2021-08-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminkukfitta
De flesta kvinnor anmäler inte pga åsikter som din.
Stress kan trigga igång minnet där man inser att orsaken att den träffen inte kändes ok va för att den va inte ok. Den var olaglig.
Det är inte efterblivet, det är inte onormalt.
Det är trauma. Hjärnan försöker normalisera något omänskligt och är grym på det.
Men som sagt stress, ny trauma eller upplevelse kan öppna luckan hjärnan försöker låsa.
Avancerad psykologi flesta personer inte kan förstå.

Jag vet att det är så. Men man måste kräva att vuxna människor är vuxna och kan säga ifrån när det blir sådär "grådassigt" vill man inte så säger man ifrån? Man kan inte gå runt som kvinna i 20-30 års åldern och inte kunna säga nej till saker, då MÅSTE man jobba med sig själv och ska absolut inte hänga med killar på efterfester eller liknande.
Citera
2021-08-11, 15:47
Medlem
Citat:
Stress kan trigga igång minnet där man inser att orsaken att den träffen inte kändes ok va för att den va inte ok. Den var olaglig.
Det är trauma. Hjärnan försöker normalisera något omänskligt och är grym på det.
Men som sagt stress, ny trauma eller upplevelse kan öppna luckan hjärnan försöker låsa.

Det behövs någon sorts reformation utav begreppet "Vuxen". Man fyller 18 och får rösta men man kan inte säga nej till uppenbara saker som man absolut inte vill vara deltagande part i.
Citera
2021-08-11, 15:51
Medlem
Citat:
Majoriteten saknar självinsikt. Det ger ingen rätt att utnyttja situationen.
Varför ska den svaga hålla sig undan?
Jag tycker den "starka" kan göra det.
Majoriteten saknar inte självinsikt utan gör som de alltid har gjort. Män jagar och lämnade i sticket, kvinnor går på det. Vet väl själv hur det var när det begav sig.

Kvinnor måste lära sig koden samt växa upp och inse att män gör och säger vad som helst för att få kliva på. Efteråt hävdar de vadsomhelst. Äckligt beteende, men långtifrån våldtäkt.
Citera
2021-08-11, 15:58
Medlem
Citat:

2 ggr??
Så hon blev våldtagen, inte bara en gång utan två??
Hon är en golddigger. Sånna finns det massor av. Hoppas att det finns tillräckligt med bevis. (antar att så är fallet. Hon får inte vara närmare än 91 meter, vilket de inte beslutat om det inte var något speciellt)
Citera
2021-08-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Never dipp your dick in crazy är ett råd jag tänker på här.

Exakt! Undvik stora tittar å ankläppar..
Citera
2021-08-11, 16:27
Medlem
Kan ju komma en stämning från Joel efter detta om polisen lägger ner det. Bella får väll fly till Sweden då antar jag ?
Citera
2021-08-11, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Trots att hon kan sägas vara rätt ung, så i modellkretsar och hollywoodvärlden så har tåget redan gått för Gabriella. Har man inte breakat i karriären tidigare så gör man sällan det senare . Jobben kommer bara bli grövre och mer sexinriktiktade medan hon fantiserar om det stora genombrottet.
Det här försöket att försöka svartmåla Kinnaman och stjäla lite av hans rampljus är hennes final.

Hon är tre år för sen med den anmälan, under metoo hade det kunnat fungera ett tag men nu ser alla igenom det där.

I den branschen är hon nog körd. Ingen kommer våga ligga eller vara ensam med henne och det är väl en del av spelets regler i modellbranschen.

Porr eller politik för damen är det hon kan satsa på om hon vill göra karriär.
Citera
2021-08-11, 16:37
Medlem
Citat:

Men det säger sig självt att man inte kan komma flera år senare och påstå våldtäkt. Menar du att jag bara ska ta hennes ord för sanning och i och med det säga att Joel är en våldtäktsman? Enbart för att hon säger det? Några år senare? Utan bevis? Så klart man som vuxen måste anmäla direkt när det finns möjlighet att hitta bevis. Allt tyder på att Joel är helt oskyldig i det här fallet.
Citera
2021-08-11, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Men det säger sig självt att man inte kan komma flera år senare och påstå våldtäkt. Menar du att jag bara ska ta hennes ord för sanning och i och med det säga att Joel är en våldtäktsman? Enbart för att hon säger det? Några år senare? Utan bevis? Så klart man som vuxen måste anmäla direkt när det finns möjlighet att hitta bevis. Allt tyder på att Joel är helt oskyldig i det här fallet.
Dessutom har hon anmält honom för våldtäkt EFTER att han fick igenom besöksförbud mot henne. Hämnd helt enkelt. Säger inte det allt……?
Citera
2021-08-11, 16:58
Medlem
TrazanSatanssons avatar
Citat:
Det är precis vad som sker, de starka tröttnar och går sin egen väg så kan de mentalt svaga fortsätta som vanligt medan de undrar varför de saknar en riktig man.
Citera
2021-08-11, 16:59
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Never dipp your dick in crazy är ett råd jag tänker på här.
Det är väl dessutom sedan gammalt?
Citera
2021-08-11, 17:15
Medlem
JamesFs avatar
En porta-pottybrud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem