Citat:
Ursprungligen postat av
Scamp
Det var inte mer alltså? Kändes som att det skulle vara fler.
Nopp. Det är mest en otroligt utdaterad story som många "outsiders" fortfarande tror på. Samma med att "Bayern köper upp ligan" när BVB gör det väldigt mycket mer på senare år.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Även om de nu är ett tag sedan Bayern högg på en Dortmund spelare..men kan sätta min högra kula,finns de nån chans Bayern kan få Haaland från Dortmund nästa säsong,så kommer de göra allt.
Men,jag tror aldrig Bayern kommer betala de pengar raiola kommer vilja ha i lön till sin klient,samt arvoden till raiola,känns inte som når Bayern kommer göra..
De vore ju amatörer om de inte försökte. De va inte riktigt de jag sa något om haha.
Med det sagt, Haaland kommer vilja gå till PL eller Real. Och han har varit väldigt vokal med hur mycket han gillar Dortmund osv så de kommer nog påverka lite med.
Sen får man se hur de är med Lewa med. Han slog nyss ett otroligt rekord och borde fått Balon d'or. Tveksamt på att han lämnar Bayern redan nästa sommar, om han inte själv väljer att testa något nytt eller liknande. Vilket jag har svårt att se han göra. Och jag ser inga chanser på att Bayern har både Lewa och Haaland.
Haaland till Bayern är en av de minst troliga alternativen, av de möjliga alternativen.