2021-08-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
re

Jo, det är nog ganska ofta så. Oavsett om det handlar om kukstorlek eller annat så tror jag att många inte lyssnar till sin intuition eftersom de så gärna vill träffa någon. Jag har både män och kvinnor i min närhet som har bortsett från, inte bara från intuitionen utan till och med, uppenbara röda flaggor för att de så gärna vill ha sällskap.

Det fetade. Jag håller med. 100%. Nu behöver man inte dra det så långt som giftermål (det är trots allt bara ett civilrättsligt avtal som reglerar egendom). Jag skulle säga att det är en grundläggande förutsättning för att överhuvudtaget ens ha en relation. Att det är någon man vill knulla med. Varför annars hålla på liksom?
.

Ska jag med anekdotisk bevisföring dra slutsater så är storkukade män lite mer avslappnade när man ligger. De två sämsta liggen jag har haft var båda ytterst mediokert utrustade och de pratade ofta om sin egen kuk (trots att inget fanns att prata om) och den ena av dem var fullständigt övertygad om att "det räckte med hans kuk". Alltså, han var ointresserad av oralsex. Det köper jag att man kan vara, alla gillar inte allt, men att all tillfredsställelse ska komma från kuken allena eftersom det är så "en man ligger med en kvinna" är en jävligt trist inställning.

Och den andre överkompenserade med att hela tiden bara vara dominant på ett konstigt sätt. Funkar inte för mig.

Män med stor kuk verkar inte känna sig som mindre män för att de ligger underst och switchar lite och tillfredsställer även på annat sätt. Min erfarenhet. De brukar heller inte prata så mycket om sin kuk och tror inte allt kretsar kring den.

Mycket intressant inlägg, verkligen! Tack för det. Finns mycket av det du skriver som jag gärna hade kommenterat på men ska ta fasta på en sak. Det fetade, nämligen att män med stor kuk är mer avslappnade med sex och inte har något emot att ligga underst. Tror att de har lättare att penetrerar en i ställningar som är trevligare för kvinnan. Dessutom är det trevligare med en välutrustad man om man har en stor rumpa, eftersom de kommer åt "the sweet spot" lättare.
Citera
2021-08-18, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
TS,
dejt hade ju ett par minus i sin personlighet/utseende så därför var uppenbarligen kukstorleken det som gjorde honom intressant, nu blev ju TS blåst på den karamellen, hon blev helt enkelt lurad på konfekten, därför denna idignation från hennes sida..

Ja, det har jag på koll men Jano verkade inte ha det.
Senast redigerad av --cory 2021-08-18 kl. 14:41.
Citera
2021-08-18, 15:18
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Mycket intressant inlägg, verkligen! Tack för det. Finns mycket av det du skriver som jag gärna hade kommenterat på men ska ta fasta på en sak. Det fetade, nämligen att män med stor kuk är mer avslappnade med sex och inte har något emot att ligga underst. Tror att de har lättare att penetrerar en i ställningar som är trevligare för kvinnan. Dessutom är det trevligare med en välutrustad man om man har en stor rumpa, eftersom de kommer åt "the sweet spot" lättare.

Jag har inte riktigt funderat över de sexualtekniska fördelarna med en stor kuk, men det ligger kanske något i det du säger. Men jag tänkte snarare på att män med stor kuk inte på samma sätt tvunget måste visa någon slags manlighet eller kukkompetens. De är inte så ängsliga i sin sexualitet så att säga. Även om de allra, allra flesta män för all del är väldigt prestationsinriktade när de ligger.

Det är som sagt min egna empiriska och högst anekdotiska evidens. Men ändå.
Citera
2021-08-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag har inte riktigt funderat över de sexualtekniska fördelarna med en stor kuk, men det ligger kanske något i det du säger. Men jag tänkte snarare på att män med stor kuk inte på samma sätt tvunget måste visa någon slags manlighet eller kukkompetens. De är inte så ängsliga i sin sexualitet så att säga. Även om de allra, allra flesta män för all del är väldigt prestationsinriktade när de ligger.

Det är som sagt min egna empiriska och högst anekdotiska evidens. Men ändå.

Jo absolut, som du säger handlar det mest om självkänslan och energin dessa välutrustade män utstrålar. Det är väl därför uttrycket "big Dick energy" finns .

Men jag kan säga att stor rumpa och liten kuk inte är något kul alls. 🤭
Senast redigerad av --cory 2021-08-18 kl. 15:28.
Citera
2021-08-18, 15:35
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Jo absolut, tror det handlar 99% om det jämfört med praktikaliteterna.

Men jag kan säga att stor rumpa och liten kuk inte är något kul alls. 🤭

Det finns faktiskt sexuella aktiviteter där stor kuk är en försvårande omständighet. Men det positiva väger över givetvis. Och ska man hålla sig till TS så förstår man ju att det finns snubbar som försöker luras och ge sken av att de har stor.

För några år sedan fick en av mina kompisar för sig att överviktiga män var hennes grej. Alltså, större män med tilltagen mage. En av dem hade rejäl bukfetma + liten kuk. Det var i princip inga ställningar som funkade. Absolut inte bakifrån. Inte ridning. Det var egentligen bara en konstig vinklad missionären som funkade.

Så. Stor mage + liten kuk måste vara det tråkigaste.
Citera
2021-08-18, 15:36
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Inte personligen men vänner har fått "hintar" som inte visat sig stämma.
Skälet torde vara att männen kallt räknar med att ingen kvinna är så "elak" att hon i skarpt läge drar på sig kläderna och tackar för sig. De flesta män hoppas nog på att när det gått så långt så kommer kvinnorna inte bry sig. Utifrån berättelserna har de flesta av kvinnorna i alla fall sympatilegat så försköningen av snoppstorlek verkar kunna löna sig.

Blä, vilket vidrigt agerande det är att vara så kallsint och beräknande. Som tur är så är jag absolut stark nog att avbryta mitt i avtagandet av kläderna, om sånt här uppdagas, gjort det förut och skulle till 100% göra det igen. Hoppas på att alla kvinnor börjar praktisera det tillvägagångssättet, så att det aldrig nånsin lönar sig för dessa manipulativa killar.

Det är ju inte ett dugg elakt att avbryta. Lika lite som det är elakt att skicka tillbaka en bänkskiva som skulle vara 200 cm men bara är 150 cm.

Kan inte vara kul för dessa killar heller efteråt, även om de lyckas ”lura till” sig ett ynka sorgligt samlag. Man får hoppas att de inte rör sig i samma kretsar som den lurade personen, eller bor i en mindre stad. Kan inte vara kul att bli känd som ”bedragaren”- ”Cockfishern” efteråt, bland den lurades vänner, osv. Word travels fast… karma. Osv.
Citera
2021-08-18, 15:58
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jano
Är kukstorlek en avgörande faktor för dig så borde det lättaste bara vara att använda bodycontact och välja ut de profiler med bilder där organet jämförs mot någonting somt t. Ex en linjal eller cola burk så du vet om det är en bra match för dig.

Ja det kanske är en idé. Dock får jag intrycket av att folk bara är ute efter rent sex där, vilket inte jag är. Men det kan ju finnas undantag förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Instrument bredvid en linjal PÅ dagstidning med dagens datum, tack (lol)

Hahaha. Just det med en dagstidning påminner mig om kidnappningsfilmer.. typ ”We need proof of life of the big cock..” Bra tips iofs!
Citera
2021-08-18, 16:08
Medlem
Många kvinnor gillar stora kukar och ibland är det helt avgörande om man ska få knulla. Jag har själv rätt stor erfarenhet av nätdejting och har i perioder varit öppen med att jag inte söker något seriöst utan bara vill ha lite kul. De flesta kvinnor söker seriöst och är tydliga med det och det kan vara svårt att få dem intresserade då de har mycket att välja på. Jag har haft bra framgång utan att skicka kukbilder men även blivit nobbad en massa gånger såklart. När jag märkt att det är kört så har jag ofta chansat och skickat en kukbild och skrivit något töntigt typ "kanske du gillar min kuk mer än mig?" Eller något liknande. Det lustiga är att jag vid flera tillfällen fått bra respons och blivit ombedd att skicka mer bilder och ofta har det slutat med att vi träffas och knullar. Så en stor kuk kan ibland vara helt avgörande om det ska bli sex eller inte. Däremot tror jag det är ovanligt att det är grundläggande för kvinnor för att inleda något seriöst. Det finns nog tio egenskaper som är viktigare på en sån lista.
Citera
2021-08-18, 22:11
Medlem
Janos avatar
Citat:
Alla normala människor förstår väl att man inte kan vara ihop med något baserat på kuken lika lite som en man enbart skulle välja kvinnan för hennes könsorgan.

Med det sagt så spelat helheten en roll och i den helheten ingår faktiskt hur mycket man tycket om sin mans kuk.
Och ett organ av det större slaget är uppenbarligen en väldigt viktig faktor för ts. Har aldrig påstått att könet skulle vara den enda anledningen att vara ihop med någon. Men är välutrustade män ett krav från ts sida så får hon väl aktivt söka upp de män som har den egenskapen och sen se om resten stämmer utöver det. Inte svårare än så.
Citera
2021-08-18, 22:15
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ja, det har jag på koll men Jano verkade inte ha det.
Visst fattar jag det din dryga lilla fitta.
Citera
2021-08-18, 22:46
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:

Ja knubbiga är tråkigare men mest för att dom inte kan rida ordentligt. Dom tappar förmågan efter +20kg tveksam om större kuk gör tjockisen mer rörlig i höfterna.
Citera
2021-08-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Ja knubbiga är tråkigare men mest för att dom inte kan rida ordentligt. Dom tappar förmågan efter +20kg tveksam om större kuk gör tjockisen mer rörlig i höfterna.

Syftar du på knubbiga män? Med liten kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in