Personligen tycker jag att frånvaro av könshår på en kvinna är avtändande. Då ser hon ju ut som ett barn där nere, och iom att jag inte tänder på barn utan på vuxna kvinnor så vill jag ha hår därnere på min tjej. Det betyder ju inte att det behöver vara oansat, men helrakat går tvärbort!
Gäller det armhålorna och benen också? Går slätrakat tvärbort där också?
Gäller det armhålorna och benen också? Går slätrakat tvärbort där också?
Jag har ingen konsekvent linje.. För jag tycker fan inte håriga ben är så roligt. Armhålor ska nog helst va rakade men skulle inte ha något större problem med hår där. Däremot fittan vill jag helst ska va hårig. Har inga problem med att vika undan lite hår när jag slickar.
Tycker det är fånigt när folk skriver att helrakade ser ut som barn. Det är rent trams.
Helrakat ska det vara så att man inte behöver ha hår i munnen
Trams? Vi pratar om personliga preferenser nu.
I sådana fall kan jag säga att om du slickar på rätt ställe på fittan så behöver du inte få så mycket hår i munnen. Eller du kanske har svårt att hitta rätt där nere?
Fast rakade ben får mig inte att tänka på barn utan det är håriga kvinnoben som får mig att tänka på håriga mansben. Män alltså - och jag tänder inte på män.
Jag har ingen konsekvent linje.. För jag tycker fan inte håriga ben är så roligt. Armhålor ska nog helst va rakade men skulle inte ha något större problem med hår där. Däremot fittan vill jag helst ska va hårig. Har inga problem med att vika undan lite hår när jag slickar.
Så är det! En hårig fitta är sexigt medan en rakad är nästintill avtändande. Håriga armhålor kan vara lite sexigt i lagom mängd, men rakat funkar också. När det gäller benen är det absolut så att rakat är bäst. Jag är med i din inkonsekvensklubb. 😊
Fast rakade ben får mig inte att tänka på barn utan det är håriga kvinnoben som får mig att tänka på håriga mansben. Män alltså - och jag tänder inte på män.
Men unga små tjejer har inte hår på benen. Det är såklart helt okej med preferenser och att vara inkonsekvent, men barn-argumentet verkar inte gälla.