2021-08-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Finns mer Generaler än man kan tro faktiskt.
En hel armé med andra ord .
Citera
2021-08-10, 14:16
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
En hel armé med andra ord .

Samtidigt tror jag att många är som de Arsenalfans jag känner IRL, nedstämda och gör inte så mycket väsen av sig. Därför märks generalerna så mycket
Citera
2021-08-10, 14:24
Medlem
Citat:
Samtidigt tror jag att många är som de Arsenalfans jag känner IRL, nedstämda och gör inte så mycket väsen av sig. Därför märks generalerna så mycket
Haha jag har helt motsatta bekanta..i år..i år..vi kommer va med hela vägen,
"Årets värvning,ben White".
"Arteta kommer visa sina skills"
"Vi har lag att göra det omöjliga,gå obesegrade"

De sjuka i allt detta...det e 40åringar som drömmer.

Men som sa innan..kan se de fina med när man drömmer fantisera om framgång för sin klubb..men..med måtta .
Citera
2021-08-10, 14:39
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Du kan ju inte acceptera att Arsenal numera är ett mediokert fotbollslag och kommer fortsätta att vara ett bra tag till.

Det finns en stoooor skillnad dock. De flesta blåvita supportrar är medvetna om att vi numera suger.
1. Då har du isf missuppfattad en hel del. Men det är dock skillnad på att vara ”medioker”.. Nej, vi har i dagsläget inte en chans att utmana om titeln, det är bara för dåliga till helt enkelt (Visa gärna till en Gooner som påstår ngt annat?). Men vi är fortfarande en toppklubb, ett topplag - a sleeping giant. Tycker inte att vi är i ngn sämre position än vad tex Man Utd är, eller vad Liverpool var för fem år sedan. Arsenal kommer alltid tillbaka, om det är en klubb inom fotbollsvärlden som alltid studsar tillbaka och vinner titlar igen så är det Arsenal - kika bara på våran historia. Och jag håller fast på att Arsenal är tillbaka i toppen igen inom en 2-3 år (utan Arteta). Mark my words

2. Som sagt, du har ej koll på Arsenal och/eller våra fans. Dessutom så är jämförelsen mellan The Gunners och Blåvitt bara löjlig.
Citera
2021-08-10, 14:43
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Haha jag har helt motsatta bekanta..i år..i år..vi kommer va med hela vägen,
"Årets värvning,ben White".
"Arteta kommer visa sina skills"
"Vi har lag att göra det omöjliga,gå obesegrade"

De sjuka i allt detta...det e 40åringar som drömmer.

Men som sa innan..kan se de fina med när man drömmer fantisera om framgång för sin klubb..men..med måtta .
Kan du, vänligen, ta och visa till några källor där ngn Arsenal-fan har skrivit ngt utav detta, Mr Hasch?
Citera
2021-08-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kan du, vänligen, ta och visa till några källor där ngn Arsenal-fan har skrivit detta, Mr Hasch?

han skriver ju att han har några bekanta som är arsenal-fan som säger det, inte att de har skrivit det någonstans
Citera
2021-08-10, 14:44
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
han skriver ju att han har några bekanta som är arsenal-fan som säger det, inte att de har skrivit det någonstans
Bullshit med andra ord.
Citera
2021-08-10, 14:45
Medlem
Citat:
Bullshit med andra ord.

lika mycket som ditt bullshit med andra ord? Messi, skulle hem till Argentina, var de inte så du skrev? du har ju noll koll
Citera
2021-08-10, 14:47
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
lika mycket som ditt bullshit med andra ord? Messi, skulle hem till Argentina, var de inte så du skrev? du har ju noll koll
Gjorde det enbart för att leka lite Tom & Jerry med en viss användare som är mamma.
Citera
2021-08-10, 14:48
Medlem
Citat:
Gjorde det enbart för att leka lite Tom & Jerry med en viss användare som är mamma.

haha såklart när du har fel, gjorde du för att leka. du är så himla pinsam. men mår du bättre när du gör det så bra för dig.
Citera
2021-08-10, 14:49
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
haha såklart när du har fel, gjorde du för att leka. du är så himla pinsam. men mår du bättre när du gör det så bra för dig.
Lol!
Citera
2021-08-10, 14:58
Medlem
Jösses vad denna tråden börjar spåra ur. Synd då här finns ett flertal skribenter som håller på andra lag som skriver många bra inlägg och ger en perspektiv samt nya infallsvinklar i ens egna tankar om saker och ting.

Roma har signat Abraham för £34M och Inter ville köpa Martial (vilket United inte vill gå med på). Väldigt dumt om ni frågar mig då Inter har pengar och Martial hade gått för högre summa än Abraham. Visst är Martials siffror från ifjor bra (23 mål på 48 matcher) men han tillför ju absolut noll och nada 98% av tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in