Jag har en fundering angående detta virus, någon här kanske kan hjälpa mig med svaret.
Sen covid upptäcktes har jag endast blivit rejält sjuk 1 gång och det var alldeles i början av denna enorma hysteri om det. Jag har tagit antikropps test två gånger men bägge gångerna har visat att jag ej har antikroppar.
Jag har fortsatt levt mitt liv som vanligt käkat lite mer vitaminer än vanligt för jag har hört att det ska vara bra. Men varit på gruppträningar inom kampsporten och ptja levt i princip som vanligt med undantag att jag inte varit utomlands.
Folk på klubben jag tränat på har fått positiva covid svar att dem har haft bekräftat covid väldigt många. Även folk jag varit nära in på träningarna då har dem i princip andats en i ansiktet och svettats över en överallt.
Så min fundering är varför får jag aldrig corona?

vet att det är väl inget man vill ha men jag förstår helt ärligt inte hur jag lyckas ducka Coronan så mycket eller kan man vara immun på något sätt utan att man vet om det?
Och är ej så sugen på att ta något vaccin möjligen om några år, men min fundering är iaf kan man vara immun på något sätt utan att man vet om det.