner människor. Det närmaste du kan komma är antagligen Polio som testades i fas 4 på 1.3 miljoner barn på 50-talet. En tiondel, ungefär.

*hihi*

Du verkar lite förvirrad så skall försöka förklara för dig. Att någon tagit vaccinet innebär inte att studien är klar, innan corona var snitt tiden för vacciner ca 8 år så det förstår alla att vi är långt ifrån. Om du går tillbaka till när UK tex godkände vaccinet för gravida kvinnor så fanns det inga fas 3 studier på gravida kvinnor alls. Verkar det säkert och bra? Att dom som tjänar pengar på giftet bara vill ha ut det så snabbt som möjligt hoppas jag även ni naiva får förstår. Effekterna av det ni labbmöss nu ställt till med ser vi först om tidigast 3 år och eftersom makten är ett gäng ryggradslösa maneter så är det ju också så fint att läkemedelsbolagen själva är inte skadeståndsskyldiga för några skador från vaccinet utan det får vackert vi skattebetalare stå för så er absurda dumhet kostar ju oss alla pengar.

Såvitt jag vet så erkänner man enbart lipida nanopartiklar i sina säkerhetsdatablad åtminstone dom jag läst och då blir ju problemet för alla er som tagit vaccinet att magnetismen som högst sannolikt finns i vaccinet måste förklaras och utredas varför det ens finns där. Vad kan du om ferryliquider och supermagnetiska nanopartiklar? Era stackars satar.
Citera
2021-08-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentOstskog
Tillbaka till en av huvudfrågorna från TS.

Jag tycker.
Inget vaccin =
Stopp på resturant
Stopp på bar
Stopp på teater
Stopp på flygplats
Stopp inresa EU-land
Osv.

Saker som inte är mänskliga rättigheter där man kan smitta andra.

Man har ett fritt val att vaccinera eller inte, men om man inte gör det får det vissa konsekvenser.
Precis som allt annat här i livet.

Hoppas du blir tvångsdeporterad till Kina. Där skulle du nog trivas. Vi normala och vettiga människor vill inte ha diktatur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in