Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
I nebido sammanhang känns ju 500 mg e5d väldogt mycket tycker jag hehe
Många kör liksom 600 mg e60d 😛
Han kanske kör Sports TRT? Spelar då ingen roll hur mycket man sätter. Det är Rich Pianas 5%, Whatever It Takes som gäller.
Varför sätta så sällan om man sätter så pass mycket? Ju större veckodos ju oftare sätter man. 500mg e5d = 700mg vecka. Är så mycket bättre sätta 100mg varje dag = 700mg. Eller 200mg varannan dag = 700mg vecka.
Men kör man så här. Så kan man inte sätta med jättenålar. Det är insulinnålar som gäller. Man förlorar för mycket i nålen annars. Om man inte trycker med lite extra luft varje gång. Med en insulinnål går inte en droppe till spillo.