Citat:
Min första fetning: Du är inte den första att slå på stora trumman. Nu har du en hel del att leva upp till. Men i väntan på det fortsätter vi andra med vårt.
Min andra fetning: Ju fortare du återkommer, desto bättre. I veckan?
Ditt scenario håller dock fortfarande inte. Du har tolkat "Hanna" fel.
Min andra fetning: Ju fortare du återkommer, desto bättre. I veckan?
Ditt scenario håller dock fortfarande inte. Du har tolkat "Hanna" fel.
Vittnet Hanna hör två men på stiger som är upprörda, det stämmer.
Hon hör också hur en kvinna (H) som skriker.
Hon hör också två män som pratar och att de verkar stå en bit ifrån varandra.
Hon hör också en bildörr som slår igen och bilen kör iväg en liten bit i riktning mot campingen, vänder och kör tillbaka upp på Marieforsleden.
Vad är det då Hanna hör?
Hanna går ut ca 02:10 och då hör då ett överfall på H på stigen av EN gärningsman.
Anledningen till att de har hamnat där är att bilen som innehåller TVÅ personer har lovat att köra H hem.
Man väljer att släppa av H vid stigen på Ekuddenvägen, för att det är en kortaste vägen hem för H..
Antingen ber H passageraren att följa med genom skogen eller erbjuder han sig själv att göra det. Föraren sitter kvar i bilen under tiden.
Problemet är att passageraren är påverkad och i mental obalans. Passageraren attackerar H på stigen, i klartext så försöker han våldta henne, när hon börjar skrika får han nog panik och dödar henne.
Föraren uppfattar att något är fel på stigen och går ur bilen ropar till passageraren för att få klarhet i vad som händer. Denna diskussionen uppfattar Hanna.
När Föraren har förstått att något är helt tokigt så går han in på stigen för att förstår då vad som hänt. Här följer då en upprörd diskussion, Föraren är vansinnigt arg på passageraren för vad han gjort och passageraren försvarar sig med, ja vad? En dåres försvarstal?
De återvänder sedan till bilen, kroppen lämnas kvar, stänger dörrarna , vilket Hanna uppfattar och kör iväg.
Förstår du nu Ugglan hur logiskt det hela är?