Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
Du läser vad du själv vill, Vart i mitt inlägg skrev jag att Chelsea var populärast i London?
The sun eller daily mail, lol. Som sagt fortsätt, du bidrar med roliga inlägg här mr 100%.
Kniper Arsenal en champions league plats denna säsong? Kommer ni ha kvar Laca eller väljer han Roma?
// PoK
Nope. Skillnaden mellan mig och dig är, att jag alltid baserar mina inlägg/kommentarer på fakta, medans du enbart skriver utifrån magkänslan och egna antaganden. Du vet, det är alltid bättre att ha fakta på bordet innan man väljer att öppna käften. Du ger mig alltid ett bra skratt med dina konstanta faktafel.
Skrev jag att du hävdade att Chelsea är den mest populära FC:n i London? Däremot så påstog Mr. Kebab att Chelsea är London’s största fotbollsklubb, då tog jag och korrigerade dig (igen) och förklarade i samma slängen att Arsenal är både den största samt den mest populära klubben i London.
Huruvida Arsenal tar en top 4 plats eller inte är svårt att säga, men jag är ganska så övertygad om att vi hamnar ett ställe mellan 3-6 på tabellen. Vad gäller Laca, så ser det ut som att han stannar i NLD.
Now, i’m heading to work..