2021-08-17, 00:29
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Ja, jag tyckte ju inte det var särdeles kul att han slösade bort flera veckor av min tid med en lögn… men men. What’s Done is done.

Nej jag förstår att internetdejting är långt ifrån idealt och jag kikar väl på andra ställen med ibland. Men det är ju lite så att det känns som om internetdejting är mer praktiskt, tidsmässigt liksom. Men ja, jag får väl vara ändå mer extremt selektiv nu, med vilka jag träffar. Tråkigt men sant! Lesson learned.
Jo det är väl mer praktiskt men det finns inga gratisluncher va! 🤓 Om du frågar runt bland killar ska du nog se att catfishing är betydligt vanligare än cockfishing och jag tror som sagt problemet grundar sig i att maktfördelningen i Tinder etc är så jävla skev idag. Testa att göra en tinderprofil som en average dude och se hur många matchningar du får. Kåta snubbar kommer bli desperata helt enkelt.

Jag själv körde Bumble ett tag för att sålla bort de riktigt tråkiga brudarna och det funkade faktiskt bättre än Tinder då tjejerna måste skriva först. Men då börjar ni istället, precis som killar, köra med färdigskrivna öppningar En klassiker var denna:

- Nu har vi matchat, vilka var dina andra två önskningar?

Till en brud svarade jag då

- Nej men jag har inga kvar, önskade ju mig dig tre gånger om ” (uppenbart trams tänkte jag)

Varpå den jäveln på riktigt svarar

- Äsch kom igen, använd fantasin!

Förstår du nu hur jävla provocerande det kan vara?
Citera
2021-08-17, 00:34
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Snygg victim blaming.

Har man en liten snopp så finns det ingenting att marknadsföra. Hade du haft en stor så hade du marknadsfört skiten ur den.
Du får ta det med en nypa salt hörru och pilla ut trosorna ur fittan för fan. Behöver man marknadsföra sin kuk för att få ligga så är det ändå trasiga brudar som flockas. Storkukslugn, hört talas om det?
Citera
2021-08-17, 00:38
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Jo det är väl mer praktiskt men det finns inga gratisluncher va! 🤓 Om du frågar runt bland killar ska du nog se att catfishing är betydligt vanligare än cockfishing och jag tror som sagt problemet grundar sig i att maktfördelningen i Tinder etc är så jävla skev idag. Testa att göra en tinderprofil som en average dude och se hur många matchningar du får. Kåta snubbar kommer bli desperata helt enkelt.

Jag själv körde Bumble ett tag för att sålla bort de riktigt tråkiga brudarna och det funkade faktiskt bättre än Tinder då tjejerna måste skriva först. Men då börjar ni istället, precis som killar, köra med färdigskrivna öppningar En klassiker var denna:

- Nu har vi matchat, vilka var dina andra två önskningar?

Till en brud svarade jag då

- Nej men jag har inga kvar, önskade ju mig dig tre gånger om ” (uppenbart trams tänkte jag)

Varpå den jäveln på riktigt svarar

- Äsch kom igen, använd fantasin!

Förstår du nu hur jävla provocerande det kan vara?

Äh. Killar kör extremt mycket lögner i dejtingen redan som det är, har varit med om så mycket lögner ifrån dem tidigare.

Men en sån här totalt uppenbar lögn, så lågt trodde jag inte att det skulle behöva sjunka. Det är ett nytt lågvattenmärke, även för killar.

Nu när man äntligen kom tillbaka in i dejting efter lång paus pga alla lögnare, så kom detta liksom. Tro fasen att tjejer inte ens orkar svara längre på alla massmeddelanden allt spammande man får.

Jag hoppas uppriktigt sagt att nästa kille jag går ut på en dejt med är en ärlig person, för man lessnar till slut totalt, på allt sånt här trams.
Citera
2021-08-17, 00:55
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Äh. Killar kör extremt mycket lögner i dejtingen redan som det är, har varit med om så mycket lögner ifrån dem tidigare.

Men en sån här totalt uppenbar lögn, så lågt trodde jag inte att det skulle behöva sjunka. Det är ett nytt lågvattenmärke, även för killar.

Nu när man äntligen kom tillbaka in i dejting efter lång paus pga alla lögnare, så kom detta liksom. Tro fasen att tjejer inte ens orkar svara längre på alla massmeddelanden allt spammande man får.

Jag hoppas uppriktigt sagt att nästa kille jag går ut på en dejt med är en ärlig person, för man lessnar till slut totalt, på allt sånt här trams.
Mjo det har man ju hört en del om det med ändå.. Jag önskar dig lycka till iaf, har du tur som mig träffar du någon irl istället, när du minst anar det Tycker förövrigt det var sällsynt med riktigt bra dejter från Tinder och Bumble. Visst, det var smidigt att få till en dejt men det var så många där man kände att båda gått på för många dejter, så det nästan blev som att båda utgick från något formulär haha.. Det blir för blasé på något vänster.

Som sagt, irl och grab them by the balls! Lycka till
Citera
2021-08-17, 01:27
Medlem
Så vuxna karlar spenderar alltså tid med att redigera sina paket större?!

Mitt tips är, lita inte på en jävel. Utgå från att dom ljuger
Citera
2021-08-17, 01:33
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugfiskaren77
Så vuxna karlar spenderar alltså tid med att redigera sina paket större?!

Mitt tips är, lita inte på en jävel. Utgå från att dom ljuger

Ja, det verkar inte bättre! Det var inte en grej när jag dejtade för bara några år sen, så det har kommit hyfsat nyligen, som det verkar.

Håller med, man får väl gå in med en lite mer skeptisk attityd, helt klart. Lite trist men men. That’s life.
Citera
2021-08-17, 02:11
Medlem
Chinatowns avatar
Det kan vara så att de aldrig mätt sin snopp. Jag tror många gör det antingen som unga för att man är osäker eller av ren nyfikenhet, men frågan är om alla verkligen gör det. Kanske i någon sexuell akt med en partner som är nyfiken. Finns det någon här som aldrig mätt sin snopp och inte vet sin egna storlek?

Man borde ju dock ta skillnad på om den är tio eller tjugo centimeter. Däremot kanske en med fjorton tror han är sexton ifall han aldrig mätt. Vad vet jag.

Ljuger man om det i ord känns det märkligt, men att ta förskönade bilder är nog inte helt ovanligt. Många män vet att storleken har viss betydelse. Jag menar.. Hur många tjejer med väldigt små bröst visar upp de på sina profilbilder? Hur många med större visar gärna upp de? Få med små bröst skulle jag säga. Relativt många med stora.

Man visar helt enkelt det man tror andra vill se. Skickar man dickpick till tjejer innan sex tänker nog många som de storbröstade tjejerna. Bäst att visa upp sin bästa sida. Kan man då få en tretton cm att se ut som sjutton cm på bild.. Så varför inte? Skulle inte du som tjej gjort likadant i det läget?

Citera
2021-08-17, 03:46
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinatown
Det kan vara så att de aldrig mätt sin snopp. Jag tror många gör det antingen som unga för att man är osäker eller av ren nyfikenhet, men frågan är om alla verkligen gör det. Kanske i någon sexuell akt med en partner som är nyfiken. Finns det någon här som aldrig mätt sin snopp och inte vet sin egna storlek?

Man borde ju dock ta skillnad på om den är tio eller tjugo centimeter. Däremot kanske en med fjorton tror han är sexton ifall han aldrig mätt. Vad vet jag.

Ljuger man om det i ord känns det märkligt, men att ta förskönade bilder är nog inte helt ovanligt. Många män vet att storleken har viss betydelse. Jag menar.. Hur många tjejer med väldigt små bröst visar upp de på sina profilbilder? Hur många med större visar gärna upp de? Få med små bröst skulle jag säga. Relativt många med stora.

Man visar helt enkelt det man tror andra vill se. Skickar man dickpick till tjejer innan sex tänker nog många som de storbröstade tjejerna. Bäst att visa upp sin bästa sida. Kan man då få en tretton cm att se ut som sjutton cm på bild.. Så varför inte? Skulle inte du som tjej gjort likadant i det läget?

Det här var både lögner i ord med specifika mått, samt kraftigt redigerade bilder. Dvs en total lögn. Medvetet.

Det är väldigt stor skillnad på funktion om man uppger att man är dubbelt så stor som man är. Tänk dig själv en skillnad mellan 9 och 18 cm till exempel.

Jag skulle inte heller uppge att jag har E-kupa om jag har A-kupa. Eller hävda att jag väger 65 kilo om jag väger 220 kilo, som exempel. Det gör en ju till en helt annan person, attraktionsmässigt.

När det gäller att ljuga just om penis också är det extra allvarligt, då den inte ”bara” har ett estetiskt värde, utan en faktisk funktion i sexlivet.

Man gör bara inte så här, i hopp om att få ett ligg under falska förutsättningar. Det är inte okej, hur man än vill spinna det. Jag slösade massor av veckors tid på att prata med den här falska personen. Om man ljuger så kraftigt redan i början, så har man inga gränser vad gäller lögner, anser jag.

Det finns säkert nån för den personen, men att lura sig till någons intresse kommer aldrig fungera.
Citera
2021-08-17, 05:46
Medlem
Wretch32s avatar
Att sitta och skicka dickpicks & nakenbilder är något svaga & fega människor gör.

Människor med karaktär & som värderar sig högt ses istället i verkligheten eller inte alls.

Med Vänliga Hälsningar
Citera
2021-08-17, 06:31
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Det här var både lögner i ord med specifika mått, samt kraftigt redigerade bilder. Dvs en total lögn. Medvetet.

Det är väldigt stor skillnad på funktion om man uppger att man är dubbelt så stor som man är. Tänk dig själv en skillnad mellan 9 och 18 cm till exempel.

Jag skulle inte heller uppge att jag har E-kupa om jag har A-kupa. Eller hävda att jag väger 65 kilo om jag väger 220 kilo, som exempel. Det gör en ju till en helt annan person, attraktionsmässigt.

När det gäller att ljuga just om penis också är det extra allvarligt, då den inte ”bara” har ett estetiskt värde, utan en faktisk funktion i sexlivet.

Man gör bara inte så här, i hopp om att få ett ligg under falska förutsättningar. Det är inte okej, hur man än vill spinna det. Jag slösade massor av veckors tid på att prata med den här falska personen. Om man ljuger så kraftigt redan i början, så har man inga gränser vad gäller lögner, anser jag.

Det finns säkert nån för den personen, men att lura sig till någons intresse kommer aldrig fungera.

Om man är en size queen så förstår jag att det kan vara störigt. Men vadå, hur liten är den? Och om du gillar honom i övrigt så går det kanske att ha överseende med? Om jag förstår dig rätt så är det ljugeriet i sig som är det största problemet och inte kukstorleken i sig?

Hur gick det hela till? Ni hade kontakt i flera veckor innan ni sågs så det måste ju ha funnits något form av intresse utöver kuken? Eller var den kontakten mestadels fokad på hans kuk och (förvanskade) dick pics? När ni till slut träffades och byxan åkte av så blev du besviken för att den i ditt tycke är för liten och för att han fört dig bakom ljuset?

Det är inget jag själv har råkat ut för. Kukstorlek har aldrig kommit på tal innan jag har träffat någon. Men jag är inte direkt någon size queen, även om stor givetvis är bättre än liten. Om inte annat för det visuella.

Bästa parametern för att sålla ut män med stor kuk är det s.k. storkukslugnet. Slår aldrig fel. Big dick energy. Funkar även vid nätdejting. BDE strålar genom skärmen så att säga.
Senast redigerad av empoisonne 2021-08-17 kl. 06:39.
Citera
2021-08-17, 07:12
Medlem
Hej IcyHeart , ska försöka ge dig så bra svar som möjligt på ja alla dina frågor gällande följande .. Men svaren är ju baserade på vad jag tänker runt det hela.

Vad är detta för sjuk trend?
Vet faktiskt inte hur jag ska svara på följande haha men någon hade väl postat en länk om treden , så information om det finns väl där.

Hur tänker en person som gör så här?
Det är nog från person till person men skulle gissa på allt från snusk chatta till att helt enkelt hoppas kvinnan ligger med han ändå eller faller för honom i alla fall.

Att det inte skall upptäckas?
Beroende på om personen väljer att träffa tjejen i frågan eller bara chattar. Men om man väljer och träffas då vet nog mannen att det kommer upptäckas.

Att kvinnan ska hålla tyst, fortsätta dejta personen och acceptera en sån här stor (no pun intended) lögn? Och nej, nåt sex blir det ju inte heller liksom…

Här tror jag nog det kan bli sex ändå i vissa fall, kanske inte från din sida då. Men går man ut och tar några dricker som första dejt sen hemmåt efter åt. Är det inte omöjligt att det blir sex. Speciellt om tjejen i frågan själv har ljugit eller använt filter på bilder sen tar man in alkohol i det hela. Där emot tror jag inte det kan bli mera dejter men engångs grejer. Då kvinnan lär inte vara tyst när hon märker följande eller så blir hon faktiskt tyst och ghostar honom.

vad tjänar personen ens på det?
Uppmärksamhet möjlighet till att våga träffa tjejer eventuellt chansen att få ett engångs ligg .

Ska man behöva räkna med sånt här framöver, är det helt enkelt den nya typen av dejting-bedrägeri som man får räkna med?

Beror väl på vad slut resultatet ger. Vet inte hur länge följande trend har varit. Men om det skulle öka chansen att få tillgång till sex. Är svaret väldigt enkelt ja. Skulle det där emot inte göra någon skillnad så kommer trenden dö ut eventuellt vara kvar för ja sex chatta med kvinnor online.

Hur ska man freda sig mot detta? Kräva att få fotobevis där organet mäts bredvid ett annat föremål, så man kan se äktheten? Det känns ju också som att man själv blir ”the weirdo” då…

Som du säger lär du nog få vara ett weirdo haha. Bara be om filmer bilder där det finns föremål att jämföra med eventuellt chatta via cam och då lär han inte hitta föremål som gör så hans kuk ser mycket större ut.

Har ni varit med om detta, är det vanligt i dejtingvärlden numera?

Jag är ju snubbe så råkar inte ut för följande då jag dras till kvinnor.
Citera
2021-08-17, 07:16
Medlem
Fatter inte heller hur de tänker och blir bara irriterad då deras lögner får oss vanliga välutrustade män att framstå som mindre.

Sedan så ska tjejer bara hålla käften när de gäller fusk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in