2021-08-11, 10:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Tänkte först att det kanske fanns någon "limited edition" av modellen har inte hittat något som tyder på det. Min systers man är ett riktigt gitarr-freak som äger en massa galet dyra gitarrer och kan hålla låda i timmar om olika modeller. Ska kolla om han känner till något om den här gitarren.

Frågan är dock: skulle han lyckats få iväg en svårsåld begagnad bil idag om han påstått att den tillhört Regina Lund?

Ja, det verkar vara någon slags "gitarr för tjejer" om jag tolkat annonserna rätt. Finns även i rosa.

Gillar att hon är tydlig med "Held and owned only by Regina Lund". Det är alltså ingen annan än hon som vidrört den någonsin.

Är det lyxfällan så börjar det nog kärva ihop sig för hon har inte ett enda bud på något av det hon lagt ut på Tradera.
Ja om den nu kostar $165 som ny så är ju 30K som begagnad verkligen supertramsigt. Jag hade förstått om det var Elvis, eller Jimmy Hendrix som ägt den, men Regina Lund?
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Regina skulle kunna tjäna pengar på att vara Kroki modell, konstskolorna söker ju modeller titt som tätt. Då får hon ju en slant per gång. Jag menar, hon har inga problem med nakenhet, hon skulle säkert tycka det var kul. Får hon utlopp för sin exhibitionistiska sida ochså.
Det skulle absolut vara något för henne, passar hennes personlighet.
Citera
2021-08-11, 10:29
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Jag och min sambo hamnade bredvid henne i baren på Riche. Vi småkonverserade pga. en händelse (full lirare m kvinnligt sällskap).

Hon var trevlig och, måste jag säga, "Hon har nåt"!.

Men jag hatar kulturkräk som inte drar sitt strå till stacken!
Riche är väl ett rätt överprissatt ställe om jag inte missminner mig, var bra länge sedan jag var där. I vilket fall kanske inte så lämpligt att springa på barer när man inte har pengar till hyran. Eller så var hon väl där i hopp om att ragga upp någon med lite stålar som hon skulle kunna leva på. Riche är väl även kallad skillmässodiket då det är ett ställe dit relativt nyfrånskillda brukar landa.
Citera
2021-08-11, 14:15
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Riche är väl ett rätt överprissatt ställe om jag inte missminner mig, var bra länge sedan jag var där. I vilket fall kanske inte så lämpligt att springa på barer när man inte har pengar till hyran. Eller så var hon väl där i hopp om att ragga upp någon med lite stålar som hon skulle kunna leva på. Riche är väl även kallad skillmässodiket då det är ett ställe dit relativt nyfrånskillda brukar landa.
Hon skulle behöva en mecenat, likt Thorsten Flinck.
Citera
2021-08-11, 17:03
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Regina skulle kunna tjäna pengar på att vara Kroki modell, konstskolorna söker ju modeller titt som tätt. Då får hon ju en slant per gång. Jag menar, hon har inga problem med nakenhet, hon skulle säkert tycka det var kul. Får hon utlopp för sin exhibitionistiska sida ochså.

Tycker hon gott kan börja med lite kulturMILF-porr i samma veva
Citera
2021-08-11, 17:07
Medlem
Kan inte finnas en enda individ som finner henne sexig eller snygg? Dessutom har hon crazy eyes, hon är så stirrig. Hon blinkar typ inte. Är hon psykopat?
Citera
2021-08-11, 22:20
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
https://www.tradera.com/profile/items/4344699/reginalund

Länk till allt hon säljer

Det verkar inte gå så bra med försäljningen, 0 bud på alltihop. Nån affärskvinna är hon inte, å vem faan köper en ful tavla för 10-000 kronor?
Citera
2021-09-09, 19:37
Medlem
kennethkarlssons avatar
Vår drottning har varit utanför radarn ett tag, men igår morse dök hon upp som en nyponros. Stående på ett ben i Hökarängsrondellen, utförande solhälsningen. Klockan var 7.00 på morgonen och hon var omgiven av bilköer och avgaser. Detta verkade dock inte beröra henne i hennes egna universum. Jag lovar en dag kommer hon vara orsak till masskrock i ovan nämnda rondell. Denna morgon var hon iförd en tuggummi-rosa luvjacka med matchande korta shorts. Temperaturen var endast 14 grader plus. Att hon trots dessa ringa grader valde att visa benen, berodde antagligen på att hon fått en ny och fräsch solbränna hon ville visa upp. Vår drottning bör alltså ha varit på varmare breddgrader. Hur har hon finansierat det? Genom en IG- eller FB-insamling till kvinnor i nöd? För hon fick väl inte en pryl såld på Blocket?
Citera
2021-10-10, 13:18
Medlem
- Livnär sig denna människa fortfarande på swishtiggeri?
IG konto innehåller bara ansiktsbilder numera ..
Och bolaget är tomt ..
https://www.allabolag.se/5564863859/regina-lund-ab
Citera
2021-10-10, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
- Livnär sig denna människa fortfarande på swishtiggeri?
IG konto innehåller bara ansiktsbilder numera ..
Och bolaget är tomt ..
https://www.allabolag.se/5564863859/regina-lund-ab
Allabolags uppgifter släpar drygt ett år. Lite lustigt att hon fortfarande "är" ett aktiebolag.
Citera
2021-10-10, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kennethkarlsson
Vår drottning har varit utanför radarn ett tag, men igår morse dök hon upp som en nyponros. Stående på ett ben i Hökarängsrondellen, utförande solhälsningen. Klockan var 7.00 på morgonen och hon var omgiven av bilköer och avgaser.
Låter verkligen hälsosamt.
Citera
2021-10-11, 17:24
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Låter verkligen hälsosamt.

En mediakåt föredetting ,är en mediakåt föredetting,
är en mediakåt föredetting....
Citera
2021-11-26, 11:00
Medlem
Vilken tragisk figur, 54 bast och ränner omkring i city och låssas vara upptagen,
fullt upp med mobilen och tar selfisar, vad ska man säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in