2021-08-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skilletgray
Du kanske har för stor fitta?
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Är det en micropenis hur stor snackar vi? Är den komiskt liten?
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Aldrig funderat på att det kan vara du som har en hinkfitta?
Den är komiskt liten. Han har redan komplex för den då hans ex retade honom och sedan dumpade honom för att den var så pytteliten. Han blev även retad av sina klasskompisar i gymnasiet när de skulle byta om och duscha efter idrotten.

Jag vill dumpa honom utan att han förstår att det har med storleken på snorren att göra. Han mår redan väldigt psykiskt dåligt över det.
Citera
2021-08-16, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badsaltad
Om snoppstorleken är så viktig för dig så är det kanske bäst att göra slut. Nämn bara inte att det är hans lilla snorre som är orsaken om du inte vill förstöra stackaren
Tack för ett vettigt svar. Jag håller med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Att döma av dina två trådar här gissar jag att du är mentalt på en tolvåringsnivå. Om din kille inte är bra i sängen handlar om vad du har för krav och då får man prata om det istället för att skapa trådar på internet. Jag hade inte velat ta i en kvinna ens med tång om hon kritiserade storleken på min penis precis som du inte hade uppskattat om en kille sa att dina blygdläppar ser ut som en månlandning utan pilot i sikte.
Om min kille inte är bra i sängen så är det för att han inte är bra i sängen.

Har inget med mig att göra.
Citera
2021-08-16, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Tack för ett vettigt svar. Jag håller med dig.

Om min kille inte är bra i sängen så är det för att han inte är bra i sängen.

Har inget med mig att göra.

Jo det har det. Din smak är inte universell, tjejen.

Hade du varit äldre hade du pratat med honom. Livet handlar inte om primärt sex. Det finns fler stolsben ett förhållande bygger på men med tanke på att du fortfarande får sätta dig ner i ett flygplan när du besöker frisören och inte heller får åka bergodal banor utan vuxet sällskap förstår jag att du inte begriper vad jag menar.
Citera
2021-08-16, 23:53
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Varför borde storleken inte spela någon roll?
isåfall så ska män få dissa kvinnor som är fula, överviktiga, slapp fitta, ingen tajt röv, små bröst men det är offentlig avrättning om du gör det. Män med små kukar brukar kunna kompensera med annat. En dödlig finger-tung kombo kommer du långt på!
Citera
2021-08-17, 00:03
Medlem
Du klarade ju inte av att tillfredsställa din pojkvän i din förra tråd så jag gissar att du inte ens kan suga upp honom. Då är det ju inte konstigt om den är liten. Det är ju meningen att den ska bli större vid upphetsning. Dessutom verkar han ju inte ha något rent bildmässigt att titta på heller för upphetsning. Omaka par leker dåligt med varandra. Bättre du släpper honom än att dra ner honom till din negativa nivå. Hur blev ni ens ihop?
Citera
2021-08-17, 00:04
Medlem
RobbanUCs avatar
Om din pojkvän har för liten? Är det en FB-dase på 29x17,5 som behövs för att du ska bli nöjd?
Citera
2021-08-17, 00:13
Medlem
Hur stor är din egen kuk då?
Citera
2021-08-17, 00:20
Medlem
alla har olika preferenser och vad andra tycker om saken är totalt irrelevant, jag har dumpat tjejer pga små bröst, kort hår, orakad också vidare. Man ska inte nöja sig med mindre än vad man vill ha! dumpa honom.
Citera
2021-08-17, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Du klarade ju inte av att tillfredsställa din pojkvän i din förra tråd så jag gissar att du inte ens kan suga upp honom. Då är det ju inte konstigt om den är liten. Det är ju meningen att den ska bli större vid upphetsning. Dessutom verkar han ju inte ha något rent bildmässigt att titta på heller för upphetsning. Omaka par leker dåligt med varandra. Bättre du släpper honom än att dra ner honom till din negativa nivå. Hur blev ni ens ihop?
Det är han som inte klarar av att tillfredsställa mig. Och då har jag inte heller hunnit nämna att han cockfishade mig i början.
Citera
2021-08-17, 00:34
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Gör de inte redan det?

Har inga problem med att män dissar kvinnor som de anser vara oattraktiva. Jag har precis lika stor rätt att dissa oattraktiva män med väldigt små snoppar.
finns många som brukar kritisera dig isåfall. En kvinna kommer mycket mer lindrigt undan. På tinder kan män skriva sin längd på profilen men ej kvinnor sin vikt. men tycker det inte borde spela någon roll vad man ''packar'' så att säga. Går alltid att kompensera på andra sätt så det bör nog lösa sig
Citera
2021-08-17, 00:38
Medlem
Eastman92s avatar
Satan i gatan, vilka småkukade gnällbögar den här tråden drog till sig. Garanterat män som är osäkra på sin egen storlek/manlighet när de reagerar så starkt.

Det sägs att vissa övningar kan göra kuken tjockare och längre och det finns rätt övertygande före & efter bilder (PEGym) men om han är så liten som du säger så kommer det nog inte att göra större nytta.

Du får antingen dumpa honom eller lära honom att arbeta mer med sina andra kroppsdelar om du tycker att det är viktigt att njuta i sängkammaren. Dumpa låter dock bäst, småkukar ska inte få ligga lol.
Citera
2021-08-17, 00:44
Medlem
Testa ta den i prutten. Är den fortfarande för liten, gör då slut bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in