2021-08-10, 13:20
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Så kanske det är, men inte när du skriver.
Jasså? Visa gärna till en grej som jag har skrivit som inte stämmer överrens med fakta?
Citera
2021-08-10, 13:22
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jasså? Visa gärna till en grej som jag har skrivit som inte stämmer överrens med fakta?

Jag orkar inte citera 90% av dina inlägg.
Citera
2021-08-10, 13:25
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Undrar om inte du har använts som en jojo under barndomen,nåt e fel på dig.fakta och fantasier/drömmar är skilda saker.

Men en sak ska jag ge dig,du är en supporter fanatiker för arsenal,även om sanningen är en annan så förvrider du den till nåt bra,lite som GBG fansen som heller ej ser deras klubb förfaller..
Nope. Däremot så föredrar jag fakta över personliga teorier/okunnigheter.

Lustigt hur du ens kan komma på att jämföra Arsenal mot Blåvitt...
Citera
2021-08-10, 13:27
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Jag orkar inte citera 90% av dina inlägg.
Haha.

”I always use poor excuses whenever i don’t have a sensible answer to a question”..
Citera
2021-08-10, 13:28
Medlem
Citat:
Nope. Däremot så föredrar jag fakta över personliga teorier/okunnigheter.

Lustigt hur du ens kan komma på att jämföra Arsenal mot Blåvitt...

För både Arsenal och IFK Göteborg har varit stora dominerande klubbar inom inhemska ligan,men sanningen har hunnit ikapp båda,båda är klubbar som inte dominerar längre, verkligheten är hård för båda..
Citera
2021-08-10, 13:33
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Haha.

”I always use poor excuses whenever i don’t have a sensible answer to a question”..

Du kan ju inte acceptera att Arsenal numera är ett mediokert fotbollslag och kommer fortsätta att vara ett bra tag till.

Citat:
För både Arsenal och IFK Göteborg har varit stora dominerande klubbar inom inhemska ligan,men sanningen har hunnit ikapp båda,båda är klubbar som inte dominerar längre, verkligheten är hård för båda..

Det finns en stoooor skillnad dock. De flesta blåvita supportrar är medvetna om att vi numera suger.
Citera
2021-08-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Vem skulle annars spela vänsterback? Tsimikas var ganska dålig igår! Tänker mig att Gomez täcker upp centralt när VVD/Konate ger sig iväg offensivt.
Om Thiago hade varit aktuell hade han fått mer än 45 min igår dessutom som inhoppare.
Går för långsamt för Firmino, Jota har bättre speed vilket behövs mot stående lag.
Tsimikas måste ju få chansen nu och han har lirat varje träningsmatch typ, bättre de än att köra med 3 mittbackar enligt mig.

Vore däremot kul om Klopp mixtra lite i laget som du säger så Elliot/Ox startar men inget jag direkt tror händer.
Träningsmatcher säger väl inte allt heller, många startspelare som knappt spelat. Tycker Thiago är grym och borde starta men får väl se i helgen hur det blir. Jota måste vartfall starta!!
Citera
2021-08-10, 13:37
Medlem
Citat:
Du kan ju inte acceptera att Arsenal numera är ett mediokert fotbollslag och kommer fortsätta att vara ett bra tag till.

Det finns en stoooor skillnad dock. De flesta blåvita supportrar är medvetna om att vi numera suger.
Ohh fan..tyckte många inför säsongen sa IFK kommer kunna utmana om titeln..men kudos till er som insett sanningen
Citera
2021-08-10, 13:51
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ohh fan..tyckte många inför säsongen sa IFK kommer kunna utmana om titeln..men kudos till er som insett sanningen

Tycker inte jag såg mycket av det ens på specifika blåvittforum. Det är väl mer samma lilla klick av personer som alltid tror att en ny tränare eller en ny värvning kommer vara just det som behövs denna gången.
Citera
2021-08-10, 13:57
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Tsimikas måste ju få chansen nu och han har lirat varje träningsmatch typ, bättre de än att köra med 3 mittbackar enligt mig.

Vore däremot kul om Klopp mixtra lite i laget som du säger så Elliot/Ox startar men inget jag direkt tror händer.
Träningsmatcher säger väl inte allt heller, många startspelare som knappt spelat. Tycker Thiago är grym och borde starta men får väl se i helgen hur det blir. Jota måste vartfall starta!!

Personligen tycker jag inte Tsimikas håller för PL därför en annan tanke, som renodlad VB är Gomez inget hållbart utan tanken går från att låta VVD/Konate dra iväg istället 👍🏻

Ser man match igår & förrgår så är det givet med Ox & Eliott egentligen är Fabinho ej heller i fas gällande träning men bästa alternativet för dagen.

Ja Thiago är bra men han behöver springa mycket mer framförallt offensivt efter slagen passning, alldeles för stationär i min smak.

Ja laget blir lite haltande pga förra säsongen - EM - Copa Amerika

På lördag får vi svaret 😀
Citera
2021-08-10, 13:59
Medlem
Citat:
Tycker inte jag såg mycket av det ens på specifika blåvittforum. Det är väl mer samma lilla klick av personer som alltid tror att en ny tränare eller en ny värvning kommer vara just det som behövs denna gången.
Har du nån aning om hur Arsenals fans runt om på forumen ser klubben idag,samma som generalen?
Citera
2021-08-10, 14:09
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Har du nån aning om hur Arsenals fans runt om på forumen ser klubben idag,samma som generalen?

Finns mer Generaler än man kan tro faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in