Citat:
Ursprungligen postat av
löl
Sätter sig på bussen.
80% araber. En barnvagn med ungar i.
Ny hållplats barnvagnen får sällskap av en till.
Ny hållplats. en barnvagn byts ut mot en annan.
Fortfarande 80-90% araber på bussen.
Jag tittar ut och ser araber överallt. Samt invandrare generellt. Har inget agg mot invandrare. Men nu börjar jag se ett stooooort problem för Svenskar.
Dina barn går idag på en skola med ibland upp till 80ish% araber i Malmö. Andra skolor är det nere på 30%
Men siffrorna är helt fucked up. På 10 år har det totalt vänt i Malmö.
Har vänner som är lärare och de kan bekräfta detta.
Maten är vegetarisk eller utan griskött.
Svenskarna flyr stan. Föräldrarna gör allt för att flytta till ett område där det finns en skola med majoriteten Svenskar. Dessa skolor är inte vanliga längre.
Även invandrare söker sig till svenne områden för att få in sina barn i en skola där hedersvåld eller liknande inte finns.
Om 5 år hahaha... 5 fucking år till, så finns det inga skolor i Malmö där majoriteten är svenskar.
5 är är snart.
Tack alla som röstat för detta.
Jag tackar och bugar.
Fy fan vilka problem vi har framför oss.
Tack du som röstat på detta. Hoppas du kan förklara detta för dina barn som undrar va fan är detta???
Riktigt så illa är det inte i Malmö, men illa nog.
Det bor ca 300 000 i Malmö, nära 50% är invandrare dvs ca 150 000.
Av dessa är låt oss säga 100 000 muslimer/araber, anta 50% män och 50 % kvinnor dvs 50 000 män och 50 000 kvinnor.
De flesta muslimska kvinnor bär huckle, burka eller annan täckande utstyrsel.
Åk till Malmö och upplev alla hucklen.
I år har det varit en varm sommar och man överväldigas av hucklen.
Jag bor i Västra hamnen och där har det varit överjäkligt.
Pensionräddarna kör i karavaner (vana vid kamelkaravaner kan tänka) i sina lyxbilar som de hyr, in på parkeringen vid Scaniabadet och ut igen.
Fram och tillbaka.
De gillar status och tycker en fin bil är status. Sicket fattigdomsbevis ;-)
Där ligger en skola och där är maxfart 30 km, men de kör mellan 60-70 mellan farthindren.
Polis med bilar är där, men alldeles för sällan.
Kom till Malmö och upplev detta spektakel.
Det kan vara värt det.