2021-08-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Har det inte att göra att han gillar killar också? Skulle inte kunna tänka mig många brudar gillar att hav en bög till pojkvän.

Du borde nog kolla upp vad bisexuell betyder.
2021-08-17, 00:52
Medlem
otellos avatar
Då fick dom in lite klimatsnack också, perfekt. Dom inser inte det skrattretande i hur dom samtidigt skryter om sina "tusen resor".
2021-08-17, 01:05
Bannlyst
Det första jag tänkte var 'var det faktiskt någon som undrade om deras förhållande?', följt av 'skulle någon ägna mer än 1 sekund åt detta och missa nyheter om 'klimatet och kabul'? är detta också ett av betners 'roliga' skämt?'

Så är det väl, när man är 'vänster-ikon', att man delar hela sitt liv på nätet för att det är hur man håller sig 'relevant', speciellt när 'skämten' inte längre är 'roliga' på grund av att de förväntade ryggdunkningarna från vänster-anhängare som automatiskt gillar alla andra som hatar allt icke-PK inte längre dyker upp till hans shower, då han är en white-male och inte förtjänar uppmärksamhet även om han försökte låtsas vara 'bisexuell' för att fortsätta tjäna pengar.
2021-08-17, 01:12
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Var snälla mot henne annars får ni med mig att göra.
Vilken ärketönt han är!
2021-08-17, 02:31
Medlem
Det är väl ganska uppenbart att hela Instagraminlägget är ett stort skämt,ingen kan vara så självgod och pretentiös.
2021-08-17, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tusen resor, ja det är säkert bra för klimatet som de "bryr sig så mycket om". Jävla patetiska Södermalmshycklare.
Haha ja va fan dom har ju orsakat global warming iaf med deras överklass resandet. 4-5 flighter / år säkert. Men kul att dom har rätt åsikter.
Jag har också rest men fattar ju iaf vad det har inneburit.
2021-08-17, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Lägga in en brasklapp om Afghanistan när man skiljer sig på Instagram.

Ja det säger ju en del om hur viktig man känner sig i nyhetsflödet och i världen. 🤣

Haha tänkte precis på det med.

Vad har man för grandios självbild när man tror att sin separation ens kommer ta någon som helst uppmärksamhet ifrån det...

Som mest nån kort artikel i tidningen skriven av nån praktikant som ordagrant skriver av inlägget som ett tråd på Flashback om att Betner tappat kuken eller blivig bög.

Ev. någon humortråd också, typ "Roliga orsaker till varför Betner blev dumpad"

Ps. Vilken jävla stor mun hon har...undra om det blir Gambia nästa för henne för att fylla den...ds.
Senast redigerad av Stegbil 2021-08-17 kl. 02:58.
2021-08-17, 03:00
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är verkligen till att göra sig märkvärdig när man tar upp Afghanistan i ett inlägg om sin skilsmässa. Vilka tror de att de är egentligen?
Och klimatet. Glöm inte klimatet!

Allt hänger på att Betnér med ex bryr sig om dessa frågor
2021-08-17, 04:21
Medlem
HGs avatar
Helt otroligt att detta anses som en nyhet och får utrymme.

Ännu värre är det med människor som bryr sig om händelsen.
2021-08-17, 05:32
Medlem
UndeadNinjas avatar
Jag var helt säker på att Betner var homosexuell. Absolut inget illa menat med det utan det bara var något jag hade fått för mig av någon anledning. Åtminstone att han dejtade både män och kvinnor.

Iaf, tack så mycket men vi varken behöver eller vill att de här två människorna löser klimatkrisen eller situationen i Afghanistan.

Jag vill inte vara elak men jag tror inte att dessa två människor har någon som helst kunskap för att lösa klimatkrisen och när det gäller Afghanistan så har jag en känsla av att det de vill är att alla afghaner som kan komma hit ska komma hit men det är redan överbelastat som det är nu i Sverige och då går det inte att sitta där uppe i sitt slott och kräva att folket utanför murarna ska behöva ta ännu mer "ansvar" för att folket i slottet vill känna sig goda och rulla runt i sin egen förträfflighet.
2021-08-17, 05:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Och klimatet. Glöm inte klimatet!

Allt hänger på att Betnér med ex bryr sig om dessa frågor

Exakt. Att folk skjuts och våldtas på hemmaplan på ett sätt vi aldrig sett i modern tid förut är dock småpotatis i deras värld eftersom det inte finns några flashiga mediala poäng att hämta där. Bättre då att spela säkert med klimatet, Afghanistan och genomrasistiske svenne. Här gräver vi guld minsann!!
2021-08-17, 06:22
Medlem
dragan-shitfuckers avatar
Lite skadeglad för att han får sitta ensam och dra i sin lilla allt slappare veke hemma i mörkret men samtidigt är det som sagt oroande vad kräket tar sig till.

Lock up your daughters!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in