Citat:
Ursprungligen postat av
Holabandolan
Jag har drömt och fantiserat om att få slicka en snygg och sexig kvinnas fitta till orgasm, och att min kille får stå och kolla på.
Hur hade ni, killar, reagerat på en sån önskan ifrån din partner!? Hade du gått igång på det? Höra en annan tjej än din egen stöna. Det måste ju vara en jävla sexig upplevelse som man som kille måste gå igång på efter att det har hänt, och det måste ju vara något som gör dig stenhård av att fantisera om?
Jag hade reagerat positivt på det. Tyvärr är inte min tjej bisexuell.
Sist och slutligen handlar det ju bara om vad din kille går igång på men det är ju inte en ovanlig fantasi bland män att tända på att titta på tjejer som har sex. Eller att se sin partner med någon annan för den delen också.
Hade du skrivit att du vill att din kille tittar på medan du har sex med en häst hade det ju varit en annan situation. Att gilla djursex är ovanligt men som sagt många killar går ju igång på tjejsex så det är ju inget långskott att din kille kanske gör det. Oddsen är på din sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
Holabandolan
Vi, har barn och har varit ett par i 15 år. Det senaste året har vårt sexliv gått från disträ till helt underbart, just för att vi har provat nya saker
Citat:
Ursprungligen postat av
Holabandolan
Hur tar man upp det här med sin kille,
Har ert ”sexliv gått från disträ till helt underbart” helt utan dialog? Om ni pratar om sex kan det väl inte vara så svårt att leda in samtalet på tjejsex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Holabandolan
och hur hittar man en frivillig tjej som bara vill få fittan slickad till orgasm av en tjej och som tillåter en manlig åskådare som bara får titta och möjligtvis runka ?
Det är nog den svåra nöten att knäcka. Framför allt om du inte tidigare har haft sex men en tjej. Du är tjej men det betyder väl inte per automatik att du kan slicka vilken flata som helst till orgasm. Kanske ska börja med att utforska din bi-sida på ”egen hand”.
Sedan måste du nog vara beredd på att din kille ev. kan tycka att han har rätt till andra om du tar dig den friheten. Behöver ju inte vara så men det är nog bäst att ni diskutera regler innan så att det inte blir anstränga efteråt.
Sedan behöver ni ju inte ha så bråttom. Ni kan ju börja med att tillsammans fantisera om att du ” slicka[ar], och låta han titta på och tillfredsställa sig själv”. Kolla på tjejporr tillsammans.