2021-08-17, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Det är han som inte klarar av att tillfredsställa mig. Och då har jag inte heller hunnit nämna att han cockfishade mig i början.
Varför behöver han då runka efter att ni har haft sex?
Citera
2021-08-17, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastman92
Satan i gatan, vilka småkukade gnällbögar den här tråden drog till sig. Garanterat män som är osäkra på sin egen storlek/manlighet när de reagerar så starkt.

Det sägs att vissa övningar kan göra kuken tjockare och längre och det finns rätt övertygande före & efter bilder (PEGym) men om han är så liten som du säger så kommer det nog inte att göra större nytta.

Du får antingen dumpa honom eller lära honom att arbeta mer med sina andra kroppsdelar om du tycker att det är viktigt att njuta i sängkammaren. Dumpa låter dock bäst, småkukar ska inte få ligga lol.
Tack för ett lugnt och sansat svar. Bra tips.

Jag tror att du är den första personen som svarar i tråden som inte är en kränkt minikuk.
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varför behöver han då runka efter att ni har haft sex?
Behöver? Det är han som vill göra det. Och det är inte efter sex. Han är värdelös som sagt.
Citera
2021-08-17, 00:56
Medlem
HailToTheKings avatar
Få honom.och slicka oftare? Alternativet är väl att kolla om han kan tänka sig att bli en cuckold...
Citera
2021-08-17, 01:06
Medlem
Prettylittleheads avatar
Är egentligen för trött för att svara, meeen...

Var lite kreativ då. Använd en dildo samtidigt eller annan valfri leksak. Det finns hur mycket som helst att välja på. Problemet är inte att din kille har liten snopp, utan att du helt saknar fantasi. Din trådstart visar att du är den tråkiga av er. Din inställning till sex och relationer suger förmodligen mer kuk än vad du gör. Suck!

Tillägg: Ett råd oss tjejer emellan. Ta kontroll över din egen njutning.
Senast redigerad av Prettylittlehead 2021-08-17 kl. 01:11.
Citera
2021-08-17, 01:06
Medlem
Citat:
Behöver? Det är han som vill göra det. Och det är inte efter sex. Han är värdelös som sagt.
Han hade ju aldrig gjort det om han vore tillfredsställd. Det förstår du tydligen inte. Varför skulle han då ge dig något? Män vill inte ha en kall fisk i sängen!
Citera
2021-08-17, 01:15
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Få honom.och slicka oftare? Alternativet är väl att kolla om han kan tänka sig att bli en cuckold...
Alternativt att en man med rejäl utrustning kör i rätt hål medan minipitten samtidigt kör dig i röven. DP = Double Pleasure
Om nu detta inte är en trolltråd???
Citera
2021-08-17, 01:39
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Min pojkvän har en extremt liten snopp och jag stör mig allt mer och mer på det. Saknar mitt ex och hans snorre.

Några tips på hur jag ska tänka för att lyckas acceptera läget och nöja mig med min pojkvän som han är?

Eller är det kanske bättre att bara dumpa honom direkt? Vi kommer aldrig att kunna få ett fungerande sexliv.

Dumpa! Vänd aldrig tillbaka, fortsätt i din misär!
Citera
2021-08-17, 02:16
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Den är komiskt liten. Han har redan komplex för den då hans ex retade honom och sedan dumpade honom för att den var så pytteliten. Han blev även retad av sina klasskompisar i gymnasiet när de skulle byta om och duscha efter idrotten.

Jag vill dumpa honom utan att han förstår att det har med storleken på snorren att göra. Han mår redan väldigt psykiskt dåligt över det.
Måste kuken vara stor även slak för dig? Ingen springer väl in i duschen med stånd efter idrotten om man nu inte är bög då. Inte konstigt att man får microkuk när man ser ditt nylle, prova att släcka lampan och ta en dusch innan och köp geishakulor för att träna upp din slappa fitta istället!
Citera
2021-08-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Måste kuken vara stor även slak för dig? Ingen springer väl in i duschen med stånd efter idrotten om man nu inte är bög då. Inte konstigt att man får microkuk när man ser ditt nylle, prova att släcka lampan och ta en dusch innan och köp geishakulor för att träna upp din slappa fitta istället!

Sa talar en snubbe med liten kuk!

Jag har knullat en hel del tjejer under mina ar pa denna jord och vet med sakerhet att tjejer vill ha stora kukar. De tjejer som sager att storleken inte spelar nagon roll har aldrig testat stor kuk eller sa ljuger de for att deras snubbe inte ska bli ledsen, sa ar det bara.

Har en kuk som mater 15 cm slak och 23 cm hard, omkretsen hard ar 17 cm. Har det djavligt svart att knulla brudar med spiral, stoter i den hela tiden.
Citera
2021-08-17, 17:07
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat

Jag har knullat en hel del tjejer under mina ar pa denna jord och vet med sakerhet att tjejer vill ha stora kukar. De tjejer som sager att storleken inte spelar nagon roll har aldrig testat stor kuk eller sa ljuger de for att deras snubbe inte ska bli ledsen, sa ar det bara.

Har en kuk som mater 15 cm slak och 23 cm hard, omkretsen hard ar 17 cm. Har det djavligt svart att knulla brudar med spiral, stoter i den hela tiden.
Du får väl se till att dra en runk innan så du kan använda din slaka balle istället!
Eller knulla dom i röven då ändtarmen ändå är drygt 4m lång.
Citera
2021-08-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat

Alla tjejer/kvinnor vill inte ha stora kukar, det kan jag gå ed på. Sen om du har träffat dom som gillar stora, det kan jag inte svara på.
Har provat någon med stor/större, och det var ingen hit alls för min del, så han blev det inget mera sex med. Dels för hans storlek, men även för hans sexstil som inte riktigt var samma som min.
Och så länge den är "medelstor" så är det inte storleken som är det viktiga, det är mera hur man använder den och i övrigt vad mannen kan göra.
23 cm lång, nej tack!!!
Om 17 cm är lite väl lång, så är ju 23 ännu värre, men det finns säkert dom som kan ta hela den?
Citera
2021-08-17, 20:09
Avslutad
I got the big one.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här