2021-08-16, 23:31
Medlem
GormDenGamles avatar
Hur kommer man på tal om sin storlek före man har träffats?
Citera
2021-08-16, 23:35
Medlem
Nedomanskys avatar
Rent sagt rejält avtändade om jag skulle få den frågan, skulle aldrig dejta kvinnan i fråga. skulle heller aldrig komma på iden att marknadsföra mig med hjälp av min kukstorlek...

Vad fan är det för fel på folk nu för tiden..
Citera
2021-08-16, 23:37
Medlem
massuppfittarens avatar
Det kan vara såhär också!

Om en brud frågar om kukstorleken på Tinder så är hon med största sannolikhet en lättfotad kåtslyna eller hinkfittad dumhynda. I båda fallen långt ifrån flickvänsmaterial och alltså någon man kan ljuga lite för med gott samvete, om man är tillräckligt kåt. Då kommer vi tillbaka till vad jag tror är logiken bakom lurendrejeriet:

”Om jag väl får dejten/får hen till sängen, så löser det sig nog sen.”

Kuken ska ju som bekant ha sitt, kosta vad det kosta vill!
Citera
2021-08-16, 23:42
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren

Om en brud frågar om kukstorleken på Tinder så är hon med största sannolikhet en lättfotad kåtslyna eller hinkfittad dumhynda. I båda fallen långt ifrån flickvänsmaterial och alltså någon man kan ljuga lite för med gott samvete, om man är tillräckligt kåt. Då kommer vi tillbaka till vad jag tror är logiken bakom lurendrejeriet:

Märker att du gärna vill lägga skulden på kvinnan hela tiden ändå, mkt kvinnohat verkar det som.. det är säkert kvinnans fel, för att hon är en ”slyna” eller ”hynda”. (Wtf?)

Trots att det är mannen som ljuger, dvs begår felet.

Så man är slyna eller hynda om man önskar att folk talar sanning och inte är psykopater. Så jäkla tragiskt….
Citera
2021-08-16, 23:58
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Märker att du gärna vill lägga skulden på kvinnan hela tiden ändå, mkt kvinnohat verkar det som.. det är säkert kvinnans fel, för att hon är en ”slyna” eller ”hynda”. (Wtf?)

Trots att det är mannen som ljuger, dvs begår felet.

Så man är slyna eller hynda om man önskar att folk talar sanning och inte är psykopater. Så jäkla tragiskt….
Men herregud människa. Jag hatar alla idioter lika mycket, jag lovar. Jag tycker dock det är lite kul om killar börjat med detta och jag spekulerar i hur de tänker och varför. Det var väl därför du startade tråden va?

Mitt tips får bli att du lägger ner internetdejting, kåtar upp killen och grab him by the balls, så får du svaret. Låter det bättre?
Citera
2021-08-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Hur ska man freda sig mot detta? Kräva att få fotobevis där organet mäts bredvid ett annat föremål, så man kan se äktheten? Det känns ju också som att man själv blir ”the weirdo” då…

Och nej, jag behöver inga föreläsningar om att size doesn’t matter. För mig ligger attraktionen delvis i en ”stor kille”, så klart även andra saker räknas in. Men jag är helt enkelt inte intresserad av väldigt små, tyvärr. Vill inte slösa tid alls på de killarna.

Har ni varit med om detta, är det vanligt i dejtingvärlden numera?

(Om det ligger i fel forumdel så ursäkta, flytta gärna mod, men tyckte det berörde olika delar av dejting osv).

Har aldrig diskuterat storlek med någon dejt. Ingen har frågat. Skulle nån fråga skulle det inte kännas som en dejt, utan något annat.

Hur ska du freda dig från att bli besviken över att killar överdriver sin storlek?? Jag vet inte...Genom att inte prata om det kanske? Annars får du väl ge instruktioner hur mätning, fotografering och bevisföring i allmänhet ska ske och vad som är minimum. Men bilden kan ju ändå vara någon annans snopp. Ha lite distans till det här och gå vidare med ditt liv.
Citera
2021-08-17, 00:09
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Men herregud människa. Jag hatar alla idioter lika mycket, jag lovar. Jag tycker dock det är lite kul om killar börjat med detta och jag spekulerar i hur de tänker och varför. Det var väl därför du startade tråden va?

Mitt tips får bli att du lägger ner internetdejting, kåtar upp killen och grab him by the balls, så får du svaret. Låter det bättre?

Ja, jag tyckte ju inte det var särdeles kul att han slösade bort flera veckor av min tid med en lögn… men men. What’s Done is done.

Nej jag förstår att internetdejting är långt ifrån idealt och jag kikar väl på andra ställen med ibland. Men det är ju lite så att det känns som om internetdejting är mer praktiskt, tidsmässigt liksom. Men ja, jag får väl vara ändå mer extremt selektiv nu, med vilka jag träffar. Tråkigt men sant! Lesson learned.
Citera
2021-08-17, 00:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Allting med kvinnor är fejk så det där förstod vi män vid typ 12 när vi märkte att bruden proppat bhn full med papper.

Aldrig hört talas om cockfishing men det är kanske naturligt som heterosexuell man men i vilket fall så har jag hört det där om längd också. Snubbar som är 1.67 ljuger och säger 1.75 på dejtingsajten men så är kvinnan precis i mitten där och hans lögn avslöjas direkt. Konstigt att ljuga om något som kommer avslöjas kan jag tycka men tror inte problemet är så utbrett att du behöver oroa dig ts. Ingen tar dickpics i dålig vinkel eller slak men lägga på 8 cm i något filter eller vad dom nu gjort känns väldigt märkligt. Frågar kvinnan om en bild på min kuk så får hon den och frågar hon om storlek får hon längd och omkrets med men problemet för size queens är ju att det direkt ger vibbar till väldigt slapp fitta så var lite försiktig med att vara allt för frågvis ts.
Citera
2021-08-17, 00:12
Medlem
massuppfittarens avatar
Blev tvungen att googla på det haha

”The best way to spot a cockfish is to check for any signs of obvious photo editing. That might mean blurring, distorted lines, or odd angles.

You can also video call with them, which has the added bonus of making your sexting more spicy.”

https://metro.co.uk/2019/09/26/cockfishing-also-known-catcocking-can-spot-10813062/
Citera
2021-08-17, 00:17
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Blev tvungen att googla på det haha

”The best way to spot a cockfish is to check for any signs of obvious photo editing. That might mean blurring, distorted lines, or odd angles.

You can also video call with them, which has the added bonus of making your sexting more spicy.”

https://metro.co.uk/2019/09/26/cockfishing-also-known-catcocking-can-spot-10813062/

Ja jag sa ju det, it’s a real thing! Som tydligen har kommit på sistone. Blä och fy. Som att inte dejtingprocessen är nog trist och tidskrävande, i sig. 😂 Ja ja förhoppningsvis är det väl relativt ovanligt fenomen i Sverige, hoppas jag, i alla fall på den här extrema nivån.
Citera
2021-08-17, 00:18
Medlem
Citat:

Snygg victim blaming.
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
skulle heller aldrig komma på iden att marknadsföra mig med hjälp av min kukstorlek...

Vad fan är det för fel på folk nu för tiden..
Har man en liten snopp så finns det ingenting att marknadsföra. Hade du haft en stor så hade du marknadsfört skiten ur den.
Citera
2021-08-17, 00:29
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Snygg victim blaming.

Har man en liten snopp så finns det ingenting att marknadsföra. Hade du haft en stor så hade du marknadsfört skiten ur den.

Ja det stämmer! De som har stor verkar gärna ta tillfället i akt och ”råka” nämna det, osv. Det blir helt klart ett sätt att marknadsföra sig, i alla fall för många. Synd då att det kan bjuda in till att vissa kör denna ”falska marknadsföring”, som alltid kommer upptäckas till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in