2021-08-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Hon har lagt upp lite fler saker sedan jag skrev. Då fanns inga tavlor tex.

Röda lackboots för 100kr verkar prisvärt. Storlek 39. Till tjejen eller transan.

Nja, har antagligen gått så långt att soc inte är aktuellt. Hon kan ju även fått soc och åkt utomlands för pengarna.

Vi får väl se när hon dyker upp i lyxfällan.
Hon kanske redan är med i lyxfällan? Inte direkt som att dom sänder live, tar väl ettpar månader tills det sänds från inspelning
Citera
2021-08-08, 17:12
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hon är ta mig fan helt otrolig. Ingen jävel kommer erbjuda henne 30 K för någon skräpgitarr bara för att hon har vidrört den. Så löjligt.

Gitarren verkar normalt gå på mellan 1 500-2 000:- om man kollar runt lite på nätet.
Citera
2021-08-10, 11:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Gitarren verkar normalt gå på mellan 1 500-2 000:- om man kollar runt lite på nätet.
Då har hon ju bara överprissatt den med 28.500 kr. Hon menar alltså på fullaste allvar att den skulle vara 28.500 kr mer värld bara för att hon vidrört den. Snacka om grandios narcissistisk självbild.
Citera
2021-08-10, 15:22
Medlem
FindAways avatar
Det fanns för länge sedan en bilaffär i Örebro som inte blev av med en Fiat 1400 trotts att den var i hyfsat skick
Då den inte blev såld efter 8 månader så kom försäljaren på att om jag skriver Har tillhört Anita Ekberg så blir den nog såld
Det tog en vecka så var den såld
Vad bevisar nu detta? Jo att sista idioten aldrig föds, det kommer säkert någon och köper skrället, Den kan ju på sin höjd vara sliten där man tar akordet D7
Citera
2021-08-10, 17:54
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Nypris $165 australiska dollar, då får man med en dvd också, 1065:- SKR. Ett guitarrcase går på 600 kronor.
Jag skulle gå på krukväxterna 3 st för 100:-.
En riktig conversation piece vid middagarna. Touched by Regina.
Skulle kunna vara så att det är en lyxfällaninspelning som annonserna är inblandat i, och att hon överprissätter gitarren för att hon inte vill bli av med den.
Citera
2021-08-10, 18:12
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Då har hon ju bara överprissatt den med 28.500 kr. Hon menar alltså på fullaste allvar att den skulle vara 28.500 kr mer värld bara för att hon vidrört den. Snacka om grandios narcissistisk självbild.

Tänkte först att det kanske fanns någon "limited edition" av modellen har inte hittat något som tyder på det. Min systers man är ett riktigt gitarr-freak som äger en massa galet dyra gitarrer och kan hålla låda i timmar om olika modeller. Ska kolla om han känner till något om den här gitarren.

Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Det fanns för länge sedan en bilaffär i Örebro som inte blev av med en Fiat 1400 trotts att den var i hyfsat skick
Då den inte blev såld efter 8 månader så kom försäljaren på att om jag skriver Har tillhört Anita Ekberg så blir den nog såld
Det tog en vecka så var den såld
Vad bevisar nu detta? Jo att sista idioten aldrig föds, det kommer säkert någon och köper skrället, Den kan ju på sin höjd vara sliten där man tar akordet D7

Frågan är dock: skulle han lyckats få iväg en svårsåld begagnad bil idag om han påstått att den tillhört Regina Lund?

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nypris $165 australiska dollar, då får man med en dvd också, 1065:- SKR. Ett guitarrcase går på 600 kronor.
Jag skulle gå på krukväxterna 3 st för 100:-.
En riktig conversation piece vid middagarna. Touched by Regina.
Skulle kunna vara så att det är en lyxfällaninspelning som annonserna är inblandat i, och att hon överprissätter gitarren för att hon inte vill bli av med den.

Ja, det verkar vara någon slags "gitarr för tjejer" om jag tolkat annonserna rätt. Finns även i rosa.

Gillar att hon är tydlig med "Held and owned only by Regina Lund". Det är alltså ingen annan än hon som vidrört den någonsin.

Är det lyxfällan så börjar det nog kärva ihop sig för hon har inte ett enda bud på något av det hon lagt ut på Tradera.
Citera
2021-08-10, 18:16
Medlem
Citat:
Tänkte först att det kanske fanns någon "limited edition" av modellen har inte hittat något som tyder på det. Min systers man är ett riktigt gitarr-freak som äger en massa galet dyra gitarrer och kan hålla låda i timmar om olika modeller. Ska kolla om han känner till något om den här gitarren.

Frågan är dock: skulle han lyckats få iväg en svårsåld begagnad bil idag om han påstått att den tillhört Regina Lund?

Ja, det verkar vara någon slags "gitarr för tjejer" om jag tolkat annonserna rätt. Finns även i rosa.

Gillar att hon är tydlig med "Held and owned only by Regina Lund". Det är alltså ingen annan än hon som vidrört den någonsin.

Är det lyxfällan så börjar det nog kärva ihop sig för hon har inte ett enda bud på något av det hon lagt ut på Tradera.
Är det sant, inte ett enda bud?
Citera
2021-08-10, 18:23
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Är det sant, inte ett enda bud?

Titta själv: https://www.tradera.com/profile/items/4344699/reginalund
Citera
2021-08-10, 18:31
Medlem
Citat:
Titta själv: https://www.tradera.com/profile/items/4344699/reginalund
Tack! Och ojdå!
Citera
2021-08-10, 18:38
Medlem
Jag och min sambo hamnade bredvid henne i baren på Riche. Vi småkonverserade pga. en händelse (full lirare m kvinnligt sällskap).

Hon var trevlig och, måste jag säga, "Hon har nåt"!.

Men jag hatar kulturkräk som inte drar sitt strå till stacken!
Citera
2021-08-10, 20:36
Medlem
Giant Squids avatar
Det är exakt samma gitarr som i denna annons.
https://www.scmusic.com.au/product/black-acoustic-guitar-for-girls-gypsy-rose-with-gig-bag-strap-dvd/
Citera
2021-08-10, 21:07
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Regina skulle kunna tjäna pengar på att vara Kroki modell, konstskolorna söker ju modeller titt som tätt. Då får hon ju en slant per gång. Jag menar, hon har inga problem med nakenhet, hon skulle säkert tycka det var kul. Får hon utlopp för sin exhibitionistiska sida ochså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in