2021-08-09, 16:28
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modd-dumskalle
Exakt. Vita borde massflyttta och skaffa massa vita barn i MENA så vi blir 50% där eller rentav svarta blir minoritet eller försvinner. För.. Vem bryr sig om MENA försvinner. Det är ju samma logik dessa som trådskaparen står för.

Vi tar det ett steg längre. Om vi får skylla oss själva att vi tagit in horder av MENA och då utraderas som särart.. Då kan man säga att det är helt ok och naturligt att MENA försvinner i "heliga" krig. Det är ju deras val. De får skylla sig själva inte sant? Så bygg en mur runt hela Europa, även runt MENA. Låt dom gå under eller utvecklas. Precis som moderna länder gjort under historien (svält, fattigdom, väderrelaterade katastrofer, krig, sjukdomar och farsot)

Ett bättre exempel är om Frodo hade tvingat på den svarta afrikanska befolkningen i Kongo ”mångkultur”, och sagt att de rent av ska acceptera en oändlig ström av kineser in till deras land. Miljoner på miljoner av kineser flyttar till Kongo och utgör nu en majoritet i många byar som tidigare utgjorde en svart majoritet, en svart man reagerar på detta och säger att han inte gillar den här utvecklingen, han vill kunna känna igen sig i sitt eget land bland sin befolkning utan att kineser ska ta över.

Jag tror inte att Frodo i detta läge hade kallat den svarta mannen för ”nazist” och ”fascist” och arbetat för att få personer som honom att se så motbjudande ut som möjligt, utan han hade med största sannolikhet försökt visa sympati för den svarta mannen.
Frodo kanske skulle påstå att han skulle det här på Flashback för att inte framstå som en antivit hycklare, men utanför Flashback är det ingen vit antivit person som jobbar dag och natt med att försöka få andra folkgrupper att ta över Afrikanska länder, samt demoniserar de svarta som hade reagerat på detta. De gör detta endast mot vita människor, och det är för att de är antivita och ingenting annat.
Citera
2021-08-09, 16:32
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Tillskriv dig inte att vara antirasist när du i en annan tråd ger utryck för antisemitism och antiziganism.

Då hycklar du...

Men herregud, du har ju varit i trådar jag skapat. Har du inte läst vad jag skrivit i mina huvudinlägg och kommentarer?
Personer som Frodo som tillskriver sig att vara ”anti-rasist” är inte antisemiter eller antiziganister. DE ÄR ANTI-VITA.

Det är ANTI-VIT han är, ingenting annat. Varför konfronterar du inte honom om det istället?
Citera
2021-08-09, 16:33
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Ett bättre exempel är om Frodo hade tvingat på den svarta afrikanska befolkningen i Kongo ”mångkultur”, och sagt att de rent av ska acceptera en oändlig ström av kineser in till deras land. Miljoner på miljoner av kineser flyttar till Kongo och utgör nu en majoritet i många byar som tidigare utgjorde en svart majoritet, en svart man reagerar på detta och säger att han inte gillar den här utvecklingen, han vill kunna känna igen sig i sitt eget land bland sin befolkning utan att kineser ska ta över.

Jag tror inte att Frodo i detta läge hade kallat den svarta mannen för ”nazist” och ”fascist” och arbetat för att få personer som honom att se så motbjudande ut som möjligt, utan han hade med största sannolikhet försökt visa sympati för den svarta mannen.
Frodo kanske skulle påstå att han skulle det här på Flashback för att inte framstå som en antivit hycklare, men utanför Flashback är det ingen vit antivit person som jobbar dag och natt med att försöka få andra folkgrupper att ta över Afrikanska länder, samt demoniserar de svarta som hade reagerat på detta. De gör detta endast mot vita människor, och det är för att de är antivita och ingenting annat.

Har du tänkt på att det beror på att jag lever och verkar i Europa? I exempelvis arabvärlden finns det arabiska människorättsaktivister som kritiserar de främlingsfientliga och dömande attityderna mot afrikanska arbetskraftsinvandrare?

Varför jag fokuserar på Sverige är ju förstås för att jag lever och bor i Sverige.
Citera
2021-08-09, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Har du tänkt på att det beror på att jag lever och verkar i Europa? I exempelvis arabvärlden finns det arabiska människorättsaktivister som kritiserar de främlingsfientliga och dömande attityderna mot afrikanska arbetskraftsinvandrare?

Varför jag fokuserar på Sverige är ju förstås för att jag lever och bor i Sverige.

Ok
Vad heter den internationella fredsrörelsen i Arabvärlden då?
Citera
2021-08-09, 16:42
Avslutad
Det är helt korrekt. Myten av att vita skulle försvinna eller uppblandas kommer förmodligen mest från nazi- och rasistpropaganda.

Vita specifikt är förmodligen minst benägna av alla etniciteter och folkgrupper att beblanda sig med andra. Det visas tydligt av forskning kring s.k white flight världen över, som inträffar vid blott 3% utomeuropeisk andel. T.o.m i Sydafrika och USA efter flera hundra år av att bo i samma land med många folkgrupper och kulturer vill vita bo med andra.

Vad folk i vissa vita länder röstar till sig spelar egentligen ingen roll. Det enda som kommer hända i de länderna är att den vita befolkningen minskar i andel. Vilket i sin tur betyder att underklassen kommer bli större. Det är ungefär det som händer i Sverige nu, men det betyder inte att svenskarna försvinner.

Däremot kommer den växande underklassen, dvs de med utomeuropeisk bakgrund, att få det sämre och sämre med allt mindre möjligheter.
Senast redigerad av barfotalasse 2021-08-09 kl. 16:46.
Citera
2021-08-09, 16:42
Medlem
Citat:

Sen är nästa fråga/påstående

Du fokuserar inte ett dugg på Sverige, du fokuserar på att hata vita och framställa dig som antirasist.

Varför?
Vem försöker du lura med ditt antirasist jidder?
Citera
2021-08-09, 16:44
Medlem
Citat:

Men i arabvärlden är man extremt intolerant. De rika gulfstaterna tar inte emot en enda flykting ens från sina arabiska grannländer, med motiveringen att de har för annorlunda kultur.
De har massor av gästarbetare som gör allt kroppsarbete. Men dessa har ingen chans att bli medborgare. Man måste tillhöra en klan och vara muslim för att få bli medborgare.
Detta verkar dock antirasister inte bry sig ett dugg om. De bryr sig inte ens om ifall Sverige skulle bli ett kalifat. Det enda de bryr sig om är att vår egen kultur och särart skall suddas ut.
Citera
2021-08-09, 16:46
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Om en har en inhägnad med fyra giraffer och tar in en flodhäst, har en inte bytt ut girafferna, utan en har bara inkluderat en flodhäst. Girafferna är kvar.
Det kan vara den mest infantila, dumma och förenklade jämförelsen i världshistorien.
Citera
2021-08-09, 16:47
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:

Det där är en vanlig undanflykt och svepskäl som jag sett hundratals andra antivita i Sverige också påstå.
Du och dina gelikar fokuserar inte ”endast på Sverige” din lögnare. Om någonting händer på andra sidan jorden som ni inte gillar, exempelvis att Trump blev president i USA eller att Viktor Orban säger att Europa är under fara på grund av massiva strömmar av icke-vita som håller på att ta över, så är personer som dig snabbt där och kommer med era fördömanden. För personer på min sida som gillar att komma med ”fakta” så kan de gärna få googla fram citat ifrån alla möjliga offentliga vita antivita som är fullt engagerade om vad som händer utanför Sverige.
När jag tar upp ett hypotetiskt exempel om ett icke-vitt land vill du få det som att låta som att du bara måste fokusera på Sverige.
Vad är ditt problem med att vara ärlig Frodo? Om du innerst inne tror själv att det är en god sak att vara antivit, så säg det istället för att linda in saker som den ormtunga du är.
Citera
2021-08-09, 16:48
Medlem
Citat:
Till och med i Afrika, även fast de på grund av kolonialism och utsugning har börjat spurta lite snabbare (med hjälp av kinesiska investeringar).

Hans Rosling sa att Afrika kommer att fyrdubbla sin befolkning på 100 år.
Citera
2021-08-09, 16:51
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Det där är en vanlig undanflykt och svepskäl som jag sett hundratals andra antivita i Sverige också påstå.
Du och dina gelikar fokuserar inte ”endast på Sverige” din lögnare. Om någonting händer på andra sidan jorden som ni inte gillar, exempelvis att Trump blev president i USA eller att Viktor Orban säger att Europa är under fara på grund av massiva strömmar av icke-vita som håller på att ta över, så är personer som dig snabbt där och kommer med era fördömanden. För personer på min sida som gillar att komma med ”fakta” så kan de gärna få googla fram citat ifrån alla möjliga offentliga vita antivita som är fullt engagerade om vad som händer utanför Sverige.
När jag tar upp ett hypotetiskt exempel om ett icke-vitt land vill du få det som att låta som att du bara måste fokusera på Sverige.
Vad är ditt problem med att vara ärlig Frodo? Om du innerst inne tror själv att det är en god sak att vara antivit, så säg det istället för att linda in saker som den ormtunga du är.

USA och Ryssland är viktiga länder och det påverkar självfallet hela världen plus våra normer att de har fascister som ledare. Ungern är med i EU, och det påverkar mig eftersom jag är med och betalar skatt och lite grann av den skatten går till bidrag till Ungern.
Citera
2021-08-09, 17:06
Medlem
Mad monks avatar
Media hotar med hundratusentals talibanflyktingar med bidragsparadiset Swedistan i sikte nej inget vitt folkmord här inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in