• 1
  • 2
2021-08-13, 04:05
Medlem
Jag har drömt och fantiserat om att få slicka en snygg och sexig kvinnas fitta till orgasm, och att min kille får stå och kolla på.
Hur hade ni, killar, reagerat på en sån önskan ifrån din partner!? Hade du gått igång på det? Höra en annan tjej än din egen stöna. Det måste ju vara en jävla sexig upplevelse som man som kille måste gå igång på efter att det har hänt, och det måste ju vara något som gör dig stenhård av att fantisera om?

Hur tar man upp det här med sin kille, och hur hittar man en frivillig tjej som bara vill få fittan slickad till orgasm av en tjej och som tillåter en manlig åskådare som bara får titta och möjligtvis runka ? 😉

Har fantiserat om att få slicka, och låta han titta på och tillfredsställa sig själv, och i smyg göra en röstinspelning med hennes stön, som jag sedan eggar min kille med senare
Senast redigerad av Holabandolan 2021-08-13 kl. 04:07.
Citera
2021-08-13, 04:07
Hur hade du resonerat ifall din kille ville suga en annan man till utlösning framför dig? En sexig upplevelse?
Citera
2021-08-13, 04:08
Medlem
Wallahabibiis avatar
Låter riktigt hett. Hade lätt gått med på det.
Citera
2021-08-13, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Hur hade du resonerat ifall din kille ville suga en annan man till utlösning framför dig? En sexig upplevelse?

Fast nä, det upplever jag inte alls som samma sak. Det är ju betydligt vanligare med lesbisk porr än med gay-porr...
Citera
2021-08-13, 04:10
Citat:
Ursprungligen postat av Holabandolan
Fast nä, det upplever jag inte alls som samma sak. Det är ju betydligt vanligare med lesbisk porr än med gay-porr...
Jaså, det är inte samma sak? För det är ovanligare? Mindre socialt accepterat, kanske?

För det är ju exakt samma sak; en homosexuell handling framför sin partner som tittar på.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2021-08-13 kl. 04:13.
Citera
2021-08-13, 04:14
Medlem
Mobscenes avatar
Och du vill få tips från flashbackare som tittar på porr hela dagarna. Du är en självisk idiot. Låt grabben få vara med på en dubbelmacka!
Citera
2021-08-13, 04:14
Medlem
Citat:
Jag har drömt och fantiserat om att få slicka en snygg och sexig kvinnas fitta till orgasm, och att min kille får stå och kolla på.
Hur hade ni, killar, reagerat på en sån önskan ifrån din partner!? Hade du gått igång på det? Höra en annan tjej än din egen stöna. Det måste ju vara en jävla sexig upplevelse som man som kille måste gå igång på efter att det har hänt, och det måste ju vara något som gör dig stenhård av att fantisera om?

Hur tar man upp det här med sin kille, och hur hittar man en frivillig tjej som bara vill få fittan slickad till orgasm av en tjej och som tillåter en manlig åskådare som bara får titta och möjligtvis runka ? 😉

Har fantiserat om att få slicka, och låta han titta på och tillfredsställa sig själv, och i smyg göra en röstinspelning med hennes stön, som jag sedan eggar min kille med senare

Förlåt, men detta är inte så normalt. Jag tror det kan ta skada på eran relation om du tänkte ha en långvarig och seriös relation med giftemål o barn osv. Tänk på det. Annars gör det om du tycker det är Kul
Citera
2021-08-13, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonsaft2003
Förlåt, men detta är inte så normalt. Jag tror det kan ta skada på eran relation om du tänkte ha en långvarig och seriös relation med giftemål o barn osv. Tänk på det. Annars gör det om du tycker det är Kul

Vi, har barn och har varit ett par i 15 år. Det senaste året har vårt sexliv gått från disträ till helt underbart, just för att vi har provat nya saker
Citera
2021-08-13, 04:27
Medlem
Citat:

Varför inte? Din kille kommer säkert uppskatta det! 👍🙂
Citera
2021-08-13, 04:29
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
Vi, har barn och har varit ett par i 15 år. Det senaste året har vårt sexliv gått från disträ till helt underbart, just för att vi har provat nya saker

Lyssna inte på alla konservativa tråkmånsar, berätta om dina fantasier och kör hårt. Tråkigt vaniljesex är sorgligt.
Citera
2021-08-13, 04:40
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Ni verkar stadiga som partners, då kan man verkligen testa nya saker utan att riskera förhållandet i stort, jag säger : kör !

Vet inte hur du skulle komma i kontakt med någon tjej som vill bli slickad, kanske någon längre bort i vänkretsen... finns ju å andra sidan så mycket appar i dag för att hitta sexpartners. Jag har också ett långt förhållande, barn, och sista året riktigt bra sexliv, min fru fantiserar om en extra kuk och rent sexuellt skulle det vara ok för mig.
Citera
2021-08-13, 08:11
Medlem
Citat:

Vad menar du med nya saker?
Är det att ha sex med andra som är det nya? Förstår inte riktigt hur ert gemensamma sexliv blir bättre av att du har sex med någon annan.
Sätt på en P-rulle så kan din man titta på den innan ni har sex.

Ännu hetare vore det ju om din man skulle få lapa fittan o du titta på. Höra din man göra så att en annan tjej stönar. Det vore väl häftigt?

Kan folk inte bara hålla sig till sin partner i dagens samhälle? Vad är det för fel på folk?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in