2021-08-09, 10:48
Bannlyst
Erling Hååland... ?

Bara namnet tyder som en nära vän till dig!
Senast redigerad av Bensindriven 2021-08-09 kl. 10:53.
Citera
2021-08-09, 11:03
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det var inte mer alltså? Kändes som att det skulle vara fler.

Det faktum att Bayern snodde BVB:s tre största stjärnor, Lewandowski, Hummels och Götze, och gjorde det samtidigt - och efter det att BVB snuvat Bayern på två raka ligatitlar - kan ha bidragit till att folk fick det intrycket För övrigt är det stor skillnad, menar jag, på att "sno" talangfulla juniorer från en klubb - Dortmunds specialitet - och att värva färdiga stjärnor från en konkurrentklubb - Bayerns specialitet.
Citera
2021-08-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det var inte mer alltså? Kändes som att det skulle vara fler.
Nopp. Det är mest en otroligt utdaterad story som många "outsiders" fortfarande tror på. Samma med att "Bayern köper upp ligan" när BVB gör det väldigt mycket mer på senare år.

Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Även om de nu är ett tag sedan Bayern högg på en Dortmund spelare..men kan sätta min högra kula,finns de nån chans Bayern kan få Haaland från Dortmund nästa säsong,så kommer de göra allt.
Men,jag tror aldrig Bayern kommer betala de pengar raiola kommer vilja ha i lön till sin klient,samt arvoden till raiola,känns inte som når Bayern kommer göra..
De vore ju amatörer om de inte försökte. De va inte riktigt de jag sa något om haha.

Med det sagt, Haaland kommer vilja gå till PL eller Real. Och han har varit väldigt vokal med hur mycket han gillar Dortmund osv så de kommer nog påverka lite med.

Sen får man se hur de är med Lewa med. Han slog nyss ett otroligt rekord och borde fått Balon d'or. Tveksamt på att han lämnar Bayern redan nästa sommar, om han inte själv väljer att testa något nytt eller liknande. Vilket jag har svårt att se han göra. Och jag ser inga chanser på att Bayern har både Lewa och Haaland.

Haaland till Bayern är en av de minst troliga alternativen, av de möjliga alternativen.
Citera
2021-08-09, 19:28
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Problemet för Haaland är att han inte har många alternativ egentligen. Inte mycket kommer hända under ett år. Real och Barca kommer fortfarande gå på knäna ekonomiskt. Serie a går på knäna ekonomiskt också. PSG spränger sin ekonomi med Messi. Chelsea värvar Lukaku för 100 m pund och kommer såklart inte köpa ny striker på bra länge. Då är det ju bara City kvar, förutsatt att dom inte värvar Kane.

Bayern som mer kunniga kring Munchen och Tysk fotboll här säger mindre troligt alternativ.

Det är då City om dom inte köper Kane, alternativt att Perez lyckas mygla sig till något från spanska banker och stat och satsar på Haaland som stjärna nu när Mbappe kanske skriver nytt för att spela med Messi.
Citera
2021-08-09, 19:35
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Problemet för Haaland är att han inte har många alternativ egentligen. Inte mycket kommer hända under ett år. Real och Barca kommer fortfarande gå på knäna ekonomiskt. Serie a går på knäna ekonomiskt också. PSG spränger sin ekonomi med Messi. Chelsea värvar Lukaku för 100 m pund och kommer såklart inte köpa ny striker på bra länge. Då är det ju bara City kvar, förutsatt att dom inte värvar Kane.

Bayern som mer kunniga kring Munchen och Tysk fotboll här säger mindre troligt alternativ.

Det är då City om dom inte köper Kane, alternativt att Perez lyckas mygla sig till något från spanska banker och stat och satsar på Haaland som stjärna nu när Mbappe kanske skriver nytt för att spela med Messi.

Du glömmer Man Utd med tanke på att Cavani säkert lämnar
Citera
2021-08-13, 13:30
Medlem
Förvånar mig inte om det blir PSG,få spela med Neymar och Messi väger nog tungt,plus pengarna PSG kan erbjuda,
Citera
2021-08-14, 19:29
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vilket djur han blivit. Så kraftfull och beslutsam. Fysiskt praktmonster.
Citera
2021-08-14, 20:05
Medlem
20 minuter kvar. 2 mål och 3 assists. Jävla monster.
Citera
2021-08-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
😱😱😱
Citera
2021-08-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Förvånar mig inte om det blir PSG,få spela med Neymar och Messi väger nog tungt,plus pengarna PSG kan erbjuda,
Uber eats ligue? Why bother 😏

Manchester United eller Manchester City.

Kanskje Real Madrid.
Citera
2021-08-14, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Uber eats ligue? Why bother 😏

Manchester United eller Manchester City.

Kanskje Real Madrid.
Svårt se united kunna erbjuda den lön som kommer krävas..
Citera
2021-08-14, 20:14
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Så på de inledande två (!) tävlingsmatcherna Dortmund spelat så har han gjort 5 mål och 3 assist. Det är ju ganska hyfsat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in