2021-08-12, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vart har du hört att ESR skulle säljas? Från din granne?
Från hans familj.
Känner hans pappa.
Citera
2021-08-12, 19:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Klart du är lilla gubben, du har rätt i allt och vi ska inte höja rösterna så du blir obekväm.

Varför har arsenal de dyraste biljetterna i ligan? Det är ju lite komiskt med tanke på deras ... situation.

// PoK
Som sagt, jag har alltid fakta på bordet innan jag väljer att skriva ngt öht. Hur många ”diskussioner” är det inte där jag har jag utklassat dig med fakta?
Citera
2021-08-12, 19:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Kräva något av andra som du själv inte ger? Du inser att alla dina argument du brukar ge fungerar lika bra åt andra hållet också.

Du bryr dig ju ändå inte vad andra skriver så nej. Nog om detta som ingen vill se.
Vad kan jag bidra med i den här saken? Jag har inte hört nånstans att Arsenal funderar på att sälja ESR, därför så blir man nyfiken - särskilt eftersom att man inte hitta några källor om ämnet på Google.com/search.

Men om du inte visste det, så signade ESR en förlängning med Arsenal bara för ett par veckor sedan.
Citera
2021-08-12, 19:51
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Vart har du hört att ESR skulle säljas? Från din granne?

Från din son, du vet han som skäms över att ha dig som far.
Citera
2021-08-12, 19:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Från din son, du vet han som skäms över att ha dig som far.
Aha, Ok.

Men jag håller numera en saklig, vänlig ton.
Citera
2021-08-12, 20:35
Medlem
24h kvar t seriestart.

Brentford-arsenal 2-0
Citera
2021-08-12, 20:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
24h kvar t seriestart.

Brentford-arsenal 2-0

Nice

Tror på 2-1
Citera
2021-08-12, 20:49
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Men om du inte visste det, så signade ESR en förlängning med Arsenal bara för ett par veckor sedan.
Tack! Jag hade inte en aning...

Citat:
förlängde sedan kontraktet och fick nummer 10

Lätt att missa saker ibland.
Citera
2021-08-12, 20:55
Moderator
zanteras avatar
Inte för att blanda mig in i en diskussion som känns meningslös nu men innan ESR förlängde så var ju Aston Villa inblandade och budade väl 2 (?) gånger på honom. Minns definitivt att det var mycket snack kring ESR då med tanke på att han inte förlängt, det kändes utdraget samt att Villa kom in med bud och verkade seriösa. Man måste ju kunna separara på att någon säger "det var snack om en försäljning" och "klubben ville sälja honom". Det är möjligt att Aston Villa hade kunnat buda det dubbla och Arsenal ändå hade tackat nej, det är också fullt möjligt att ESR själv aldrig övervägde en transfer, men det ändrar ju inte situationen att det snackades kring det scenariot.
Citera
2021-08-12, 21:08
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Som sagt, jag har alltid fakta på bordet innan jag väljer att skriva ngt öht. Hur många ”diskussioner” är det inte där jag har jag utklassat dig med fakta?

Typ ingen. Undrar egentligen vad du knarkar då du är bland de absolut största trollen och bär krona för att vara den mest patetiska person utav denna del av forumet. Men knarka på, det är ju ändå ganska underhållande det du gör.

Din fakta består utav ''jag VET men tänker inte visa en källa, det får du söka upp själv''. Och när alla andra här slänger fram källor ''NEJ DET DÄR ÄR INGEN SÄKER KÄLLA, NEJ DET DÄR STÄMMER!!!111'' ovs hur säkra källorna är. Som sagt, knark är najs?

, Lukaku klar för chelsa. Skrev på för fem år. Största klubben i London blev farligare nu.

// PoK
Citera
2021-08-12, 21:08
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Inte för att blanda mig in i en diskussion som känns meningslös nu men innan ESR förlängde så var ju Aston Villa inblandade och budade väl 2 (?) gånger på honom. Minns definitivt att det var mycket snack kring ESR då med tanke på att han inte förlängt, det kändes utdraget samt att Villa kom in med bud och verkade seriösa. Man måste ju kunna separara på att någon säger "det var snack om en försäljning" och "klubben ville sälja honom". Det är möjligt att Aston Villa hade kunnat buda det dubbla och Arsenal ändå hade tackat nej, det är också fullt möjligt att ESR själv aldrig övervägde en transfer, men det ändrar ju inte situationen att det snackades kring det scenariot.

Glöm inte möjligheten att agenten hittade på allt för att förbättra förhandlingsläget för ESR.

Roligt med allt intresse kring Arsenal, Saka och ESR. Har ni sett när Ian Wright möter grabbarna? Ian Wright gick i samma skola som pappan (Les) till ESR.

https://www.youtube.com/watch?v=sB-qnCgIpxc

Bonus: https://www.facebook.com/BBCSport/videos/ian-wright-knows-emile-smith-rowes-dad/194537755696726/
Citera
2021-08-12, 21:14
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Haha dagens skratt.
Arsenal har alltså dubbelt så dyra jämfört med United.

Arsenal tar alltså så högt å så har de ej råd med maskot.

Världens största klubb är de med enligt generalen

United drar mer publik men Arsenal kör på med att kosta £359 mer. Storhets vansinne. Men fan någon måste ju betala för att ha kvar Özil på läktaren och dra ett nytt kontrakt till Auba. Med den summan för biljetter och att man är ''englands bästa,populäraste'' klubb känns det konstigt att man behövde ta ett stort banklån. Visserligen har man betalat tillbaka det men dom snackar om att Tottenham behöver låna pengar... Lol?

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in