2021-07-16, 16:13
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Men är du på riktigt? Du är så porrskadad! Vi killar älskar när det är lite hårigt... gärna stubbigt överallt 0.5cm... det är djuriskt och otroligt upphetsande.

No no no no mr jamba jamba man
Tala inte för "oss killar"
Du och några avarter kanske föredrar osexiga attribut och slickar gärna kvinnors håriga armhålor och ben
Vi andra föredrar det inte
Citera
2021-07-16, 21:12
Medlem
Onan-erarens avatar
Nej är fittan fräsch så skiter jag väl i vilket men det är lättare att slicka när det inte är hårigt men annars så är jag inte kräsen. jag tar det som erbjuds,
Citera
2021-07-16, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

nej hårigt där nere är helt ok , även om nyrakat också är trevligt , inte noja över detta TS
Citera
2021-07-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420istheonlyhope
ja hårig fitta är riktigt avtändande.. Äckligt!
Hur är det med orakade kukområden?
Citera
2021-07-16, 21:33
Medlem
Helt orakat är extremt avtändande. Men en välansad landningsbana är jävligt sexigt.
Citera
2021-07-17, 17:38
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.
Tala inte för "oss killar"

Nej, precis. Oavsett vad det gäller så blir det ganska förmätet att anse sig tala för alla andra.

Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
nej hårigt där nere är helt ok , även om nyrakat också är trevligt , inte noja över detta TS

Det är möjligt att hon själv kommit fram till en lösning till den fråga hon ställde år 2013.

Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Hur är det med orakade kukområden?

Fast vad har det med trådens frågeställning att göra?
Citera
2021-07-17, 17:45
Medlem
Nej tvärtom, älskar håriga fittor, doften blir mycket intensivare
Citera
2021-07-21, 08:12
Medlem
En hårig fitta e mums!
Citera
2021-07-22, 06:43
Medlem
Det är mer bakterier och skit på rakade än orakade.

Mer hår åt folket!
Citera
2021-07-22, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Nej tvärtom, älskar håriga fittor, doften blir mycket intensivare

Just så. Förutom att det är sexigt att se på så är just doften så mycket mer intensiv. Älskar hår på fittan!
Citera
2021-07-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Just så. Förutom att det är sexigt att se på så är just doften så mycket mer intensiv. Älskar hår på fittan!
Spec asiatiska tjejer
Citera
2021-08-10, 00:03
Medlem
Faustik-Funks avatar
Personligen tycker jag att frånvaro av könshår på en kvinna är avtändande. Då ser hon ju ut som ett barn där nere, och iom att jag inte tänder på barn utan på vuxna kvinnor så vill jag ha hår därnere på min tjej. Det betyder ju inte att det behöver vara oansat, men helrakat går tvärbort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in