2021-08-16, 10:20
Medlem
Ny bekantskap, nr 25. Träffades hos henne. Hon var inte bra på att kyssas. Låg och smekte varandra, sedan slickade jag henne. Hon verkar ha njutit, men lät inte. Tog henne i missionären, men hon ville inte att jag kom i henne. Hon fick suga tills jag kom. Ingen höjdare. Får se om jag träffar henne igen.
Citera
2021-08-17, 15:35
Medlem
saurkrauts avatar
Ligg 79 för året, sjätte för augusti. En 23-åring som jobbar i någon reception av något slag. Mycket vacker, med stora vackra ögon och långt hår, smal kropp och bra proportioner.

En ledig kväll. Jag springer nere på stan och småraggar lite på de snyggaste tjejerna jag ser. Jag lyckas få kontaktuppgifter från ett par tjejer, men efter några nobbar på raken beslutar jag mig för att ta mig hem och bruka resten av kvällen till något nyttigt. Men plötsligt får jag syn på en vacker tjej, den snyggaste jag sett under kvällen, med långt hår som lungt går i riktning mot stationen.

Ingen tid att förlora.

Som en örn glider jag in och inleder ett samtal. Hon lyser upp när jag pratar med henne och är uppenbart glad att jag tagit kontakt. Hon skrattar och ler, uppenbarligen intresserad samtidigt som vi rör oss mot stationen. Jag drabbas av kombinationen av hennes vackra utseende och magnetiska framtoning, varm och jordnära men samtidigt på något sätt försiktig och något lågmäld.

Vi stannar vid stationen. Kanske ta en fika någon dag? Hon ler men avböjer. Inte kan hon tacka ja till denna främling som börjat prata med henne på stan? Jag får henne att skratta ännu en gång. När har du tid? Frågar jag, utan att ta hänsyn till att hon tackat nej. Tisdag eller lördag. Vi fortsätter småprata.

Vad gör du ikväll?

Vi spolar fram bandet en timme. En drink, en promenad, många skratt och en incheckning på ett närliggande hotell senare (samma jag använt flera gånger tidigare) och vi har passionerat sex på hotellsängen. Efter att ha avnjutit doften av hennes fitta och anus knullar jag henne härligt och omsorgsfullt i doggy och missionären, varefter hon får ge mig en tvåsolars avsugning. Romantiskt och härligt. Höjdpunkten blir att djupt, intensivt och salivrikt hångla med henne samtidigt som jag fingrar hennes tvåa med pekfingret. Som avslut tar jag ner henne på golvet och lägger min vita sats över hennes ansikte.

När vi lämnat hotellet följer hon med mig hem och sover över. Följande morgon knullar vi ännu en gång innan jag lägger ytterligare en sats över hennes ansikte och i hennes mun, varefter hon tvättar av sig och ger sig av. Hennes trosor blir kvar i min lägenhet som en souvenir, fortfarande med den markanta ljuvliga doften av hennes kön.

Finaste tjejen för augusti månad tillsammans med programledaren jag nämnde tidigare. Hoppas givetvis på att ses igen, men hon har inte svarat på mitt meddelande sen hon lämnade min lägenhet. Jag kommer nog sakna de där två vackra ögonen som oskyldigt blickar upp på mig efter att jag nyss täckt nederdelen av hennes ansikte med min sats. Nåja.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Det är så det brukar vara i allt samröre med andra. Åtminstone för min del. Can't please 'em all, va. #lajf

Sant.

Citat:
Hur ofta använder du skydd när du är ute på dina roligheter? Tänker inte bara ur smittoaspekten, även det här med oönskade graviditeter (över vilka mannen efter befruktelseögonblicket råder noll och intet) bör tas i beaktande. Är du bra på att kontrollera avgången din?

Inte tillräckligt ofta, är jag rädd. Men jag har en disciplinerad soldat och har aldrig varit med om någon oönskad graviditet, tack och lov. Jag är inte den som kommer lätt, så att säga.
Senast redigerad av saurkraut 2021-08-17 kl. 15:48.
Citera
2021-08-17, 16:44
Medlem
Mitt senaste ligg sker om ett par timmar med en KK det var ett tag sedan jag hälsade på.

Ska bli kul då hon är helt otroligt skön i sängen även om vi inte passar ihop annars.
Citera
2021-08-17, 16:45
Medlem
patrikfardamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Ligg 79 för året, sjätte för augusti. En 23-åring som jobbar i någon reception av något slag. Mycket vacker, med stora vackra ögon och långt hår, smal kropp och bra proportioner.

En ledig kväll. Jag springer nere på stan och småraggar lite på de snyggaste tjejerna jag ser. Jag lyckas få kontaktuppgifter från ett par tjejer, men efter några nobbar på raken beslutar jag mig för att ta mig hem och bruka resten av kvällen till något nyttigt. Men plötsligt får jag syn på en vacker tjej, den snyggaste jag sett under kvällen, med långt hår som lungt går i riktning mot stationen.

Ingen tid att förlora.

Som en örn glider jag in och inleder ett samtal. Hon lyser upp när jag pratar med henne och är uppenbart glad att jag tagit kontakt. Hon skrattar och ler, uppenbarligen intresserad samtidigt som vi rör oss mot stationen. Jag drabbas av kombinationen av hennes vackra utseende och magnetiska framtoning, varm och jordnära men samtidigt på något sätt försiktig och något lågmäld.

Vi stannar vid stationen. Kanske ta en fika någon dag? Hon ler men avböjer. Inte kan hon tacka ja till denna främling som börjat prata med henne på stan? Jag får henne att skratta ännu en gång. När har du tid? Frågar jag, utan att ta hänsyn till att hon tackat nej. Tisdag eller lördag. Vi fortsätter småprata.

Vad gör du ikväll?

Vi spolar fram bandet en timme. En drink, en promenad, många skratt och en incheckning på ett närliggande hotell senare (samma jag använt flera gånger tidigare) och vi har passionerat sex på hotellsängen. Efter att ha avnjutit doften av hennes fitta och anus knullar jag henne härligt och omsorgsfullt i doggy och missionären, varefter hon får ge mig en tvåsolars avsugning. Romantiskt och härligt. Höjdpunkten blir att djupt, intensivt och salivrikt hångla med henne samtidigt som jag fingrar hennes tvåa med pekfingret. Som avslut tar jag ner henne på golvet och lägger min vita sats över hennes ansikte.

När vi lämnat hotellet följer hon med mig hem och sover över. Följande morgon knullar vi ännu en gång innan jag lägger ytterligare en sats över hennes ansikte och i hennes mun, varefter hon tvättar av sig och ger sig av. Hennes trosor blir kvar i min lägenhet som en souvenir, fortfarande med den markanta ljuvliga doften av hennes kön.

Finaste tjejen för augusti månad tillsammans med programledaren jag nämnde tidigare. Hoppas givetvis på att ses igen, men hon har inte svarat på mitt meddelande sen hon lämnade min lägenhet. Jag kommer nog sakna de där två vackra ögonen som oskyldigt blickar upp på mig efter att jag nyss täckt nederdelen av hennes ansikte med min sats. Nåja.

Sant.

Inte tillräckligt ofta, är jag rädd. Men jag har en disciplinerad soldat och har aldrig varit med om någon oönskad graviditet, tack och lov. Jag är inte den som kommer lätt, så att säga.
Är du en modell av något slag?
Citera
2021-08-17, 16:51
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikfardamp

Man måste inte vara modell för att ha game samt vara sexberoende men givetvis bör man ju vara attraktiv haha...

Många som är attraktivare än modeller och inte har modellutseende men även många som har modellutseende och inte är modeller
Citera
2021-08-18, 01:42
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Ingen tid att förlora.

Vad gör du ikväll?

Sant.

Varför först hotell och sen hemma?
Citera
2021-08-20, 09:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Med min ena kk, inatt. Fullvaccinerad äntligen å nu vill horbocken knulla. Å inatt knullade jag kk:n, hemma hos mig i sängen å den gamla klassiska missionären. Det blev inte roligare än så. Men det blev knulla iallafall.
Senast redigerad av Onan-eraren 2021-08-20 kl. 09:35.
Citera
2021-08-20, 10:25
Medlem
saurkrauts avatar
Ligg 80 för året, sjunde för augusti. En 27-åring som jobbar på bar/klubb eller liknande.

Jag har en träff inplanerad för kvällen med en tjej från en app. Hon har inte svarat på ett tag och jag misstänker att hon ändrat sig angående att träffas. De stora misstagen man gör i livet, ni vet. Nåja, ger man sig in i leken får man leken tåla.

Kvällen är ung. Plan B blir i vanlig ordning att fälla ut klorna och ta några varv nere på stan för att försöka hitta nya byten. Jag pratar med en och annan tjej och tar några nummer, men har som vanligt en del svårigheter med att hitta tjejer som faller mig i smaken, dvs med både fin kropp och vackert ansikte. Snart springer jag på en ljushårig tjej, smal och söt, som precis ska korsa ett övergångsställe.

Hej du. Jag fångar hennes blick, stirrar in i hennes själ med en blitz av intensiv ögonkontakt och hissar effektivt min segerflagga djupt i hennes undermedvetna. Vi inleder en konversation, det klickar och jag får snart veta att hon ska börja jobba någon timme senare. Det får gå undan. Promenad, handen över hennes ländrygg, och snart glider vi in på hotellet. Inget kommer hända, okej? Visst.

Väl uppe på hotellrummet blir vi snart mer fysiska. Trots att hon till en början pratar om att hon inte kan ligga med någon hon nyss träffat är dessa psykologiska hinder snart metodiskt borttagna. Vi kysser varandra, jag drar upp hennes topp och BH och börjar suga på hennes relativt små bröst. Hon stönar. Nu kan hon inte stå emot längre. Jag smeker hennes fitta genom trosorna och i nästan stund åker både jeansen och trosorna av.

Fortfarande med sin topp på får hon positionera sig i doggy, varefter jag fortsätter att med mycket finess oralt stimulera hennes fitta, samtidigt som jag tar in den ljuvliga doften av hennes tvåa som vackert syns framför mig. I nästa stund är soldaten framme och redo att göra entré. Kondom. Jag hoppar av sängen och kilar bort till bordet för att hämta skydd, och när jag blickar tillbaka ligger hon kvar som jag hade lämnat henne, med sin rumpa utstickandes i doggy otåligt väntandes på att bli intagen av saurkraut. I nästa stund är jag tillbaka i sängen, med soldaten utrustad, och låter mig tränga in i hennes varma inre till ljudet av hennes stön. Jag smiskar hennes rumpa samtidigt som hennes våta kön glider fram och tillbaka över min hårda kämpe. Doggy följs av missionären, kantat av en del kyssande, innan jag tar ner henne på golvet för att lägga min vita gåva i hennes mun som hon vänligt sväljer. Det blir ett kort ligg, då hon måste springa till jobbet.

Hand i hand lämnar vi hotellet och tar farväl i närheten. Vid det här laget är hon redan sen till jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av patrikfardamp

Nej, men det har hänt att jag erbjudits modelljobb.

Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Varför först hotell och sen hemma?

Hotellet är av logistiska skäl och det var aldrig meningen att jag skulle sova där. Den gången var det sent och hon följde med mig hem helt enkelt.
Citera
2021-08-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ligg 80 för året, sjunde för augusti. En 27-åring som jobbar på bar/klubb eller liknande.

Jag har en träff inplanerad för kvällen med en tjej från en app. Hon har inte svarat på ett tag och jag misstänker att hon ändrat sig angående att träffas. De stora misstagen man gör i livet, ni vet. Nåja, ger man sig in i leken får man leken tåla.

Kvällen är ung. Plan B blir i vanlig ordning att fälla ut klorna och ta några varv nere på stan för att försöka hitta nya byten. Jag pratar med en och annan tjej och tar några nummer, men har som vanligt en del svårigheter med att hitta tjejer som faller mig i smaken, dvs med både fin kropp och vackert ansikte. Snart springer jag på en ljushårig tjej, smal och söt, som precis ska korsa ett övergångsställe.

Hej du. Jag fångar hennes blick, stirrar in i hennes själ med en blitz av intensiv ögonkontakt och hissar effektivt min segerflagga djupt i hennes undermedvetna. Vi inleder en konversation, det klickar och jag får snart veta att hon ska börja jobba någon timme senare. Det får gå undan. Promenad, handen över hennes ländrygg, och snart glider vi in på hotellet. Inget kommer hända, okej? Visst.

Väl uppe på hotellrummet blir vi snart mer fysiska. Trots att hon till en början pratar om att hon inte kan ligga med någon hon nyss träffat är dessa psykologiska hinder snart metodiskt borttagna. Vi kysser varandra, jag drar upp hennes topp och BH och börjar suga på hennes relativt små bröst. Hon stönar. Nu kan hon inte stå emot längre. Jag smeker hennes fitta genom trosorna och i nästan stund åker både jeansen och trosorna av.

Fortfarande med sin topp på får hon positionera sig i doggy, varefter jag fortsätter att med mycket finess oralt stimulera hennes fitta, samtidigt som jag tar in den ljuvliga doften av hennes tvåa som vackert syns framför mig. I nästa stund är soldaten framme och redo att göra entré. Kondom. Jag hoppar av sängen och kilar bort till bordet för att hämta skydd, och när jag blickar tillbaka ligger hon kvar som jag hade lämnat henne, med sin rumpa utstickandes i doggy otåligt väntandes på att bli intagen av saurkraut. I nästa stund är jag tillbaka i sängen, med soldaten utrustad, och låter mig tränga in i hennes varma inre till ljudet av hennes stön. Jag smiskar hennes rumpa samtidigt som hennes våta kön glider fram och tillbaka över min hårda kämpe. Doggy följs av missionären, kantat av en del kyssande, innan jag tar ner henne på golvet för att lägga min vita gåva i hennes mun som hon vänligt sväljer. Det blir ett kort ligg, då hon måste springa till jobbet.

Hand i hand lämnar vi hotellet och tar farväl i närheten. Vid det här laget är hon redan sen till jobbet.

Nej, men det har hänt att jag erbjudits modelljobb.

Hotellet är av logistiska skäl och det var aldrig meningen att jag skulle sova där. Den gången var det sent och hon följde med mig hem helt enkelt.

Trist att det inte blev någon dans...
Citera
2021-08-22, 03:17
Medlem
saurkrauts avatar
Ligg 81 för året, åttonde för augusti. 24-åring från app som jobbar på förskola. Söt och smal med relativt kort hår. Fin och fyllig rumpa.

En smula trött så det får bli kortfattat.

Det vanliga. Drink, promenad, hem till mig och knull. Hon hade varit nervös till en början, men lite alkohol rådde bot på detta problem. Otroligt våt när jag först förde in handen innanför hennes trosor och kände hennes fitta, extra hett med tanke på hur nervös hon varit tidigare. Kort och gott ett skönt vaniljligg med doggy, missionären, ridning, 69 bl a, vars höjdpunkt var att hon stod på alla fyra över mig i sängen med ena benet rest likt en hund samtidigt som jag pullade henne så att det skvätte rikligt med kiss över mitt ansikte och min överkropp. Var givetvis inte heller helt fel att flera gånger hårt sära på hennes skinkor och ta in den ljuvliga doften av hennes anus heller (jag är så besatt av denna doft att jag numera ofta avstår från att slicka där, i alla fall initialt, enbart för att bibehålla doften).

Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Trist att det inte blev någon dans...

På hotellet har jag ju tyvärr ingen musik. Kanske man borde ta med sig Bluetooth-högtalare nästa gång?
Citera
2021-08-22, 18:07
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ligg 81 för året, åttonde för augusti. 24-åring från app som jobbar på förskola. Söt och smal med relativt kort hår. Fin och fyllig rumpa.

En smula trött så det får bli kortfattat.

Det vanliga. Drink, promenad, hem till mig och knull. Hon hade varit nervös till en början, men lite alkohol rådde bot på detta problem. Otroligt våt när jag först förde in handen innanför hennes trosor och kände hennes fitta, extra hett med tanke på hur nervös hon varit tidigare. Kort och gott ett skönt vaniljligg med doggy, missionären, ridning, 69 bl a, vars höjdpunkt var att hon stod på alla fyra över mig i sängen med ena benet rest likt en hund samtidigt som jag pullade henne så att det skvätte rikligt med kiss över mitt ansikte och min överkropp. Var givetvis inte heller helt fel att flera gånger hårt sära på hennes skinkor och ta in den ljuvliga doften av hennes anus heller (jag är så besatt av denna doft att jag numera ofta avstår från att slicka där, i alla fall initialt, enbart för att bibehålla doften).

På hotellet har jag ju tyvärr ingen musik. Kanske man borde ta med sig Bluetooth-högtalare nästa gång?

Härligt att höra att du fortfarande ligger i!

En miss med högtalaren, musik vill man ju helst ha när man ska knulla på hotell. Men du verkar ju mest vara en hemmaliggare så det kan nog förklaras med orutin.

Jag är också en smula trött, men det beror dessvärre inte på topic. Det beror på annat.

Är du säker på att det var kiss som skvätte? Jag vet inte, men de gånger det har hänt mig så har det inte varit kissigt. Det som har skvätt då har liksom sett lite annorlunda ut. Och luktat och smakat på annat sätt. Jag gillar inte riktigt fontäner, för mig känns de inte så mycket. Det blir mest liksom bara blött. Och det här med vätan, va. Jag är verkligen inte den som är den och wet kan vara kul ibland. Men i sängen? Rly? Eller har du något bra madrasskydd du kan tipsa om? Har du kanske ett sådant där galonartat skydd som brukar finnas på vårdsängar?

Nåväl. Sist jag skrev i tråden så frågade jag dig något annat och skrev då också att jag själv inte kan bidra med topic eftersom senaste ligget kan läsa det som skrivs. Nu såg jag att det inlägget hade blivit raderat. Men jag tänker att jag ska göra mitt till tråden ändå.

På ämnet! Jag är inte en så högfrekvent liggare som du, sauerkraut. Men i torsdags så låg jag. Inte med en ny bekantskap. Vi har pratat mer än vi har legat. Ibland blir det liksom så.

Absolut ingen dans! Aldrig! Och ingen promenad. Däremot vin. Inte så mycket för att råda bot på nervositet, mer för att det är nice. Det här var en planerad träff och analsex hade kommit på tal tidigare så den här gången hade jag förberett mig erforderligt. Jag är inte som dina ligg, sauris. De tycks kunna ha analsex lite hursomhelst och närsomhelst. Det kan inte jag. Särskilt inte med någon som har väldigt stor kuk. Då behövs förberedelser och stora mängder glidmedel för att det ska vara bra på riktigt.

Det kanske låter konstigt, det var ju bara ett par dagar sedan, men jag minns inte exakt hur det började. Med någon sorts hångel så klart. Och så en av min absolut bästa sexuella aktiviteter; sug och slick på bröstvårtorna. En mycket erogen zon för mig. Görs det på rätt sätt så kan jag gå med på nästan vad som helst sedan.

Jag är ganska (en underdrift) oralt lagd och jag tycker om en foglig man som ligger på rygg och tar emot en avsugning. Ju större man och kuk desto bättre. Och så blev det. Sedan ville han bli riden och det där ögonblicket när kuken liksom glider in första gången (under ett samlag that is) - det är ett fint ögonblick. En bra ställning för mig att komma, förmodligen den bästa, och kom gjorde jag. Men det var ju det här med gjorda förberedelser så fram med glidmedlet!

Bästa ställningen för första penetrering (analt) är för mig något slags skedande. Jag trodde att det skulle vara svårare än det var. Den gled in fint trots stor kuk och länge sedan. Det gjorde skönont, precis som det ska göra. Jag tror att jag sedan vändes över på mage. Det är en av mina favoritställningar. Jag tänder på kroppstyngd. Att känna någon på mig. Så att säga. Och att höra någon andas. Intimt trots att man inte ser varandra.

Jag minns inte riktigt om det gled över i någon sorts ass-to-pussy eller om jag direkt fortsatte med handjobb. Glidmedel är ett kul hjälpmedel. Och handjobb extra är en kul aktivitet och ett bra avslut. Som jag sa så är jag oralt lagd så jag tog det jag hann av sprutet i munnen. Det är min grej. (Men när jag tänker efter så har jag ganska många grejor ) Det är möjligt att man kan kalla det för någon slags semi-ATM.

Mycket, mycket bra ligg. Kladdigt och skönt. Och närvarande (i brist på bättre uttryck). Och dessutom med en jävligt snygg man som gör mig kåt på så många sätt. Vi funkar tillsammans och kropparna passar ihop på något sätt. Det brukar vanligtvis ta ett tag innan man ligger bra tillsammans, men ibland så är det liksom lättare. Enda minuset i torsdags är att det inte blev någon facesittning. Men jag hoppas att det kommer fler tillfällen.
Senast redigerad av empoisonne 2021-08-22 kl. 18:16.
Citera
2021-08-24, 08:31
Medlem
saurkrauts avatar
Två nya ligg på samma dag och en nära-skjuter-ingen-hare episod.

Ligg 82 för året och nionde för augusti. En lång, smal och snygg 32-åring från en app med långt hår. Mycket social med ett konstant leende. Framstår som mycket öppensinnad.

Vi träffas på eftermiddagen för drinkar, promenad och hem till mig i vanlig ordning. Hon ville först inte följa med in, men jag lyckas få med henne. Trots att hon slagit mig som så öppen (och antagligen ett lätt ligg) verkar det som att hon har bestämt sig för att vi inte ska ligga, kanske då hon letar efter något seriöst. Vi kysser varandra och har mycket fysisk beröring, men trots allt detta blir det inget ligg. Vi klänger på varandra och är närgångna, fram och tillbaka mellan soffan och sängen, men hon ger mig inte tillgång till hennes fitta. Suck.

Det ser mörkt ut. Mina försök att kåta upp henne och få till ett ligg tycks vara förgäves. Men det finns ljus i tunneln. Efter ytterligare lite kramandes i sängen är min soldat hård, och jag låter henne känna soldatens konturer genom mina byxor. Hon vill inte släppa taget. I nästa stund låter jag soldaten komma ut i det fria, otroligt hård efter att så länge ha teasats av hennes fasoner, och hon kan inte hejda sig från att börja smeka den i all sin prakt, och börjar snart omsorgsfullt suga av den i vad som blir ett fyra av fem (!) solars blåsjobb. I nästa stund åker hennes kläder av och vi ingår ett passionerat knull efter lite initialt oralarbete från mig, först med missionären och sedan doggy. All spänning och dålig stämning som byggts upp under tiden hon nekat mig sex gör det så mycket mer fantastiskt, laddat och äkta, känslor som får mig att känna mig som en oerfaren tonåring igen. Jag känner mig levande.

Senare samma kväll har jag sedan tidigare bestämt träff med en annan tjej, i vad som blir ligg 83 för året och det tionde för augusti. En snyggsöt 23-åring jag hade raggat upp på stan ett par dagar tidigare, som hade varit mycket entusiastisk om att träffa mig. Mycket vacker, smal och modemedveten. Normallång med långt hår. Trevlig, jordnära med en varm personlighet.

När hon säger att hon först kan träffas en timme efter bestämd tid undrar jag om hon kommer komma överhuvudtaget, och jag förblir skeptisk. Väl när tidpunkten för att träffas är kommen svarar hon inte på meddelande, och först efter några minuter visar det sig att hon trots allt har kommit.

Drink, promenad och hem till mig. Vi har fantastisk kemi och allt går som på räls. Väl hos mig blir det dans, ytterligare drinkar och givetvis snabbt ett knull. Hennes tajta, smala kropp kombinerad med hennes fina bröst och rumpa får min soldat riktigt hård och i god form för en lång session passionerat sex. I vanlig ordning blir det doggy, missionären och ridning, bland annat, och det tar inte lång tid förens jag intar hennes tvåa först oralt men sedan med soldaten för att ta hennes anala oskuld. Det känns fantastiskt att trycka på henne i tvåan bakifrån. Då hon verkar vara öppen till nästan vad som helst tar vi även spontant en del porriga nakenbilder, något hon inte alls verkar ha något problem med. Jag avslutar med att lägga min sats över hennes ansikte.

Då det är ganska sent och hon inte hinner hem så sover hon över. Följande morgon vaknar vi tidigt och har ytterligare sex, och snart är vi igång med att ta ytterligare nakenbilder. Det blir mer och mer vågat, och snart är hon ute och poserar helnaken på min balkong. Det är ljust ute och det är stor risk att någon kan se oss, men att få se hennes vackra nakna kropp blottad helt i morgonljuset kåtar upp mig något otroligt. Det blir både artistiska foton som visar hennes vackra former och lite mer perverst som när hon salivrikt suger av mig eller när jag har mitt finger intryck i hennes tvåa samtidigt som hon särar på skinkorna.

En stund senare, ytterligare en vit sats över hennes ansikte och en komplimang för min soldat senare får hon ge sig av. En fantastisk tjej som jag hoppas får träffa igen.

Följande dag lyckas jag ragga upp en 24-årig tjej, småsöt med stora fantastiska bröst, till en promenad. Jag lyckas, trots att hon inte alls är typen för spontanligg, få henne att följa med mig in och vi blir snart fysiskt närgångna och kastar oss snart i sängs och får av oss kläderna. Lite smekande och oralsex från mig senare och det tar tvärstopp. Hon har ändrat sig. Det känns inte rätt. Jag tittar på henne. Jag vill lära känna dig bättre först. Suck. Kort och gott blir det ett abrupt slut på ligget utan att soldaten får komma in i henne. Jag tar besviket snabbt farväl utan att ta hennes kontaktuppgifter.

Nåja, det kan inte gå varje gång.

Citat:
Härligt att höra att du fortfarande ligger i!

En miss med högtalaren, musik vill man ju helst ha när man ska knulla på hotell. Men du verkar ju mest vara en hemmaliggare så det kan nog förklaras med orutin.

I värsta fall kan man ju spela upp musik genom mobilen, men det låter inget vidare.

Citat:
Är du säker på att det var kiss som skvätte? Jag vet inte, men de gånger det har hänt mig så har det inte varit kissigt. Det som har skvätt då har liksom sett lite annorlunda ut. Och luktat och smakat på annat sätt. Jag gillar inte riktigt fontäner, för mig känns de inte så mycket. Det blir mest liksom bara blött. Och det här med vätan, va. Jag är verkligen inte den som är den och wet kan vara kul ibland. Men i sängen? Rly? Eller har du något bra madrasskydd du kan tipsa om? Har du kanske ett sådant där galonartat skydd som brukar finnas på vårdsängar?

Säkerligen är det kiss inblandat, även om det kanske inte enbart är kiss.

Och min säng är väl vad man kan kalla fördärvad vid det här laget. Jag får lita på min arsenal av rengöringsprodukter för att konstant ta bort diverse kroppsvätskor från olika sorters ytor i min lägenhet.
Senast redigerad av saurkraut 2021-08-24 kl. 08:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in