Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Då har hon ju bara överprissatt den med 28.500 kr. Hon menar alltså på fullaste allvar att den skulle vara 28.500 kr mer värld bara för att hon vidrört den. Snacka om grandios narcissistisk självbild.
Tänkte först att det kanske fanns någon "limited edition" av modellen har inte hittat något som tyder på det. Min systers man är ett riktigt gitarr-freak som äger en massa galet dyra gitarrer och kan hålla låda i timmar om olika modeller. Ska kolla om han känner till något om den här gitarren.
Citat:
Ursprungligen postat av
FindAway
Det fanns för länge sedan en bilaffär i Örebro som inte blev av med en Fiat 1400 trotts att den var i hyfsat skick
Då den inte blev såld efter 8 månader så kom försäljaren på att om jag skriver Har tillhört Anita Ekberg så blir den nog såld
Det tog en vecka så var den såld
Vad bevisar nu detta? Jo att sista idioten aldrig föds, det kommer säkert någon och köper skrället, Den kan ju på sin höjd vara sliten där man tar akordet D7
Frågan är dock: skulle han lyckats få iväg en svårsåld begagnad bil idag om han påstått att den tillhört Regina Lund?
Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Nypris $165 australiska dollar, då får man med en dvd också, 1065:- SKR. Ett guitarrcase går på 600 kronor.
Jag skulle gå på krukväxterna 3 st för 100:-.
En riktig conversation piece vid middagarna. Touched by Regina.
Skulle kunna vara så att det är en lyxfällaninspelning som annonserna är inblandat i, och att hon överprissätter gitarren för att hon inte vill bli av med den.
Ja, det verkar vara någon slags "gitarr för tjejer" om jag tolkat annonserna rätt. Finns även i rosa.
Gillar att hon är tydlig med "Held and owned only by Regina Lund". Det är alltså ingen annan än hon som vidrört den någonsin.
Är det lyxfällan så börjar det nog kärva ihop sig för hon har inte ett enda bud på något av det hon lagt ut på Tradera.