Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Tänkte först att det kanske fanns någon "limited edition" av modellen har inte hittat något som tyder på det. Min systers man är ett riktigt gitarr-freak som äger en massa galet dyra gitarrer och kan hålla låda i timmar om olika modeller. Ska kolla om han känner till något om den här gitarren.
Frågan är dock: skulle han lyckats få iväg en svårsåld begagnad bil idag om han påstått att den tillhört Regina Lund?
Ja, det verkar vara någon slags "gitarr för tjejer" om jag tolkat annonserna rätt. Finns även i rosa.
Gillar att hon är tydlig med "Held and owned only by Regina Lund". Det är alltså ingen annan än hon som vidrört den någonsin.
Är det lyxfällan så börjar det nog kärva ihop sig för hon har inte ett enda bud på något av det hon lagt ut på Tradera.
Ja om den nu kostar $165 som ny så är ju 30K som begagnad verkligen supertramsigt. Jag hade förstått om det var Elvis, eller Jimmy Hendrix som ägt den, men Regina Lund?
Citat:
Ursprungligen postat av
Svarta-Skatan
Regina skulle kunna tjäna pengar på att vara Kroki modell, konstskolorna söker ju modeller titt som tätt. Då får hon ju en slant per gång. Jag menar, hon har inga problem med nakenhet, hon skulle säkert tycka det var kul. Får hon utlopp för sin exhibitionistiska sida ochså.
Det skulle absolut vara något för henne, passar hennes personlighet.