2021-08-14, 19:00
Medlem
Undrar hur vanligt det är bland män från 30 år och uppåt, att man "står ut" med hårig fitta, och gärna slickar den om man tänder på kvinnan den sitter på, men ändå kan uppskatta om den är rakad ibland?
Att man är typ allätare, men går igång lite extra när det är rakat?
Citera
2021-08-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Undrar hur vanligt det är bland män från 30 år och uppåt, att man "står ut" med hårig fitta, och gärna slickar den om man tänder på kvinnan den sitter på, men ändå kan uppskatta om den är rakad ibland?

Nej, jag "står inte ut" med en hårig fitta! Det går inte... Föredrar en helt slät liten sak, mycket sötare tycker jag. På alla sätt!
Citera
2021-08-14, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Nej, jag "står inte ut" med en hårig fitta! Det går inte... Föredrar en helt slät liten sak, mycket sötare tycker jag. På alla sätt!

Okej, helt okej att ha det som preferens. Var och en måste gå på vad som är mest tilltalande såklart.
Ungefär i vilken ålder är du, yngre än 30?

Har fått intrycket från olika kontaktsidor, att många män kan vara okej med både behåring och utan hår, men att det är rätt vanligt att en del tycker att det är extra "porrigt" med helrakat, därav frågan. Och att en del yngre, verkar vara lite less på helrakat, och det är lite intressant tycker jag.
Citera
2021-08-14, 23:22
Medlem
Citat:
Okej, helt okej att ha det som preferens. Var och en måste gå på vad som är mest tilltalande såklart.
Ungefär i vilken ålder är du, yngre än 30?

Har fått intrycket från olika kontaktsidor, att många män kan vara okej med både behåring och utan hår, men att det är rätt vanligt att en del tycker att det är extra "porrigt" med helrakat, därav frågan. Och att en del yngre, verkar vara lite less på helrakat, och det är lite intressant tycker jag.

Jag är äldre än 30.
Men jag undrar hur man kan finna det attraktivt med en hårig buske som ju mest är i vägen för vad än man tänkt sig hitta på... nix helt slätt ska det va´

Over and out
Citera
2021-08-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Jag är äldre än 30.
Men jag undrar hur man kan finna det attraktivt med en hårig buske som ju mest är i vägen för vad än man tänkt sig hitta på... nix helt slätt ska det va´

Over and out

Okej.

Vet inte, en vana från då man var ung och inte så många kvinnor trimmade eller rakade?
Det gick ju bra då också att göra allt som man gör idag, men kan bara prata utifrån egen erfarenhet som kvinna som inte gillar riktigt det här med helrakat. Men jag förstår och respekterar att man har olika preferenser, och tycker att det är fascinerande att en del unga män, kring 30, tycks tända på lite hår, då dom kanske är mätta på att nästan alla i deras ålder är helrakade?
Citera
2021-08-15, 07:39
Medlem
Citat:

Är lite över 40 och gillar era buskar, tjejer.
Har absolut ingenting emot, tvärtom.
Slickar gärna.
Är jag med en tjej som rakar sig-okej…
Vi alla har olika preferenser.
Är själv orakad.
Hälsn.
Citera
2021-08-15, 14:22
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:

För min del så föredrar jag en orakad fitta, är lite mer spännande och triggande. Går inte igång på helrakat riktigt, men visst vill hon gärna vara rakad så får man väl leva med det. Men skulle inte bli lika upphetsad som med en hårig.
Citera
2021-08-15, 14:31
Medlem
swebarbs avatar
klart rakat är att föredra om man ska leka och pilla på den.

Citera
2021-08-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
För min del så föredrar jag en orakad fitta, är lite mer spännande och triggande. Går inte igång på helrakat riktigt, men visst vill hon gärna vara rakad så får man väl leva med det. Men skulle inte bli lika upphetsad som med en hårig.

Som jag tänkte, att det är lite blandat

Turen är ju, att man lär förmodligen kunna hitta den typ man söker om det är viktigt för en.För mig känns det faktiskt mera naturligt om mannen inte rakar sig kring könet, men det är inget som stör mig ifall han har gjort det.
Frågan är om du är ungefär samma generation som mig, typ 70-talare, eller dom du bara har den preferensen ändå?
Citera
2021-08-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420istheonlyhope
ja hårig fitta är riktigt avtändande.. Äckligt!

...men ingen har frågat dom kvinnor du varit med vad dom tycker om din håriga röv. (?).
Citera
2021-08-15, 16:34
Medlem
ppung1s avatar
Rakad fitta är helt klart bäst 😜
Citera
2021-08-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppung1
Rakad fitta är helt klart bäst 😜

På vilket sätt är rakad bäst? Utseende, känsla, frånvaro av hår eller vad konkret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in