Citat:
Ursprungligen postat av
Frisedeln
Nej, jag "står inte ut" med en hårig fitta! Det går inte... Föredrar en helt slät liten sak, mycket sötare tycker jag. På alla sätt!
Okej, helt okej att ha det som preferens. Var och en måste gå på vad som är mest tilltalande såklart.
Ungefär i vilken ålder är du, yngre än 30?
Har fått intrycket från olika kontaktsidor, att många män kan vara okej med både behåring och utan hår, men att det är rätt vanligt att en del tycker att det är extra "porrigt" med helrakat, därav frågan. Och att en del yngre, verkar vara lite less på helrakat, och det är lite intressant tycker jag.