Citat:
Detta är att demonisera folk som är oroliga över en negativ utveckling för oss vita. Det är ett tecken på att även du är antivit. Man behöver inte demonisera människor som är oroliga, det är elakt.
Citat:
Vita specifikt är förmodligen minst benägna av alla etniciteter och folkgrupper att beblanda sig med andra. Det visas tydligt av forskning kring s.k white flight världen över, som inträffar vid blott 3% utomeuropeisk andel. T.o.m i Sydafrika och USA efter flera hundra år av att bo i samma land med många folkgrupper och kulturer vill vita bo med andra.
Här gör du felet som många på min sida gör om och om och om igen, utan att lära sig.
”Detta är vad som sker, detta är fakta, detta är fakta, fakta, fakta, fakta.”
Ja ting sker i världen, bevis bevis, MEN VAD TYCKER DU OM DET?
Jag skiter fullständigt i vad du tänker sker i världen, och det är ingen annan som anser att det är så intressant heller. OCH om vita är minst benägna av alla etniciteter att beblanda sig med andra som du påstår? FRODO har ju sagt att han tycker om idén om uppblandning mellan vita och icke-vita, och en värld där vita människor inte längre existerar. HAN VILL inte att vi vita ska existera eftersom han associerar rasism med vita, kolonialism med vita, utsugning och folkmord med vita. Det är DET som är problemet, att personer som han vill att vita ska sluta existera som vita, inte huruvida många vita raspigare eller inte.
Citat:
Vad folk i vissa vita länder röstar till sig spelar egentligen ingen roll. Det enda som kommer hända i de länderna är att den vita befolkningen minskar i andel. Vilket i sin tur betyder att underklassen kommer bli större. Det är ungefär det som händer i Sverige nu, men det betyder inte att svenskarna försvinner.
Jag tror på att många vita människor (precis som alla andra folkgrupper) har en självbevarelsedrift, även om de är medvetna eller omedvetna om det. I och med detta, så tror jag att det kommer finnas vita människor i framtiden. Jag tror det och jag hoppas det.
Frodo hoppas inte det, han kanske säger att han inte vill lägga sig i om Lisa vill skaffa barn med Markus, men han hoppas på att vita människor blandas bort. Han säger att han inte vill hindra Lisa från att skaffa barn med Markus, men han ser det som mer positivt om Lisa väljer Ahmed istället. Det är det han menar. Han gillar idén om att vita människor inte längre existerar. Det är problemet.
Om du delar hans antivita åsikter så är det även dina åsikter som är problemet i den här världen anser jag.
Citat:
Att någon grupp får det sämre är i vart fall inte något intresse jag har. Jag önskar att alla människor och grupper har det bra, och att vita får leva vidare utan att behöva bli hetsade, smutskastade och demoniserade av personer som Frodo (huvudtrådsskaparen).