2021-08-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Men ärligt talat. Behöver man flera år på att anmäla en våldtäkt tycker jag man ska fundera kring hur man själv är funtad. Att ha sex mot sin ovilja vet man om samtidigt som det sker och gör man inte det är man att betrakta som utvecklingsstörd.

De flesta kvinnor anmäler inte pga åsikter som din.
Stress kan trigga igång minnet där man inser att orsaken att den träffen inte kändes ok va för att den va inte ok. Den var olaglig.
Det är inte efterblivet, det är inte onormalt.
Det är trauma. Hjärnan försöker normalisera något omänskligt och är grym på det.
Men som sagt stress, ny trauma eller upplevelse kan öppna luckan hjärnan försöker låsa.
Avancerad psykologi flesta personer inte kan förstå.
Citera
2021-08-11, 13:22
Medlem
Känns mer som hon drar upp saker om att han va otrogen mot sin förra fru/ex.

Känns märkligt eller hur? Känns mer som hennes ego blivit kränkt på något sätt och de har tagit kontroll över henne nu så varje pris ska han få skit för.

Luktar gammal fisk här
Citera
2021-08-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Jag tycker hon är EXTREMT oattraktiv.
Galen, korkad, fruktansvärt osmart och hon taggar Kinnamans nuvarande flickvän i sina inlägg. Fullständigt pantad.

Och hennes navel.
Jag får kräk i munnen när jag tittar på den.

Ful tjej. Eller kille. Vad är det för nåt kön på eländet egentligen?🤮 Transa.

Ja, om man tänker med hjärnan och inte med kuken som PK-fjollan Kinnaman gjorde.
Citera
2021-08-11, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Du är garanterat en kille. Endast killar är så dumma nowdays att inte fatta att *plast* inte behöver se plastigt ut.
Jaha, ge mig en före/efter-bild då.
Citera
2021-08-11, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thure10
För henne är väl all publicitet bra publicitet så hon gör väl helt rätt i att ta vara på chansen och bara köra. Om hon nu är dum så är hon ju ändå smart som tar tillvara på tillfället och hade jag vart Dubaiagent så hade jag myst nu och sagt åt henne smaska på med allt som finns och lite till. Priset borde gått upp på henne så bara sälja in henne på nya Arabfester närmaste året då gubbarna lär betala bra med dricks för att ha henne på plats.

Ungefär så tror jag också.
Citera
2021-08-11, 14:10
Medlem
Giant Squids avatar
Trots att hon kan sägas vara rätt ung, så i modellkretsar och hollywoodvärlden så har tåget redan gått för Gabriella. Har man inte breakat i karriären tidigare så gör man sällan det senare . Jobben kommer bara bli grövre och mer sexinriktiktade medan hon fantiserar om det stora genombrottet.
Det här försöket att försöka svartmåla Kinnaman och stjäla lite av hans rampljus är hennes final.
Citera
2021-08-11, 14:21
Medlem
Som jag skrivit tidigare, när det kommer till sådana här fall, så ligger sanningen någonstans mitt i mellan. Tror inte hon är oskyldig och tror inte han (Joel) är oskyldig

Men eftersom hon exponerat typ allt i sociala medier så kommer de läggas ner
Citera
2021-08-11, 14:23
Medlem
Vilken bomb. Dum modell gjorde sitt yttersta för att ta sig in i Hollywood-eliten genom att sära på benen. Och när killen som fick knulla inte introducerade henne i Beverly Hills och istället bad henne stänga dörren från utsidan fick hon tokspel. Vilken bedrövligt vidrig skata.
Citera
2021-08-11, 15:15
Medlem
Hade Joel sex med en negress? Hon ser ut att vara en hybrid mellan kines och negress.
Citera
2021-08-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminkukfitta
De flesta kvinnor anmäler inte pga åsikter som din.
Stress kan trigga igång minnet där man inser att orsaken att den träffen inte kändes ok va för att den va inte ok. Den var olaglig.
Det är inte efterblivet, det är inte onormalt.
Det är trauma. Hjärnan försöker normalisera något omänskligt och är grym på det.
Men som sagt stress, ny trauma eller upplevelse kan öppna luckan hjärnan försöker låsa.
Avancerad psykologi flesta personer inte kan förstå.
Men då ska mentalt svaga människor hålla sig undan sex. Beblanda man sig med folk så kan dåligaste hända. Inte säkert en man vet hur han uppfattas heller i en situation.
Citera
2021-08-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Men då ska mentalt svaga människor hålla sig undan sex. Beblanda man sig med folk så kan dåligaste hända. Inte säkert en man vet hur han uppfattas heller i en situation.

Majoriteten saknar självinsikt. Det ger ingen rätt att utnyttja situationen.
Varför ska den svaga hålla sig undan?
Jag tycker den "starka" kan göra det.
Citera
2021-08-11, 15:46
Medlem
Never dipp your dick in crazy är ett råd jag tänker på här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in