2021-08-08, 16:19
Medlem
löls avatar
Malmö

Sätter sig på bussen.
80% araber. En barnvagn med ungar i.
Ny hållplats barnvagnen får sällskap av en till.
Ny hållplats. en barnvagn byts ut mot en annan.

Fortfarande 80-90% araber på bussen.

Jag tittar ut och ser araber överallt. Samt invandrare generellt. Har inget agg mot invandrare. Men nu börjar jag se ett stooooort problem för Svenskar.

Dina barn går idag på en skola med ibland upp till 80ish% araber i Malmö. Andra skolor är det nere på 30%
Men siffrorna är helt fucked up. På 10 år har det totalt vänt i Malmö.
Har vänner som är lärare och de kan bekräfta detta.
Maten är vegetarisk eller utan griskött.

Svenskarna flyr stan. Föräldrarna gör allt för att flytta till ett område där det finns en skola med majoriteten Svenskar. Dessa skolor är inte vanliga längre.
Även invandrare söker sig till svenne områden för att få in sina barn i en skola där hedersvåld eller liknande inte finns.

Om 5 år hahaha... 5 fucking år till, så finns det inga skolor i Malmö där majoriteten är svenskar.
5 är är snart.

Tack alla som röstat för detta.
Jag tackar och bugar.
Fy fan vilka problem vi har framför oss.

Tack du som röstat på detta. Hoppas du kan förklara detta för dina barn som undrar va fan är detta???
Citera
2021-08-08, 16:25
Medlem
Vaka över andra Svenskars axlar, och låt vänsterpatrask svenskar förgöras av sitt egna farsot.
Frys ut alla vänsteridioter och låt dom förorsakas.
Svenskar få klumpa ihop sig bygga nya städer när dom gamla städerna går ner sig men då måste vi säga stopp till utlänningar och rödingar.
Citera
2021-08-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Gick runt triangeln och centrum i Malmö i höstas och det var 90% vita. Aldrig sett så mycket vita människor på länge, förstår inte vad ni klagar över.

Välkommen till Helsingborg eller Landskrona ska ni få se!
Såg du inte ledet utanför arbetsförmedlingen? hahaha
Citera
2021-08-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlgubben
Såg du inte ledet utanför arbetsförmedlingen? hahaha

Eller försäkringskassan på Caroli.
Citera
2021-08-10, 17:58
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Sätter sig på bussen.

Jag tittar ut och ser araber överallt. Samt invandrare generellt. Har inget agg mot invandrare. Men nu börjar jag se ett stooooort problem för Svenskar.

Dina barn går idag på en skola med ibland upp till 80ish% araber i Malmö. Andra skolor är det nere på 30%

Svenskarna flyr stan. Föräldrarna gör allt för att flytta till ett område där det finns en skola med majoriteten Svenskar. Dessa skolor är inte vanliga längre.
Även invandrare söker sig till svenne områden för att få in sina barn i en skola där hedersvåld eller liknande inte finns.

Om 5 år hahaha... 5 fucking år till, så finns det inga skolor i Malmö där majoriteten är svenskar.
5 är är snart.

Jag tackar och bugar.

Tack du som röstat på detta. Hoppas du kan förklara detta för dina barn som undrar va fan är detta???

Precis sådär är det. Det är väl klarat att man inte känner sig hemma längre.främmande språk, främmande kulturer. Ett stort aggressivt mycket religiöst trasproletariat håller på att ta över
Citera
2021-08-10, 18:07
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Maten är vegetarisk

Den är i stort sett vegetarisk 16 dagar av 20.
Citera
2021-08-10, 19:21
Medlem
spoilers avatar
"Den förste augusti i år misshandlades en man så svårt i Folkets park att han senare avled på sjukhuset i Malmö. Polisen jobbar med utredningen som utreds som grov misshandel alternativt vållande till annan död. Under helgen skyddsstoppade vaktbolaget Avarn vakterna i folkets park då ledningen för den kommunala parken beslutat att dra ner på antalet vakter i parken. Det var skyddsombudet på vaktbolaget som beslutade om skyddsstoppet då det bedömdes som farligt för så få vakter att jobba i parken. Under senaste tiden har ordningsvakterna i folkets park haft många bråk med bland annat narkotikaförsäljare i parken."

https://www.pppress.se/nyhet/efter-dodsmisshandel-i-parken-drar-nu-folkets-park-ner-pa-vakterna/
Citera
2021-08-11, 22:29
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Den förste augusti i år misshandlades en man så svårt i Folkets park att han senare avled på sjukhuset i Malmö. Polisen jobbar med utredningen som utreds som grov misshandel alternativt vållande till annan död. Under helgen skyddsstoppade vaktbolaget Avarn vakterna i folkets park då ledningen för den kommunala parken beslutat att dra ner på antalet vakter i parken. Det var skyddsombudet på vaktbolaget som beslutade om skyddsstoppet då det bedömdes som farligt för så få vakter att jobba i parken. Under senaste tiden har ordningsvakterna i folkets park haft många bråk med bland annat narkotikaförsäljare i parken."

https://www.pppress.se/nyhet/efter-dodsmisshandel-i-parken-drar-nu-folkets-park-ner-pa-vakterna/

Har helt missat detta.
RIP folketspark
Citera
2021-08-12, 01:28
Medlem
Citat:
Sätter sig på bussen.

5 är är snart.

Jag tackar och bugar.

Riktigt så illa är det inte i Malmö, men illa nog.
Det bor ca 300 000 i Malmö, nära 50% är invandrare dvs ca 150 000.
Av dessa är låt oss säga 100 000 muslimer/araber, anta 50% män och 50 % kvinnor dvs 50 000 män och 50 000 kvinnor.
De flesta muslimska kvinnor bär huckle, burka eller annan täckande utstyrsel.
Åk till Malmö och upplev alla hucklen.
I år har det varit en varm sommar och man överväldigas av hucklen.
Jag bor i Västra hamnen och där har det varit överjäkligt.
Pensionräddarna kör i karavaner (vana vid kamelkaravaner kan tänka) i sina lyxbilar som de hyr, in på parkeringen vid Scaniabadet och ut igen.
Fram och tillbaka.
De gillar status och tycker en fin bil är status. Sicket fattigdomsbevis ;-)
Där ligger en skola och där är maxfart 30 km, men de kör mellan 60-70 mellan farthindren.
Polis med bilar är där, men alldeles för sällan.
Kom till Malmö och upplev detta spektakel.
Det kan vara värt det.
Citera
2021-08-12, 07:33
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Integralen
Riktigt så illa är det inte i Malmö, men illa nog.
Det bor ca 300 000 i Malmö, nära 50% är invandrare dvs ca 150 000.
Av dessa är låt oss säga 100 000 muslimer/araber, anta 50% män och 50 % kvinnor dvs 50 000 män och 50 000 kvinnor.
De flesta muslimska kvinnor bär huckle, burka eller annan täckande utstyrsel.
Åk till Malmö och upplev alla hucklen.
I år har det varit en varm sommar och man överväldigas av hucklen.
Jag bor i Västra hamnen och där har det varit överjäkligt.
Pensionräddarna kör i karavaner (vana vid kamelkaravaner kan tänka) i sina lyxbilar som de hyr, in på parkeringen vid Scaniabadet och ut igen.
Fram och tillbaka.
De gillar status och tycker en fin bil är status. Sicket fattigdomsbevis ;-)
Där ligger en skola och där är maxfart 30 km, men de kör mellan 60-70 mellan farthindren.
Polis med bilar är där, men alldeles för sällan.
Kom till Malmö och upplev detta spektakel.
Det kan vara värt det.

300000. Det var 6 år sedan. 345000 har det blivit. Tiden har sprungit iväg 🙈. Gissa vilka dom 45k exktra är hehe.
Västra hamnen är ett av de fina områden i Malmö. Med privatbåtar nära de boende.
Om det är så där, enkelt att räkna ut hur resten av Malmö är.

Varje år ser man förändringar.

Jag bodde utomlands och på annan ort i 10 år. Chocken var stor när jag kom tillbaka.

Har släktingar som flyttat från stan. Kommer in en gång om året kanske.
Deras barn undrar om hur det är att leva i en smart muslimsk stad. Personligen spelar jag på triss varje vecka om hopp att vinna och kunna flytta.
Många andra vill också flytta. Ofta säger de bara att det är för barnens skull de vill flytta. Men det är rätt tydligt att det ligger mer bakom 😂

Limhamn i Malmö har fått namnet Rosengård by the sea. Staten byggde lägenheter blandat med bostadsrätter där.
Gissa vem som tryckte in i hyres?

En palestinska polare flyttade till Limhamn med sina barn. Nu 6 år senare. Så fint Limhamn och säkert det var förr. Att en annan muslim säger så, säger mycket.

Allt går väldigt fort nu. Malmö har bytts ut. Det går att säga så nu. Inte att det kommer. Utan det har redan skett.
Senast redigerad av löl 2021-08-12 kl. 07:51.
Citera
2021-08-12, 08:58
Medlem
Man får känslan av att nästan alla i Malmö (30.000) som har riktiga jobb arbetar med att ta hand om alla de som inte har riktiga jobb. 25 miljarder kr är budgeten varav nästan 10 miljarder är pengar de spenderar som betalas av staten och andra kommuner.

Vi kan vara väldigt tacksamma att Malmö är värst och att inte alla kommuner är i samma situation, men denna situation visar ganska tydligt vad det är som händer när en svensk stad blir dominerad av invandrare varav en betydande del inte ens är födda i Sverige.

Finns där en en chans att Malmö någonsin får balans i sin budget? År efter år betalar man alltså Malmö ganska många miljarder kr för att de inte har tillräckligt med egna pengar och varje år så ökar den summan. Hur länge ska detta fortsätta? Varför accepterar man att Malmö är ett förlustprojekt av denna magnituden?
Citera
2021-08-12, 23:23
Medlem
Citat:
300000. Det var 6 år sedan. 345000 har det blivit. Tiden har sprungit iväg 🙈. Gissa vilka dom 45k exktra är hehe.
Västra hamnen är ett av de fina områden i Malmö. Med privatbåtar nära de boende.
Om det är så där, enkelt att räkna ut hur resten av Malmö är.

Varje år ser man förändringar.

Jag bodde utomlands och på annan ort i 10 år. Chocken var stor när jag kom tillbaka.

Har släktingar som flyttat från stan. Kommer in en gång om året kanske.
Deras barn undrar om hur det är att leva i en smart muslimsk stad. Personligen spelar jag på triss varje vecka om hopp att vinna och kunna flytta.
Många andra vill också flytta. Ofta säger de bara att det är för barnens skull de vill flytta. Men det är rätt tydligt att det ligger mer bakom 😂

Limhamn i Malmö har fått namnet Rosengård by the sea. Staten byggde lägenheter blandat med bostadsrätter där.
Gissa vem som tryckte in i hyres?

En palestinska polare flyttade till Limhamn med sina barn. Nu 6 år senare. Så fint Limhamn och säkert det var förr. Att en annan muslim säger så, säger mycket.

Allt går väldigt fort nu. Malmö har bytts ut. Det går att säga så nu. Inte att det kommer. Utan det har redan skett.

Det är vid Dockan lyxbåtarna finns.

Beträffande Limhamn och då syftar du på Limhamns sjöstad, är lyxboende nära havet, bostadsrätter blandat med hyresrätter.

Vad gäller hyresrätterna så är hyresgästerna i många hus arbetslösa bidragstagare, som för ett jäkla liv
på nätterna, så illa att skötsamma svenskar flyttar därifrån.

Detta har fått chefen för MKB att reagera att så här kan vi inte ha det.
Starkt av henne att reagera för hon är ju ute och tassar på minerad mark.

Instämmer i vad du avslutar din text med ”Malmö har bytts ut”.

Och det som är värre är att det kommer att bli ännu jävligare i den stan.°
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in